Ajax-PSV
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb me anders de afgelopen week ook geërgerd aan het calimero gedrag van velen hier die liepen te piepen dat Wegereef de scheids zou zijn voor deze wedstrijd. :pukey:wimpey schreef:Je bent een Calimero, Frank. Ga me niet vertellen dat Wegereef zijn stempel a la Vink vorig seizoen op dit duel drukt.
Wegereef maakte geen fouten, dat kunnen we van scheidsrechters bij deze wedstrijd in het recente verleden niet zeggen. En die fouten werkten in het nadeel van Ajax. Gezeik van PSV'ers op de scheids doet m.i. een beetje potsierlijk aan.brigade zuid schreef:Ik heb me anders de afgelopen week ook geërgerd aan het calimero gedrag van velen hier die liepen te piepen dat Wegereef de scheids zou zijn voor deze wedstrijd. :pukey:wimpey schreef:Je bent een Calimero, Frank. Ga me niet vertellen dat Wegereef zijn stempel a la Vink vorig seizoen op dit duel drukt.
Nee, natuurlijk valt Wegereef jullie niet op en mij wel. 5 gele kaarten voor PSV (waarvan ik er minimaal twee belachelijk vind en die van Afellay niet gezien heb) en geen enkele voor Ajax (waar er ook minstens twee hadden moeten vallen).
Maar goed, dat is het verschil in beleving van supporters/fans van verschillende clubs.
Maar goed, dat is het verschil in beleving van supporters/fans van verschillende clubs.
- SylvievdVaart
Die van Affelay had ook rood kunnen zijn.Frank schreef:Nee, natuurlijk valt Wegereef jullie niet op en mij wel. 5 gele kaarten voor PSV (waarvan ik er minimaal twee belachelijk vind en die van Afellay niet gezien heb) en geen enkele voor Ajax (waar er ook minstens twee hadden moeten vallen).
- SylvievdVaart
Salcido inderdaad prima gespeeld.Steef schreef:Afgelopen. Ajax was het helemaal kwijt toen Vayrinen voor Hetinga ging spelen, ipv. Affelay die in de rug van Heitinga wilde spelen.
Salcido fantastisch.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Vermaelen heeft geel, Calimero ...Frank schreef:Nee, natuurlijk valt Wegereef jullie niet op en mij wel. 5 gele kaarten voor PSV (waarvan ik er minimaal twee belachelijk vind en die van Afellay niet gezien heb) en geen enkele voor Ajax (waar er ook minstens twee hadden moeten vallen).
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verder had hij Koné ook geel kunnen geven voor commentaar op de leiding (met die balstuit).Steef schreef:Die van Affelay had ook rood kunnen zijn.Frank schreef:Nee, natuurlijk valt Wegereef jullie niet op en mij wel. 5 gele kaarten voor PSV (waarvan ik er minimaal twee belachelijk vind en die van Afellay niet gezien heb) en geen enkele voor Ajax (waar er ook minstens twee hadden moeten vallen).
Al met al een goeie eerste helft en een waardeloze tweede. Jammer, want er had wel wat in gezeten.
O nee hoor, maar tis wel typisch hoe sommige dachten effe Psv zoek te spelen .. AJAX had visueel overwicht , maar creeerde geen echte kans .. verder zeer slechte voorzetten van de zijkanten .. kwam Huntelaar nietin de wedstrijd ... en was dit Sneijder z'n slechtste wedstrijd ..Bertje schreef:Goed, hoor! :xyxthumbs:Voetske schreef:Afgelopen, tja kunt niet zeggen dat ik het niet gezegt heb ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 12, 2006 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...