PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 05, 2006 10:59 pm

Die Affelay zegt echt niks inderdaad...

Kwam overigens Kluivert gisteren weer eens tegen in de Jimmy Woo, samen met Michael Lamey. Is perfect voor de genezing van z`n knie.

Feest

Bericht door Feest » zo nov 05, 2006 11:01 pm

Kluivert is overal...behalve op het veld.

Nihad

Bericht door Nihad » zo nov 05, 2006 11:01 pm

Joepie, elke 2 jaar om de zandbakprijs eh Afrika cup spelen.

Marokko stelt als land geen ene ruk voor. Ook al speel je er elke keer. Ik kan mij niet voor stellen dat Appelflay er beter wordt.

Sowieso vind ik als iemand met een Marokkaanse afkomst het geen fijn idee dat het Marokkaans elftal eerder een verzameling is van Fransen, Spanjaarden, Nederlanders etc met een Marokkaanse achtergrond dan dat er echte spelers uit Marokko zelf komen.

Laat Marokko in haar eigen mensen investeren.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 05, 2006 11:16 pm

Nihad schreef:Die Affelay had net zo goed thuis kunnen blijven. :X
Daar komt idd geen woord uit nee.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 05, 2006 11:18 pm

Dat deed Cheque toch aardig, Cocu even ontfutselen dat de tactiek van Van Basten hem niet aanstaat.

Van Basten krijgt steeds meer kritiek van binnenuit. Zorgwekkend. (Maar dit ter zijde.)

Baseman

Bericht door Baseman » ma nov 06, 2006 7:29 am

wimpey schreef:en Bordeaux heeft nog geen goal gemaakt
Bordeaux werd vorig jaar 3e in Frankrijk door geen goal te scoren ?
Dat is knap ;)

Dat ze nu geen goal maken is wat anders, vooraf leek de poule veel zwaarder dan achter blijkt.
Maar eens zien hoe ie zich tegen Ajax en Liverpool houdt he. Tegen gebakkies als die bij Gala voorin lopen, is het niet zo moeilijk de nul te houden.
Overdrijven is ook een vak, het was een zeer belangrijke CL wedstrijd en hij is pas 20. De druk was hoog en daarbij was dit pas zijn 3e basiswedstrijd geloof ik. Hij maakte gewoon een goede indruk :yes:
Wat vind jij van Jaap Stam btw. 'Leuke' en 'nuttige' aanwinst toch!!
:D
Voor Ajax is hij een topaankoop, mits hij redelijk fit blijft :xyxthumbs:

Omdat Alex gebleven is is Stam achteraf niet nodig bij PSV, Alex en Stam achterin betekent nauwelijks opbouw. En Salcido presteert na een aarzelend begin nu uitstekend, samen met Mendez inderdaad een prima aankoop.

Maar goed, was Alex vertrokken dan had PSV flink geblunderd door Stam niet meteen over te willen nemen van Milan.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 06, 2006 10:11 am

Baseman schreef:Omdat Alex gebleven is is Stam achteraf niet nodig bij PSV, Alex en Stam achterin betekent nauwelijks opbouw.
Maar goed, was Alex vertrokken dan had PSV flink geblunderd door Stam niet meteen over te willen nemen van Milan.
Mwah, met Stam had PSV Alex nu al gratis kunnen vervangen zonder kwaliteitsverlies. Nu moet er voor volgend seizoen een ander komen.

Ik begrijp dat Vetje weer met de groep meetraint, Baseman? :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » ma nov 06, 2006 10:34 am

Nou ja, gratis was Stam natuurlijk niet.
En misschien dat Da Costa zich dit seizoen al ontwikkeld als opvolger van Alex...
Ik begrijp dat Vetje weer met de groep meetraint, Baseman?
Ik ontken alles ;)
Maar inderdaad, hij traint weer mee. Misschien dat hij over enkele weken 'alweer' fit is om te kunnen spelen...voor zolang dat mag duren :roll:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 06, 2006 10:41 am

Ik geef je wel gelijk dat PSV Stam minder hard nodig had dan PSV. Dit jaar dan, want volgend jaar is Cocu uitgevoetbald. Het zal niet meevallen het gat te vullen dat daardoor ontstaat.
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » ma nov 06, 2006 10:55 am

Baseman schreef:
wimpey schreef:en Bordeaux heeft nog geen goal gemaakt
Bordeaux werd vorig jaar 3e in Frankrijk door geen goal te scoren ?
Dat is knap ;)
Je beseft wel dat PSV in de CL speelt tegen het Bordeaux van dit jaar en niet tegen het team van vorig jaar. :hypocrite: ;)

Arwin

Bericht door Arwin » ma nov 06, 2006 1:22 pm

Jöhnk schreef:Dat deed Cheque toch aardig, Cocu even ontfutselen dat de tactiek van Van Basten hem niet aanstaat.

Van Basten krijgt steeds meer kritiek van binnenuit. Zorgwekkend. (Maar dit ter zijde.)
Hoe bedoel je precies die kritiek van binnenuit? Cocu speelt niet meer voor Oranje. (Ik heb het niet gezien gisterenavond.)

Baseman

Bericht door Baseman » ma nov 06, 2006 2:51 pm

joey schreef:Ik geef je wel gelijk dat PSV Stam minder hard nodig had dan PSV. Dit jaar dan, want volgend jaar is Cocu uitgevoetbald. Het zal niet meevallen het gat te vullen dat daardoor ontstaat.
Hoho, Cocu bekijkt het per jaar dus niets is zeker ;)
Maar inderdaad, als Cocu stopt dan zou Stam een mooie aanvulling zijn geweest. Gelukkig heeft PSV nog meer spelers die leiding kunnen geven, waaronder Simons. Hij zal de rol van Cocu grotendeels over kunnen nemen, al mist hij natuurlijk wel de ervaring van spelen bij een Europese topclub in een Europese topcompetitie.

Maar goed, Cocu is niet te vervangen. Dat moge duidelijk zijn !
Dus hij plakt er nog maar gewoon een seizoen aan vast :D

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma nov 06, 2006 4:04 pm

Alexander schreef:Die Affelay zegt echt niks inderdaad...

Kwam overigens Kluivert gisteren weer eens tegen in de Jimmy Woo, samen met Michael Lamey. Is perfect voor de genezing van z`n knie.
Zo is Ibrahim altijd geweest. In een groep gelijken heeft hij het hoogste woord, anders is hij een vrij verlegen jongen. En hij heeft ook niet echt de brains dat helpt ook niet. Ik was echt benieuwd of IBI met een politiek standpunt zou komen toen Joeri er om vroeg :D

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Afellay voor Nederland gaat kiezen, hij voelt zich Marokkaan en zo gedraagd hij zich ook.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Nihad

Bericht door Nihad » ma nov 06, 2006 4:36 pm

Das niet zo gek, als je in klein-Marokko eh Utrecht woont.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma nov 06, 2006 9:24 pm

Klopte trouwens een stukje niet in de verhaal dat hij altijd in Utrecht is blijven wonen. Ibrahim heeft eventjes op zichzelf in een flatje in Eindhoven gezeten, maar dat beviel hem niet en daarom is toen besloten hem weer thuis te laten wonen......

En speciaal voor de Dr.:

Nihad

Bericht door Nihad » di nov 07, 2006 4:40 pm

Ik vond hem wel errug verlegen. Ik bedoel, Babel is iets jonger maar een stuk mondiger.

Zo jong is hij nou ook weer niet.

Kaboem

Bericht door Kaboem » di nov 07, 2006 4:50 pm

Maakte een sympatieke indruk op me. Rustig bedeesd en weloverwogen. Geinig mannetje. En goede voetballer!

Kaboem!

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di nov 07, 2006 6:37 pm

In een groep gelijken heeft hij ook het hoogste woord, maar met de rest heeft hij blijkbaar nog wat problemen........ :aai:

En speciaal voor de Dr.:

Kaboem

Bericht door Kaboem » di nov 07, 2006 6:56 pm

Niks mis mee. Hij maakt op mij een indruk dat hij een Europese topper gaat worden.

Told you now, won't tell you again.

Kaboem!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di nov 07, 2006 7:33 pm

7/11/2006 - 'PSV doet bod op Chinese keeper'

Volgens het Chinese China Youth Daily heeft PSV een bod uitgebracht van naar verluidt 800.000 euro op de Chinese keeper Wang Dalei. Dat meldt persbureau Reuters vanmorgen. De pas 17-jarige Chinees van Shanghai United liep eerder stage bij Inter Milaan en maakt onderdeel uit van het Chinese Olympisch elftal. Naast de transfersom zou PSV de Chinese club 10% bieden bij een eventuele doorverkoop. "Als de gesprekken goed verlopen zou de transfer voor 31 december rond moeten kunnen komen" aldus de algemeen directeur van de club.

Eerder werd al bekend dat PSV halverwege november twee Chinese backs op stage krijgt.

(psv netwerk)
ik ken hem alleen van fm 2007, maar daarin is het wel het grootste keeperstalent in het spel...

Jesse

Bericht door Jesse » di nov 07, 2006 7:38 pm

Misschien hebben ze 'm daarop gescout.

:hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di nov 07, 2006 8:37 pm

Kaboem! schreef:Niks mis mee. Hij maakt op mij een indruk dat hij een Europese topper gaat worden.

Told you now, won't tell you again.

Kaboem!
Ik heb dat gevoel juist níet. Afgaande op de indruk die hij op mij maakte destijds, en ook op wat ik op het veld zie. Ik denk (en vele psv-supporters die ik ken met mij) dat Aissati meer kans maakt.....

En speciaal voor de Dr.:

Nihad

Bericht door Nihad » di nov 07, 2006 8:42 pm

Niet alleen de PSVers hoor. Appelflay is te licht.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di nov 07, 2006 10:21 pm

Hij zal wel ongeveer net zo goed worden als vd Vaart maar daar ben ik ook niet zo kapot van.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 11:37 pm

brigade zuid schreef:Hij zal wel ongeveer net zo goed worden als vd Vaart maar daar ben ik ook niet zo kapot van.
Van der Vaart was een heerlijke voetballer, totdat z'n fysiek en tekort aan snelheid steeds duidelijker werden. Z'n tweede seizoen (?) heeft hij nooit meer weten te evenaren.

Gesloten