Italië
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Totti als enige spits neerzetten was trouwens een uitstekende zet van Spalletti. :xyxthumbs: Hem achter twee spitsen zetten levert over het algemeen veel en veel minder op.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za nov 11, 2006 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Misschien wordt het tijd voor een mooie emoticon voor Peter en mij van AS Roma!!
Ik heb er helaas niets van meegekregen, had het druk met Ajax (wat toch veruit de belangrijkste club is voor mij).
Voor mij is Roma gewoon een mooie club in een mooie stad waar ik toevallig tegenaan gelopen ben omdat ik veel Romeinse vrienden heb. Die vrienden reizen hun club achterna en als ze dan hier in de buurt (Belgie, Duitsland) moeten spelen ben ik wel eens van de partij. Verder probeer ik 1 keer per 2 jaar een thuiswedstrijd van Roma te zien.... maar de laatste is ook alweer anderhalf geleden geweest.
Peter bezoek jij wel met meer regelmaat wedstrijden van Roma?
:worshippy:
Ik heb er helaas niets van meegekregen, had het druk met Ajax (wat toch veruit de belangrijkste club is voor mij).
Voor mij is Roma gewoon een mooie club in een mooie stad waar ik toevallig tegenaan gelopen ben omdat ik veel Romeinse vrienden heb. Die vrienden reizen hun club achterna en als ze dan hier in de buurt (Belgie, Duitsland) moeten spelen ben ik wel eens van de partij. Verder probeer ik 1 keer per 2 jaar een thuiswedstrijd van Roma te zien.... maar de laatste is ook alweer anderhalf geleden geweest.
Peter bezoek jij wel met meer regelmaat wedstrijden van Roma?
:worshippy: