Sparta Praag - AFC Ajax
Stam liep bijna de hele wedstrijd aan z'n hamstring te voelen .. maar goed het zal wel ...joey schreef:Stam had geen last van zijn hamstring. Hij knalde in de slotfase op een tegenstander. Daar hield hij een kneuzing aan over.Voetske schreef:Ben er bang voor Stam begon al na een half uur in de wedstrijd tegen Fc Twente aan ze hamstring te voelen ... dit moet toch ook zonder Stam kunnen ...
Dat had ook gevolgen voor Jaap Stam, die vanwege hamstringklachten tijdens de pauze al een sein gaf, maar daarna van geen wijken meer wilde weten. Ten Cate: „Ik heb het in de tweede helft nog drie keer aan hem gevraagd. Maar onze Grote Kale Leider ging gewoon door.”
Blij met de punten ...
Ajax heeft nog amper een counterwedstrijd gespeeld dit seizoen, dus dat lijkt me sterk.Voetske schreef:Moet het allemaal nog zien, zal wel counterend naar 0 - 2 worden.
Ik verwacht overigens geen afslachting. Sparta Praag staat inmiddels weer op 1 in de nationale competitie, geloof ik.
Ten Cate heeft ook gezegd dat Stam niet gewisseld wilde worden.Arthur schreef:Dat viel mij ook op, Voetske. Ik weet zeker dat hij gewisseld was als de wedstrijd beter was verlopen.
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik weet niet of vorig jaar dat veld zo fantastisch was, maar in Praag speelde Ajax vorig jaar een van zijn beste wedstrijden van de afgelopen jarenjoey schreef:Veel plezier, Thijs! (Als je dit nog leest.)
Zag het net bij de NOS: een verschrikkelijk slecht veld. Combineren, vergeet het maar. Niet fijn. :sad:
Vorig seizoen viel het wel mee, volgens mij. Toen liep de bal wel.Lucas schreef:Ik weet niet of vorig jaar dat veld zo fantastisch was, maar in Praag speelde Ajax vorig jaar een van zijn beste wedstrijden van de afgelopen jaren
Nu is het veld zompig, met gaten en kuilen.
Het stinkt aan alle kanten!
---------Stekelenburg-------------
--Ogararu--Stam--Grygera--Vermaelen--
--------------Heitinga--------------------
----Gabri----------------------Emanuelson--
----------------Sneijder---------------------
----------Huntelaar----Perez----------------
--Ogararu--Stam--Grygera--Vermaelen--
--------------Heitinga--------------------
----Gabri----------------------Emanuelson--
----------------Sneijder---------------------
----------Huntelaar----Perez----------------
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Inderdaad. Ik voorzie wat dat betreft een beetje het IK Start-uit verhaal, alleen is Praag 'ietsje' beter dan IK Start.Jöhnk schreef:We hebben alvast een excuus. :bis:joey schreef:Zag het net bij de NOS: een verschrikkelijk slecht veld. Combineren, vergeet het maar. Niet fijn. :sad:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."