Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Wim
- Site Admin
Dit is wat ze bedoelen bij uit de kast komen....................Nihad schreef:Huh? Wat doe jij bij ADO? :XSpijker schreef:Ff iets anders. Ik zat zaterdag bij Ado - Excelsior en wie zat daar op drie meter afstand van me? Van Geel. Ik heb me zelf afgevraagd voor wie hij kwam, maar de enige die ik kon bedenken was Slory. Ow, Geert den Ouden zat er ook. Van dichtbij is ie nog lelijker :D
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Alaindebanaan
Krijgt daar wel veel vrijheid, toch? Niet zoals een buitenspeler in het Ajax-systeem. Of hij dat nog kan/wil vraag ik me af....brigade zuid schreef:Het is destijds wel een fout van AJAX geweest om Sergio Conceicao niet te halen, dat is nu al een paar jaar lang de uitblinker bij Standard, die had bij AJAX zeker niet misstaan.Thomas schreef:Ik zie dat Defour niet in de basis staat bij Standard tegen Bergen.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Bron: VoetbalZone.Vechtpartij op training AC Milan
Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 14 november om 13:40
De spanningen bij AC Milan hebben maandag een kookpunt bereikt. Op de training ging Yoann Gourcuff op de vuist met teamgenoot Daniele Bonera.
Volgens bronnen bij de Milanese ploeg spreken de twee ploeggenoten sinds het incident niet meer met elkaar en proberen ze elk contact te vermijden.
De spanningen komen waarschijnlijk voort uit de teleurstellende prestaties van Milan. De Italiaanse club verloor de laatste weken enkele sleutelduels in de Serie A en ook het vertoonde spel is matig.
Gourcuff zou inmiddels hebben aangegeven dat hij terug wil keren naar Frankrijk. De talentvolle middenvelder kwam afgelopen zomer over van Stade Rennes.
Had Ajax geen interesse in hem vorig jaar?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Conceicao doet het inderdaad geweldig daar. Hij heeft alles wat een rechtsbuiten moet hebben. Maar vergeet niet dat er veel zwart geld in Luik zit.brigade zuid schreef:Het is destijds wel een fout van AJAX geweest om Sergio Conceicao niet te halen, dat is nu al een paar jaar lang de uitblinker bij Standard, die had bij AJAX zeker niet misstaan.
-
- AT Toto winner 15/16
Meer!
14/11/2006 - Aanhoudende belangstelling voor Rosenberg ondanks uitlatingen Ten Cate en Van Geel?
(Gepost door P.)
BRON: Sydsvenskan
Vorige week stelde Henk ten Cate nog dat Markus Rosenberg niet weg zou mogen bij Ajax omdat hij anders een spitsenprobleem zou krijgen. Martin van Geel liet eerder ook weten dat er geen tranfers in de winterstop plaats zouden vinden. Ook Martin Dahlin, Rosenberg's manager, wil geen commentaar op geruchten geven. Dit weerhoudt de geruchtenstroom omtrent een eventueel vertrek van Rosenberg bij Ajax niet.
Ajax Netwerk
De Zweedse krant Sydsvenskan maakte onlangs een inventarisatie van de belangstelling voor de bij Ajax weinig aan spelen toekomende Markus Rosenberg. Volgens Sydsvenskan is er zowel Portugese (Sporting Portugal) als Duitse (Werder Bremen en Wolfsburg) en Franse (Olympique Lyon en Paris Saint-Germain) belangstelling voor de aanvaller.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Wil Benfica hem niet? :twisted:666 schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Volgens Sydsvenskan is er zowel Portugese (Sporting Portugal) [...] belangstelling voor de aanvaller.
Laat 'm maar naar duitsland gaan.
Inmiddels blijven de geruchten aanhouden dat Sneijder en Heitinga in de belangstelling staan van Italiaanse clubs. Sören Lerby weet nergens van, en in januari zouden de spelers zeker niet op te halen zijn. Men speculeert erover dat Ajax de contracten zou willen ontbinden voor een afkoopsom van minimaal 10 miljoen euro voor iedere speler. Milan zou Sneijder al een aantal keren zijn komen bekijken, en Fiorentina zou in de markt zijn voor Heitinga.
10 miljoen euro is niet gek voor Heitinga. :X
Het stinkt aan alle kanten!
-