Ajax-PSV
Natuurlijk, haal de laatste wedstrijden er maar weer bij. Ik mag natuurlijk weer niet zeggen dat Wegereef zeker met de kaarten in jullie voordeel fluit. Ik zal me wel weer als een Calimero gedragen.wimpey schreef:Het zal wel. PSV heeft de laatste jaren in deze wedstrijd(en) meer dan genoeg presentjes gehad, lijkt me. Dus ga nou niet zeiken over een wellicht dubieuze 2e kaart. Bij Väyrynen daarnet mocht PSV niet mopperen over de scheids.Frank schreef:Hoezo Wegereef meehebben.... een BELACHELIJKE tweede gele kaart.... zeker gezien het feit dat Grygera voor die overtreding in de eerste helft geen geel kreeg.Steef schreef:Mendez rood.
Overigens was die actie van Vayrynen nog niet geweest, mijn beeld loopt een paar minuten achter. Ik vond het een gewone gele kaart hoor.
Precies, sterker nog, Wegereef valt niet eens op. Dat betekent wel wat...wimpey schreef:Je bent een Calimero, Frank. Ga me niet vertellen dat Wegereef zijn stempel a la Vink vorig seizoen op dit duel drukt.
Maar goed, wij kunnen stellen dat er nog het nodige doorgeselecteerd dient te worden door Henk en Co.
- SylvievdVaart