Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
'Veel interesse voor Rosenberg'
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 15 november om 21:23
Markus Rosenberg staat volop in de belangstelling van buitenlandse clubs. Volgens de Zweedse krant Sydsvenskan hebben clubs uit Frankrijk, Portugal en Duitsland een oogje op de Ajax-aanvaller.
Behoudens het Franse Olympique Lyon heeft nu ook Paris Saint-Germain belangstelling voor Rosenberg. Vanuit Duitsland is er interesse van VFL Wolfsburg en Werder Bremen. Ook het Portugese Sporting Lissabon ziet de Zweedse spits graag komen.
Ajax heeft al eerder gezegd mee te willen werken aan een transfer van Rosenberg. De Amsterdammers vragen circa 5,5 miljoen euro voor de aanvaller, die vorige zomer overkwam van Malmo FF.
Overigens lijkt Ajax al op zoek te zijn naar een opvolger voor Rosenberg. Nadat de hoofdstedelingen eerder al gelinkt werden aan de Ivoriaan Alex Konan (ASEC Mimosas) zaten er afgelopen weekeinde ook scouts op de tribune bij het duel Bayer Leverkusen - FC Bayern Munchen. Mogelijk zaten zij daar voor Stephan Kiessling.
voetbalzone.nl
- Ajaciedjuh
Dat is een van Duitsland's grootste beloftes. Ik heb hem zelf een tijdje terug tegen Jong-Nederland gezien. Hij scoorde, maar maakte niet een geweldige indruk op mij (maar ja, het is maar 1 wedstrijd).Jabukajaja schreef:En wimpey, is het wat de Stephan Kiessling?
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een speler bij Leverkussen weg kan halen die in Jong-Duitsland speelt.
Als jullie elke wedstrijd van NAC naast mij komen zitten piepen jullie wel anders.. De reden dat NAC beter draait dan vorig jaar is niet Leonardo maar het collectief dat er nu staat. Vooral Penders en Mathijssen hebben NAC dit jaar sterker gemaakt. Af en toe best leuk die Leonardo maar als je die bij Ajax wilt neem ik je echt niet serieus. Wel al 1 doelpunt trouwens gescoord, das knap!
- Alaindebanaan
Dat is toch die grote, sterke spits die in dienst van Duitsland topscorer werd van een of ander jeugdtoernooi?Ajaciedjuh schreef:Dat is een van Duitsland's grootste beloftes. Ik heb hem zelf een tijdje terug tegen Jong-Nederland gezien. Hij scoorde, maar maakte niet een geweldige indruk op mij (maar ja, het is maar 1 wedstrijd).Jabukajaja schreef:En wimpey, is het wat de Stephan Kiessling?
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een speler bij Leverkussen weg kan halen die in Jong-Duitsland speelt.