joey schreef:Sneijder wil ons dit seizoen nog niet verlaten, meldt de VI.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Sneijder is klein van stuk. Voor kleine mensen is eer belangrijker dan poen. Wes gaat dus pas weg als hij voor zijn gevoel een mooi plekje in de Ajax geschiedenis verworven heeft of als hij de hoop daar op heeft opgegeven.666 schreef:Als Sneijder in de winterstop weg wil zal ie het echt niet in z'n hoofd halen dat tegen een journalist te vertellen.
joey schreef:Sneijder wil ons dit seizoen nog niet verlaten, meldt de VI.
ADEdson Braafheid mag van FC Utrecht eerder weg
Edson Braafheid mag al tijdens de winterstop vertrekken uit de Galgenwaard. FC Utrecht heeft de speler toegezegd mee te werken aan een transfer zodra een club zich serieus meldt voor de linksback.
Voorzitter Jan Willem van Dop: ,,Ik kan niet beoordelen of er daadwerkelijk een club komt om hem tijdens de winterstop over te nemen. Al heel lang gonst het van de geruchten rond Braafheid, maar afgelopen maanden heeft geen enkele club zich officieel bij ons gemeld om te onderhandelen over een vertrek.’’
De toezegging van FC Utrecht om mee te werken aan een tussentijds vertrek is begrijpelijk. Nu beide partijen er niet in slagen een akkoord te bereiken over verlenging en verbetering van het contract van Braafheid, kan de speler eind van het seizoen transfervrij uit de Domstad vertrekken. Alleen bij een tussentijdse transfer beurt de club nog wat euro’s voor Braafheid, die bezig is aan zijn vierde seizoen in Utrechtse dienst.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Als Ajax in hem een serieus alternatief achter Emanuelson ziet, maakt het ook weer niet uit of hij gratis is of 200.000 euro moet kosten. Dat is allebei niets. Kan hij gelijk een half jaartje wennen.Thomas schreef:Hmmm, ik denk dat -als hij in de winterstop al weg gaat- een andere club bereid zal zijn meer te betalen dan Ajax. Die wachten liever tot de zomer, denk ik zo.
- Alaindebanaan
Hangt ervan af wat de speler zelf wil natuurlijk.Thomas schreef:Hmmm, ik denk dat -als hij in de winterstop al weg gaat- een andere club bereid zal zijn meer te betalen dan Ajax. Die wachten liever tot de zomer, denk ik zo.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
:eusa_pray:5/11/2006 - Zaakwaarnemer Rosenberg wil niet ingaan op interesse Lyon
(Gepost door RvN)
Op de Zweedse televisie wilde Martin Dahlin, zaakwaarnemer van Markus Rosenberg, absoluut niet ingaan op de geruchten dat Olympique Lyon interesse heeft in zijn pupil. Hij onthield zich van elk commentaar. Het Franse L'Equipe zou deze week hebben gemeld dat de Franse topclub 6,5 miljoen euro over zou hebben om de spits van Ajax over te nemen. Bij Ajax heeft hij weinig kans op speeltijd.
Ajax Netwerk
Olympqiue Lyon kampt met blessures bij de aanvallers. Het wil voorkomen dat dat de club in de tweede seizoenshelft gaat opbreken in de Champions League, zoals het dat vorig seizoen deed bij een blessuregolf in de verdediging.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
AftonbladetRosenberg aktuell för Lyon
Enligt L'Equipe ska klubben vara redo att betala 60 miljoner kronor
Kim Källström har gjort succé i Lyon.
Nu är tränaren Gerhard Houllier ute efter en till svensk till de franska mästarna.
Enligt franska sporttidningen L'Equipe ska Lyon vara beredda att betala 60 miljoner kronor för Ajax Markus Rosenberg.
- Jag har inga kommentarer, säger Martin Dahlin. Rosenbergs agent, till fotbollskanalen.se.
Markus Rosenborg har gjort tolv mål på 36 matcher under två säsonger i Ajax. Men den nye tränaren Henk Ten Cate har inte satsat på den svenska landslagsanfallaren som mest fått agera inhoppare i den holländska storklubben.
Markus Rosenbergs agent Martin Dahlin, den förre storspelaren, är förtegen om Rosenbergs framtid i klubben.
- Jag har inga kommentarer, säger han.
I Lyon skulle Rosenberg få konkurrera med brassen Fred, Karim Benzema, Sylvain Wiltord, John Carew och Sidney Govou om anfallsplatserna.
Ik maar hier niets nieuws uit op. Lyon zou 60 mln. Kronen overhebben voor Rosenberg, die zich bij Ajax vooral tevreden moet stellen met invalbeurten. Dahlin (zaakwaarnemer) geeft geen commentaar.
- Giacomo Puccini
- Alaindebanaan
Prima optie als backup linksback. Maargoed, daar ligt waarschijnlijk het probleem. Bij Ajax komt hij als selectiespeler, bij AZ als basisspeler (denk ik).robiono schreef:Hier in Utrecht gaan er geruchten dan Az en Ajax strijden om de diensten van Edson Braafheid....
Wat denken jullie, versterking voor ons Aller Ajax?