:inlove:Raul Gonzalez Blanco schreef:Firenze-een van de mooiste steden die ik ken-
Italië
Moderator: mods
Hoe heet dat boek van die vriend van je, RGB?Raul Gonzalez Blanco schreef:Lazio is een van de weinige clubs waar alle clichés over waar zijn. Hele nare club. Een van mijn beste vrienden schreef een boek over oa. fascisme in het voetbal en voor research belanden we samen tussen de harde kern. Zat ik naast een 2 m hoog portret van de Servische moordenaar Arkan terwijl rondom het ene na het andere antisemitische lied werd ingezet :pukey: .
Lazio vind ik ook een vreselijk enge club. We hadden het een tijdje terug nog over Di Canio. Is die jongen nou ook een soort neo-nazi, of ligt het allemaal wat genuanceerder?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sampdoria vind ik ook altijd al een mooie club, al werd mij dat in Genoa niet in dank afgenomen. Het merendeel uit de stad supportert namelijk de stedelijke trots Genoa. Quagliarella had dit weekend weer eens 'il gol della settimana'.
Di Canio is geen neo-nazi zo zegt hij zelf, maar een fascist. In Italië ligt dat ook wel erg moeilijk allemaal, want ik heb zelfs wel eens hakenkruizen en meer van dat materiaal gezien bij een wedstrijd van Roma.
Ik heb niets met clubs als Parma, Chievo en Juventus. Verder hoop ik op een spoedige terugkeer van Napoli, natuurlijk.
Di Canio is geen neo-nazi zo zegt hij zelf, maar een fascist. In Italië ligt dat ook wel erg moeilijk allemaal, want ik heb zelfs wel eens hakenkruizen en meer van dat materiaal gezien bij een wedstrijd van Roma.
Ik heb niets met clubs als Parma, Chievo en Juventus. Verder hoop ik op een spoedige terugkeer van Napoli, natuurlijk.
Ik noemde Fiorentina naar aanleiding van je stuk over Batistuta waarin je ook een stukje over Florence schrijft en het de mooiste stad van Italië noemt, vandaar.Raul Gonzalez Blanco schreef: Bij Fiorentina ben ik heel vaak geweest aangezien ik een tijd in Firenze-een van de mooiste steden die ik ken- heb gewoond en Fiorentina was altijd zo'n heerlijke typische subtopper die het altijd nét niet waarmaakt maar wel garant stond voor een leuke middag. De tribunes worden ook bevolkt door de meest fanatieke idioten die er te vinden zijn in het calcio, net alsof je bij Atletico of Sevilla op de tribune zit. (sfeervol dus).
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- AT Toto winner 15/16
Dramatische stijging schuldenlast Juventus
www.voetbalonline.nl, 15 november 2006 10:40 - Het ziet ernaar uit dat Juventus na de gedwongen terugzetting naar de Serie B volgend seizoen alweer terugkeert naar de Serie A. Na de strafvermindering van vorige week heeft de Turijnse club althans weer zicht op de koppositie en promotie. Dat is nodig ook, want de financiële situatie van de Oude Dame is dramatisch verslechter sinds ze gestraft werd voor het manipulatieschandaal Moggigate. De schuld van Juventus is sinds de teruggang naar de Serie B gestegen van 12,9 naar liefst 83,4 miljoen euro.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Daily Blind
-
Net ook een duidelijke handsbal van Stinkovic in het strafschopgebied. Hij speelde even als keeper. Maar niks aan de hand volgens de scheids :XZlatan Son of God schreef:Omkoping :XGangstaRiB schreef:Bezitters van UPC Digital kunnen 10 dagen lang gratis en zonder registratie, Sport 1 kijken. Zo zit ik nu Inter Reggina te kijken. Inter 1-0 voor, maar de assist van Viera was in buitenspel positie. Alle twijfelgevallen worden vóór Inter gegeven.
En nu wordt de coach van reggina naar de tribune gestuurd.
Arme Steef:
VIInter komende weken zonder trefzekere Cruz
Met vijf doelpunten in zijn laatste zes wedstrijden was Julio Ricardo Cruz de laatste weken de man in vorm bij Internazionale. De 32-jarige Argentijn kampt echter met tegenslag. Door een blessure kan hij waarschijnlijk pas in 2007 weer in actie komen bij de koploper van de Serie A.
Cruz moest zich in het met 1-0 gewonnen duel met Reggina na 53 minuten laten vervangen. De oud-spits van Feyenoord liep een knieblessure op. Hoe lang hij precies is uitgeschakeld is nog niet duidelijk, maar de medische staf van Inter houdt rekening met een herstelperiode van minimaal een maand.
De blessure van Cruz komt op het moment dat een andere aanvaller zijn rentree maakte. Adriano kwam de Argentijn tegen Reggina aflossen. Het was zijn eerste optreden sinds een maand. Adriano verkeerde dit seizoen in slechte vorm en dat deed Inter besluiten om de Braziliaan een weekje naar zijn vaderland te sturen om op te frissen.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze hebben nu een goed scorende Crespo.
De goal van Loria: :worshippy:
http://www.youtube.com/watch?v=O7yZ6u7IgsU
Roma-Catania:
http://www.youtube.com/watch?v=3skhRKfL ... ed&search=
De goal van Loria: :worshippy:
http://www.youtube.com/watch?v=O7yZ6u7IgsU
Roma-Catania:
http://www.youtube.com/watch?v=3skhRKfL ... ed&search=
Tussen alle wedstrijden door heb ik niet ieder weekend tijd voor Roma, Peter. Wil jij ons anders zo nu en dan op de hoogte houden van de vorderingen van Chivu?Peter schreef:Zeker weten. Die van Loria was bijvoorbeeld vele malen schoner, maar die ga ik jullie laten zien deze week. Nu helaas nog nergens te vinden.
Ik hoop zo dat die jongen het helemaal gaat maken.