9 november: Ajax-ADO Den Haag (beker)
Japie wandelde op z'n gemak het middenveld over, gaf de bal op rechts naar Rosales, die gaf een voorzet, en Japie kon de bal redelijk makkelijk diagonaal inkoppen. Manu schampt nu net de lat uit een afgeslagen corner. Het is een redelijk doodse wedstrijd, weinig sfeer, en een afwachtend ADO.Mr. Ajax schreef:Lekker!!
Hoe heeft ie gescoord??
Wat gebeurt er trouwens als ie geel krijgt? Is ie dan geschorst zondag??
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Wat doe jij hier, moet je niet in het satdion zitten? Nepsupporter! :Djoey schreef:Lekkere training, naar de volgende ronde, niets aan de hand. Er is wel meer publiek dan bij de gemiddelde training, hebben jullie dat gemerkt? :hypocrite:
Salvador Dali
Salvador Dali
Emanuelson viel (voorzover ik de ogen open had) matig in, net als Roger overigens. Maar uitblinkers waren er sowieso niet echt. Stekelenburg maakte de paar kansen van ADO goed onschadelijk, en over Stam hoeven we het niet meer te hebben, topfit!
Salvador Dali
Salvador Dali
De bijzonderheid is dat we vorig seizoen twee keer niet van ADODH konden winnen, en dat we nu al twee keer simpel van die ploeg gewonnen hebben. :xyxthumbs:mattie schreef:oke geen geblesseerden, geen kaarten.... en zondag de topper. Verder geen bijzonderheden verder te melden :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Uit wonnen we toch gewoon met 1-3 of 0-3 ofzo?joey schreef:De bijzonderheid is dat we vorig seizoen twee keer niet van ADODH konden winnen, en dat we nu al twee keer simpel van die ploeg gewonnen hebben. :xyxthumbs:mattie schreef:oke geen geblesseerden, geen kaarten.... en zondag de topper. Verder geen bijzonderheden verder te melden :xyxthumbs:
Nahja, saaie wedstrijd verder. En lekker rustig zeg!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Net terug uit het stadion. Het was geen beste wedstrijd. Het tempo lag gewoon veel en veel te laag. Het was trouwens inderdaad erg rustig. Maar ik hoop dat dit te maken had met het mooie 'sparen voor zondag'. Want met deze inzet zondag staan ze nu al achter.
En ps... ik had haar mee kunnen nemen, heb namenlijk 2 seizoenskaarten. Maar ik ben bang als ik dat voorstel dat het bij die 10 jaar blijft. En daar vind ik haar weer te lief voor. (kots... ik weet het
)
En ps... ik had haar mee kunnen nemen, heb namenlijk 2 seizoenskaarten. Maar ik ben bang als ik dat voorstel dat het bij die 10 jaar blijft. En daar vind ik haar weer te lief voor. (kots... ik weet het
Op naar de vierde ster!
Niks trainings potje, gewoon een draak van een wedstrijd waarin Ajax weer laat zien dat het tegen een compacte verdediging heel veel moeite heeft om openingen te creeëren ...
Laatst gewijzigd door 999 op vr nov 10, 2006 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Ten Cate hoorde je wel tieren tegen Urby toen hij die mislukte acties had gedaan. Dat was wel geinig om te horen in zo'n lege Arena.Jöhnk schreef:Ja, OK. Maar de eerste vijf ballen die Emanuelson in de voeten geschoven kreeg, verspeelde hij al.Bertje schreef:Emanuelson moest Perez in de rug dekken. Dat is zijn rol niet.
En hij had nog het verkeerde shirt aangetrokken ook.
Ongeconcentreerd. :redcard:
Verder:
Maduro :nooo:
Rosales :nooo: :nooo:
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08