Ajax - Austria Wien
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ben er nog niet kapot van, sorry... Bovendien erg aanvallend tegen zo'n luizige counterploeg. Het wordt overvol op de helft van Austria en voor je het weet krijg je zo'n Kopenhagen-drama. Misschien toch maar de 4-4-2 variant zoals tegen Utrecht en Heerenveen? Maar dan speelt de in vorm zijn Perez weer niet, of je zou dan Urby op linksback moeten zetten en Perez linkshalf. Zoiets dus:
Stekel
Heitinga - Grygera - Stam - Urby
Gabri - Maduro - Sneijder - Perez
De Mul - Huntelaar
Maar ook nu weer een bijzonder aanvallend ingestelde linkervleugel en dus kwetsbaar bij tegenstoten. Moeilijk, moeilijk...
Stekel
Heitinga - Grygera - Stam - Urby
Gabri - Maduro - Sneijder - Perez
De Mul - Huntelaar
Maar ook nu weer een bijzonder aanvallend ingestelde linkervleugel en dus kwetsbaar bij tegenstoten. Moeilijk, moeilijk...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Houd je dan niet een beetje hetzelfde 'probleem? Dat vind ik te verdedigend. Tegen lastige wedstrijden zoals utrecht en Heerenveen uit vind ik dat een prima tactiek, thuis wil ik dat Ajax domineert, dus met minimaal 3 spitsen en als het even kan een '10'. Lastig met zo'n brede selectie. Luxeproblemen noem ik dit :D
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Weet je ook hoeveel mensen er in de rest van het stadion zullen zitten?Spijker schreef:Lees net dat er 1200 man in het uitvak zit donderdag. Wordt een leuk sfeertje dus.
De laatste update die ik kreeg was ongeveer tien dagen geleden. Toen waren er zo'n 25.000 kaarten verkocht. Weet iemand de laatste tussenstand?
K.
Still alive...
- AT Toto winner 09/10
Omdat? Ze zullen zich wel ingraven, die gasten. In zo'n geval is het vaak een kwestie van al dan niet snel scoren om tot een zeker wedstrijdbeeld te komen. Valt die goal snel dan kan het leuk worden, duurt het lang dan zit je vaak tot de 80ste minuut te wachten voordat de zaak besloten wordt. Een geweldige open deur maar wel bijzonder vaak realiteit bij dit soort potjes...joey schreef:Denk dat de wedstrijd tegen gaat vallen.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- AT Toto winner 09/10
Uitstekend idee. Als de wedstrijd dan tegenvalt, toch nog een leuke middag gehad. Ik ga morgenmiddag mijn stamkroeg op de Wallen maar weer eens opzoeken. Met 1200 Oostenrijkers in Amsterdam zal ik er daar heus wel een paar tegenkomen! :DKowalczyk schreef:in kennelijke staat... :D
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Waar heb jij ze zien spelen, Peter?Peter schreef:Als men die muur snel slecht, dan wordt het gewoon een grote uitslag. Ik heb er alle vertrouwen in en ga zelfs uit van een 5-0 overwinning. Wien is dusdanig slecht dat je een dergelijke uitslag wel mag verwachten.
Leuk:
Schinkels: spelers Austria doen het in hun broek voor Ajax
De bij Austria Wien ontslagen coach Frenkie Schinkels had in het Algemeen Dagblad enkele opmerkelijke uitspraken. 'Ik had graag met Austria Wien tegen Ajax gespeeld. Aan de andere kant heeft dit Austria niets te zoeken tegen het huidige Ajax. In de spelersbus bekeken we laatst de beelden van Feyenoord - Ajax. Plotseling begon het erg te stinken in de bus. De spelers doen het in de broek voor dit Ajax, al weet je het nooit of een nieuwe trainer een frisse wind kan laten waaien.'
En opmerkelijk:
Vertonghen en Manucharyan bij de selectie
Henk ten Cate heeft Jan Vertonghen en Edgar Manucharyan opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Austria Wien. Hun aanwezigheid gaat ten koste van George Ogararu en Olaf Lindenbergh.
AN