Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Alaindebanaan
Vind De Cler geen wereldback, maar wel beter dan Braafheid. En niet zo'n beetje ook.
Braafheid zit nu ongeveer op het niveau waarop De Cler in zijn Ajaxtijd zat. Tekortkomende voor het vereiste niveau dus. Hij heeft nog een lange weg te gaan om wellicht ooit een leuke back te worden.
Bertje stelt terecht dat we eerder een ander type -een type dat wel iets (diversiteit) toevoegt aan Ajax- kunnen gebruiken. Voetbalt Michael Jansen alweer?
Braafheid zit nu ongeveer op het niveau waarop De Cler in zijn Ajaxtijd zat. Tekortkomende voor het vereiste niveau dus. Hij heeft nog een lange weg te gaan om wellicht ooit een leuke back te worden.
Bertje stelt terecht dat we eerder een ander type -een type dat wel iets (diversiteit) toevoegt aan Ajax- kunnen gebruiken. Voetbalt Michael Jansen alweer?
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di nov 07, 2006 12:14 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- Alaindebanaan
Maar nog lang niet bewezen in aanmerking te komen voor Ajax. Dus kun je zo iemand wel gaan hypen, maar laat hem zichzelf maar gewoon bewijzen, dan komt de verdiende waardering vanzelf.....Rishi schreef:Klopt, maar hij liet zien te kunnen voetballen. Heeft een individiuele actie en is pas 19 jaar.....Alaindebanaan schreef:Die jongen heeft het ook net 2x aardig gedaan....... :nooo:Rishi schreef:Ik zou hem lekker houden. Of ruilen met Suarez
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
Dat er hier in Utrecht ook iemand dronken was en de woorden Braafheid en Ajax in één lalverhaal heeft genoemd betekent toch niet dat het meteen betrouwbaar transfernieuws is?
Verder zou ik hem graag willen scharen in het rijtje Bosschaart, Tiendalli, Schut en Zwaanswijk. Mogen lekker naar Feyenoord gaan.
Verder zou ik hem graag willen scharen in het rijtje Bosschaart, Tiendalli, Schut en Zwaanswijk. Mogen lekker naar Feyenoord gaan.
Waarom zou jij Rosenberg dan willen houden?Rishi schreef:Klopt, maar hij liet zien te kunnen voetballen. Heeft een individiuele actie en is pas 19 jaar.....Alaindebanaan schreef:Die jongen heeft het ook net 2x aardig gedaan....... :nooo:Rishi schreef:Ik zou hem lekker houden. Of ruilen met Suarez
En Suarez is een leuke voetballer. Veel beter dan Rosenberg, maar bijna net zo ongeschikt, denk ik.
- Alaindebanaan
Ten eerste was mijn opmerking vooral gericht op Suarez, die heeft het naar mijn mening nog niet laten zien. Ook had hij in het begin bij Groningen wat kuurtjes, sla de VI van een paar weekjes terug er maar op na (interview Ron Jans, geloof ik).
En ja Rosenberg, ik hoef hem niet ten koste van alles kwijt. Maar ik zie inderdaad ook liever Babel dus bij een goed bod mag hij van mij best weg. Maar anders voorlopig houden, ik vind hem fysiek redelijk sterk vergeleken met de anderen.
En ja Rosenberg, ik hoef hem niet ten koste van alles kwijt. Maar ik zie inderdaad ook liever Babel dus bij een goed bod mag hij van mij best weg. Maar anders voorlopig houden, ik vind hem fysiek redelijk sterk vergeleken met de anderen.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
Er is ook de economische kant van de zaak, Alain. Ten Cate ziet het (blijkbaar) niet zitten in Rosenberg, hij zit op de bank of op de tribune, zijn marktwaarde loopt snel terug. Hij heeft vijf miljoen gekost (geloof het of niet), nu kunnen we nog cashen. Enneh... Ajax stevent af op verlies, de miljoenen zijn welkom.
Het stinkt aan alle kanten!
- Alaindebanaan
joey schreef:Er is ook de economische kant van de zaak, Alain. Ten Cate ziet het (blijkbaar) niet zitten in Rosenberg, hij zit op de bank of op de tribune, zijn marktwaarde loopt snel terug. Hij heeft vijf miljoen gekost (geloof het of niet), nu kunnen we nog cashen. Enneh... Ajax stevent af op verlies, de miljoenen zijn welkom.
Dus we zijn het eens?En ja Rosenberg, ik hoef hem niet ten koste van alles kwijt. Maar ik zie inderdaad ook liever Babel dus bij een goed bod mag hij van mij best weg. Maar anders voorlopig houden, ik vind hem fysiek redelijk sterk vergeleken met de anderen.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Een overschot aan aanvallers is niet hetzelfde als een overschot aan centrumspitsen.
Rosenberg verkopen is een goede zaak, als "9" schiet ie tekort en op links is het dringen, zeker nu we regelmatig 4 - 3 1/2 - 2 1/2 spelen met een soort middenvelder/linksbuitencombinatie (Ronaldinho, Barcelona; ten Cate, ex-Barcelona, die invulling aan de linkerkant is geen toeval), maar we hebben in het verleden vaak genoeg gezien dat twee centrumspitsen niet genoeg is. Remember Akachar?
Blessure Huntelaar, vormverlies Babel, en wat dan?
Als we Rosenberg verkopen (goed idee) moet in ieder geval een niet zeurende backup van het type Ananas worden gehaald.
Rosenberg verkopen is een goede zaak, als "9" schiet ie tekort en op links is het dringen, zeker nu we regelmatig 4 - 3 1/2 - 2 1/2 spelen met een soort middenvelder/linksbuitencombinatie (Ronaldinho, Barcelona; ten Cate, ex-Barcelona, die invulling aan de linkerkant is geen toeval), maar we hebben in het verleden vaak genoeg gezien dat twee centrumspitsen niet genoeg is. Remember Akachar?
Blessure Huntelaar, vormverlies Babel, en wat dan?
Als we Rosenberg verkopen (goed idee) moet in ieder geval een niet zeurende backup van het type Ananas worden gehaald.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Daily Blind
L'equipe08/11/2006
Foot - Transferts : Valence sur Mulumbu et Gakpe
Titularisé dimanche contre Lens (1-3) pour la deuxième fois de la saison en L1, le milieu de terrain parisien Youssuf Mulumbu (19 ans) est convoité par deux clubs étrangers, Valence et l'Ajax Amsterdam. Selon "L'Equipe" de mercredi, le club espagnol aurait même déjà transmis au joueur une offre de trois ans mais celui-ci attend de connaître les intentions du PSG à son égard. Mulumbu n'a toujours pas signé de contrat pro avec le club parisien.
Valence s'intéresse à un autre jeune joueur du Championnat de France. Le Monégasque Serge Gakpe (19 ans) a été supervisé par le directeur sportif du club en personne lors du match contre Bordeaux (0-1). Mais Valence n'est pas seul sur le coup puisque les Anglais de Chelsea et Arsenal ont également un oeil sur lui.
De interesse van Valencia lijkt het meest concreet. De club heeft Mulumbu naar het schijnt al een driejarig contract aangeboden. Mulumbu zelf, nog contractloos, wil echter afwachten wat PSG hem te bieden heeft.
Iemand die de speler kent?