Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » di nov 07, 2006 10:41 am

Zat Steef er niet bij? :hypocrite:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di nov 07, 2006 11:00 am

Ik heb ooit een foto van Steef gezien met een pijpbekkie, die heb ik dus zo snel mogelijk uit m'n geheugen proberen te wissen ;) Ik heb dus geen flauw idee hoe ie er uit ziet. Misschien maar beter :outtahere: :D

Kaboem

Bericht door Kaboem » di nov 07, 2006 11:06 am

Everybody loves Clarence (ineens). Goh wat zaten er toch een hoop vogels in de ArenA een paar jaar terug.

Volgens mij was Derksen heel oprecht gisteren tegen Seedorf. Vind het trouwens allebei vervelende mensen.

Kaboem!

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » di nov 07, 2006 11:20 am

Spijker schreef:Ik heb dus geen flauw idee hoe ie er uit ziet.
You can run, but you can't hyve... ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 07, 2006 11:31 am

Spijker schreef:Ff iets anders. Ik zat zaterdag bij Ado - Excelsior en wie zat daar op drie meter afstand van me? Van Geel. Ik heb me zelf afgevraagd voor wie hij kwam, maar de enige die ik kon bedenken was Slory.
Luigi Bruins?
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di nov 07, 2006 11:32 am

Ik ben ik schreef:
Spijker schreef:Ik heb dus geen flauw idee hoe ie er uit ziet.
You can run, but you can't hyve... ;)
Staat ie daar op joh? Zal hem eens zoeken :D

Nihad

Bericht door Nihad » di nov 07, 2006 2:06 pm

Spijker schreef:Ff iets anders. Ik zat zaterdag bij Ado - Excelsior en wie zat daar op drie meter afstand van me? Van Geel. Ik heb me zelf afgevraagd voor wie hij kwam, maar de enige die ik kon bedenken was Slory. Ow, Geert den Ouden zat er ook. Van dichtbij is ie nog lelijker :D
Huh? Wat doe jij bij ADO? :X
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di nov 07, 2006 2:11 pm

Lang verhaal :D Vriendin, klanten, kaart over, eretribune, bier en bitterballen etc :D

Kaboem

Bericht door Kaboem » di nov 07, 2006 3:03 pm

Je vergeet: kutvoetbal.

Kaboem!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di nov 07, 2006 3:09 pm

Daar had ik het op de terugweg nog over. Wat zijn wij dan soms gezegend met een ploeg als Ajax. Als Ajax zo zou spelen als Ado had er geen stoeltje meer in de Arena gezeten.

Nihad

Bericht door Nihad » di nov 07, 2006 3:17 pm

Je vergeet dat we in de Arena vaker wedstrijden hebben gespeeld op de ADO wijze. :X
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 5:45 pm

Spijker schreef:Ff iets anders. Ik zat zaterdag bij Ado - Excelsior en wie zat daar op drie meter afstand van me? Van Geel. Ik heb me zelf afgevraagd voor wie hij kwam, maar de enige die ik kon bedenken was Slory. Ow, Geert den Ouden zat er ook. Van dichtbij is ie nog lelijker :D
Wat ik van die Slory heb gezien leek het me een type Castelen, maar dan meer als spits dan als buitenspeler. Lijkt me dus helemaal niets voor Ajax.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo nov 08, 2006 11:13 am

AS:
Mulumbu (19) in belangstelling van Ajax
Woensdag 8 november, door SV, Amsterdam, 10.41u GMT+01.00, L'Equipe

Het Franse gerenommeerde medium L'Equipe meldt woensdag dat de 19-jarige middenvelder Youssuf Mulumbu van Paris-Saint Germain (PSG) bij Ajax op het lijstje staat.

Mulumbu heeft nog geen professioneel contract getekend bij de Parijzenaren en is daarom aantrekkelijk voor andere clubs. Valencia zou de talentvolle middenvelder al een driejarig contract hebben aangeboden. (foto: Le Parisien)

Michael_B

Bericht door Michael_B » do nov 09, 2006 1:21 pm

Mulumbu heeft inmiddels alweer aangegeven het liefste bij PSG te blijven.
‘Vorm-belangstelling Ajax voorbarig’
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 november om 09:39

Volgens Voetbal International zou Ajax interesse hebben in Michel Vorm, de 23-jarige goalie van FC-Utrecht. De doelman zelf zegt echter van niets te weten, en heeft hij ook niks gehoord van de Amsterdammers.

“Ik word er door anderen mee geconfronteerd, maar heb zelf nog niets gehoord,” laat hij weten. “Bovendien ben ik nog jong en heb ik het hier heel goed naar mijn zin. Als ik deze lijn kan doortrekken, ben ik tevreden en komt er in de toekomst wellicht vanzelf een mooie kans.”

Of het ook daadwerkelijk tot een transfer komt valt dus nog maar te bezien. Ajax heeft met Stekelenburg en Vermeer al twee jonge sluitposten onder contract staan. Bovendien staat Vorm op het punt om zijn contract in de Domstad te verlengen tot 2010.
VoetbalZone.nl
Face your fears and live your dreams, No Fear

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do nov 09, 2006 5:07 pm

Wat ik van die Slory heb gezien leek het me een type Castelen, maar dan meer als spits dan als buitenspeler. Lijkt me dus helemaal niets voor Ajax.
Hoezo een type Castelen dan? De een is pure buitenspeler en de ander spits volgens jou..
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Michael_B

Bericht door Michael_B » do nov 09, 2006 5:36 pm

Ik neem aan dat hij met het type Castelen een type Babangida/Ikedia/Castelen bedoelt. Veel gedraaf en gehol, maar weinig overzicht of doelgerichtheid.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do nov 09, 2006 5:52 pm

Mr. Ajax schreef:
Hoezo een type Castelen dan? De een is pure buitenspeler en de ander spits volgens jou..
Snelle, kleine, aardig sterke, redelijk behendige, doelgerichte speler met een goede balans die z'n tegenstanders op snelheid voorbij gaat.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr nov 10, 2006 6:28 pm

Ik vraag me af wat Van Geel zoal op het oog heeft om Sneijder te vervangen. Sarpong is niet niet klaar, lijkt mij. Daarnaast gebruikte Ten Cate hem in de voorbereiding constant in plaats van Gabri, dus het lijkt me logischer dat Sarpong rustig de tijd krijgt om onze Spaanse loper uit de basis te spelen.
Anita heeft net als Sarpong nog zijn tijd in Jong Ajax nodig en is sowieso een rechtspoot.
Schilder en Verthongen kunnen er beide spelen, maar het lijkt me niet voor de hand liggend dat Ten Cate erg blij wordt als hij op deze jongens moet bouwen. Wellicht wordt één van de twee back-up.
Dan blijft over een aankoop. In Nederland zie ik alleen Schaars, die waarschijnlijk erg lastig los te weken zou zijn. Zeker aangezien het me niet zou verbazen als Cocu er na dit jaar mee stopt als bij PSV de grote leegloop begint en PSV dan achter Schaars aangaat.

Mij lijkt het logisch om wel achter een type Schaars aan te gaan; een speler die aanvallend wat brengt, maar ook de positie van Emanuelson kan overnemen en wat body brengt op het middenveld.

Iemand een idee?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 10, 2006 7:05 pm

Gezien het grote aantal matige schuiffie-schuiffie-middenvelders die niet (lijken te) voldoen lijkt het mij een goed idee om als vervanger voor Sneijder een echte nummer 10 aan te trekken. Een jongen als Defour bijvoorbeeld (ik ga zo nog even nadenken, maar ik wilde eerst dit verhaal neerzetten).
Schaars zie ik heel graag komen maar dus niet als vervanger van Sneijder, die veel creatiever en aanvallender is ingesteld. Schaars is ideaal voor de balans. Sneijder brengt een ploeg eerder in disbalans.
Als twee halfspeler zou ik Seedorf een goede keuze vinden. Sarpong moet nog groeien maar is als rechtshalf wel op z'n best. Gabri vind ik op dit moment nuttig en zeker iets toevoegen aan Ajax, maar ook op die positie is er ruimte voor verbetering.
Anita kan een goede schuiffie-schuiffie middenvelder worden. Eentje die niet alleen maar schuift dus.

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 11, 2006 8:09 pm

Schaars komt niet. Scheringa verkoopt hem nog liever aan het mannetje op de maan dan aan Ajax. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 11, 2006 8:56 pm

Voor 8 miljoen laat Scheringa hem echt wel gaan, denk ik.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 12, 2006 8:57 am

En waar halen we die 8 miljoen vandaan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 12, 2006 3:45 pm

8 miljoen voor een controlerende linkermiddenvelder van Az? Neuh, doe maar niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 12, 2006 6:52 pm

Ik zie dat Defour niet in de basis staat bij Standard tegen Bergen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma nov 13, 2006 6:05 pm

Staat ie bijna nooit... Zegt dat genoeg of spelen ze daar een soort voetbal waarin hij niet uit de verf komt?

Plaats reactie