Ajax-PSV
-
- AT Toto winner 15/16
Maar over het algemeen is meer dan de helft van de kaarten geen probleem :hypocrite:brigade zuid schreef:PSV-AJAX is ook niet altijd uitverkocht hoor voor het AJAX-vak. :XMarillion schreef: Wat een aanfluiting zeg. Je kan toch wel gewoon 2 treinen vol krijgen? Moet je nagaan wat er weer gebeurd als het daar slecht gaat.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Toch elk jaar, alleen afgelopen jaar niet. Verder zit het altijd vol.brigade zuid schreef:PSV-AJAX is ook niet altijd uitverkocht hoor voor het AJAX-vak. :XMarillion schreef: Wat een aanfluiting zeg. Je kan toch wel gewoon 2 treinen vol krijgen? Moet je nagaan wat er weer gebeurd als het daar slecht gaat.
- Giacomo Puccini
Da Costa schijnt wat last te hebben van een blessure. Als hij er niet bij is tegen Ajax moet PSV Salcido in het centrum opstellen en heeft PSV er een zwakke plek bij, namelijk die van linksback.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr nov 03, 2006 11:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Zlatan Son of God schreef::hypocrite:Thomas schreef:Salcido schijnt wat last te hebben van een blessure. Als hij er niet bij is tegen Ajax moet PSV Salcido in het centrum opstellen en heeft PSV er een zwakke plek bij, namelijk die van linksback.
Kun die kreet van Gaslek eens weg halen die speelt al een 4 maanden niet meer bij Ajax
- Giacomo Puccini
Ik zou het met volgende 11 aanpakken tegen PSV:
------------Huntelaar-Manucharyan
----------------Perez
Emanuelson--Sneijder----Gabri
Vermaelen---Grygera-Stam---Heitinga
-------------------Stekelenburg
Als ik zie hoeveel moeite vooral Salcido met Leonardo had moet Ajax een snelle, behendige speler opstellen.
------------Huntelaar-Manucharyan
----------------Perez
Emanuelson--Sneijder----Gabri
Vermaelen---Grygera-Stam---Heitinga
-------------------Stekelenburg
Als ik zie hoeveel moeite vooral Salcido met Leonardo had moet Ajax een snelle, behendige speler opstellen.
- Giacomo Puccini