Champions League
Moderator: mods
Vond ik ook. Arsenal toonde vandaag z'n ware klasse door CSKA bij vlagen weg te tikken. Helemaal aangezien CSKA niet de eerste de beste ploeg is.Jinne schreef:Waarom in godsnaam? Vaart heb je immers al een stuk of 100 keer gezien. Ondanks dat er geen goals vielen vanavond was Arsenal-CSKA op papier en ook qua spel de leukste wedstrijd van de avond.joey schreef:In de eerste ronde Man Utd. -Celtic, in plaats van Lyon-Madrid. En nu Arsenal weer, die ploeg hebben we de afgelopen jaren al tien keer aan het werk gezien.Thijs schreef:Vorige week was Anderlecht - AC Milan, joey. ;)
Er zitten gewoon weinig interessante potjes bij vanavond.
Liever Hamburg. :yes:
Jammer van die kansen, maar Arsenal komt er wel.
Ignashevitsj bespeelde Henry trouwens geweldig. :xyxthumbs:
-
Steef schreef:Die Doll vind ik maar een prutser. Hoe kan je nou tegen een ploeg met Quaresma en Licha Lopez spelen met flutbacks (vooral defensief, al is Atouba gewoon overal slecht in) als Mahdavikia en Atouba?
Ik snap die vent niet. Werkelijke een tactische opstelling van niks.
Doll is ook een onervaren trainer toch? Eerst Jong Hamburg en nu het echte Hamburg. Kan je nog zoveel geld uitrekken, maar wat jij al eerder terecht stelde: een trainer doet meer dan alleen 11 spelers neerzetten. In potentie heeft HSV een aantal toppers lopen, je kan er wel een leuk team van maken denk ik. VDV, Kompany enz.
Maar hij is wel erg aardig. :bis:Steef schreef:Die Doll vind ik maar een prutser. Hoe kan je nou tegen een ploeg met Quaresma en Licha Lopez spelen met flutbacks (vooral defensief, al is Atouba gewoon overal slecht in) als Mahdavikia en Atouba?
Ik snap die vent niet. Werkelijke een tactische opstelling van niks.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Ik wou net zeggen. De Jong is een sterspeler, spelers worden op de verkeerde positie gebruikt, er loopt een handvol matige spitsen rond en nog wat behoorlijk onbekende Duitsers. Teveel vedettes ook.Jöhnk schreef:Ik vind Hsv helemaal niet zo'n geweldige spelersgroep hebben. VDV is sterspeler, dat zegt genoeg.
Heeft het ruim 1,5 seizoen prima gedaan. Nu is ie idd de weg kwijt.Steef schreef:Die Doll vind ik maar een prutser.
Ze hebben de ziel van het elftal, de 4 B's (Buyten, Boula, Barbarez, Beinlich) verpatst en een leger middelmaat aangetrokken. Mathijssen bijv. speelt ronduit bedroevend bij HSV. Kompany en Mathijssen i.p.v. Buyten en Boula, dat is minimaal 15 tegendoelpunten méér. Sorin zou de boel op sleeptouw moeten nemen, dat lukt ´m (nog) niet. En als het slecht gaat, stapelen natuurlijk ook de blessures zich op. Cascade effect, het wordt van kwaad tot erger.
En Ljuboja, Sanogo, Guerrero: dat zijn paniekaankopen, 2e garnituur. Het lullige voor Doll is dat hij niet de man is die over het aankoopbeleid gaat. Da's het werk van de heren Beiersdorfer en Hoffmann. Het lijkt me niet dat Doll de hoofdschuldige is, maar wel dat ze daar een andere trainer nodig hebben. Een oude rot als Hans Meyer ofzo.
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Precies. (Ongeveer dan toch. ;) )Giacomo Puccini schreef:Anderlecht is niks - het verloor zelfs van AEK, dat daarmee na 22 wedstrijden voor het eerst een zege in de Champions League boekte.. :X
Daarnaast is Ajax niet minder dan Lille en valt het nog maar te bezien of Milan, net als Arsenal vorig seizoen, de CL-finale haalt.
Waarschijnlijke opstellingen:Steef schreef:Vandaag PAO - Olympiakos. Kan jij voor mij de Griekse sportkrant even doorlezen Deli en kijken of Bovio start? Hij heeft de laatste tijd nl. last van een blessure.
PAO: Ebede, Vyntra, Morris, Goumas, Seric, Bovio, Victor, Nilsson, Romero, Salpiggidis, Papadopoulos
Olympiakos: Nikopolidis, Zewlakow, Julio Cesar, Kostoulas, Domi, Stoltidis, Maric, Rivaldo, Castillo, Konstantinou, Djordjevic
Persoonlijk denk ik dat Panathinaikos wint. Dat zou tevens goed zijn voor AEK (mits wij winnen in Saloniki tegen Aris).
Olympiakos-21
PAO-16
AEK-15
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato