Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 29, 2006 5:25 pm

Vooral tegen Utrecht vond ik hem erg zwak. Tegen Feyenoord en Heerenveen stond de verdediging, mede dankzij hem, als een huis.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 29, 2006 5:35 pm

Jöhnk schreef:Grygera heeft zich knap teruggeknokt en speelt de laatste tijd uitstekend. Ik hoop dat hij verlengt.
Doet hij niet. Die is volgend jaar weg. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo okt 29, 2006 7:33 pm

Jöhnk schreef:Grygera heeft zich knap teruggeknokt en speelt de laatste tijd uitstekend. Ik hoop dat hij verlengt.
Hoop je dat echt? Ik bedoel, zijn plan is toch onvoorstelbaar duidelijk? Gratis weg gaan, verlengen is sowieso totaal geen optie, dan kan ík er niet op hopen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 29, 2006 7:51 pm

Ik hoop het ook, ik denk alleen dat ie het niet doet maar ben niettemin blij dat hij weer in de basis staat, prima speler.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo okt 29, 2006 9:38 pm

Grygera nam zijn beslissing om niet te verlengen op een moment dat iedereen gillend wegrende bij Ajax, zelfs jongens uit de eigen jeugd hadden er geen plezier meer in. Logisch dat een buitenlander dan niet verlengt. Ik denk dat Grygera over een paar maanden gaat bekijken welke clubs er geïnteresseerd zijn en dan moet ik nog maar zien of daar echt grote clubs tussen zitten. Ik bedoel, anders had een club hem afgelopen zomer ook wel gekocht, voor 2-3 miljoen was hij immers af te halen.

Ajax is sinds Grygera's beslissing om niet te verlengen totaal veranderd, Ajax is weer 'hot', de sfeer is goed en de omstandigheden om prijzen te gaan winnen zijn volop aanwezig. Ik sluit daarom niet uit dat Van Geel rond de winterstop een visje uitgooit en dat Grygera wel eens zou kunnen gaan toehappen.

Ik zie hem graag bij Ajax blijven. Solide verdediger, kent de club en het systeem en zit in de perfecte leeftijdscategorie. Als hij een paar jaar tekent kun je hem bovendien altijd nog es verkopen, hou je er tenminste nog wat aan over. Zoals het er nu voor staat loopt hij gratis de deur uit...

Maar het hangt mede af van de andere opties die Zdenek heeft/krijgt... afwachten dus.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 29, 2006 10:07 pm

Grygera zit toch bij Raiola? Raiola brengt hem wel ergens onder, hoor. Raiola slaagde er zelfs in de geblesseerde Maxwell bij Inter binnen te praten. :yes:

Grygera wil graag naar Italië, dat heeft hij al vaak gezegd.
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » ma okt 30, 2006 3:08 pm

Ik denk dat Raiola inmiddels al lang al met geïnteresseerde clubs om de tafel heeft gezeten. Het zal mij niets verbazen als er al een dealtje is met bijvoorbeeld Juventus om Grygera in de zomer gratis op te komen halen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma okt 30, 2006 3:30 pm

Nu wordt dezelfde discussie in twee topics gehouden, laten we het over het al dan niet verlengen door Grygera in zijn eigen topic houden: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 679#498679
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di okt 31, 2006 11:02 pm

31/10/2006 - Zaakwaarnemer: interesse Ajax in Ya Konan
(Gepost door RvN)

BRON: Filbalad

De zaakwaarnemer van Ya Konan zou in de krant Al-Watan hebben laten weten dat Ajax geinteresseerd zou zijn in zijn pupil Ya Konan. Ajax zou net als de Egyptische topclubs Ahli en Zamalek en Ittihad Jeddah uit Saoudi-Arabie de aanvaller / aanvallende middenvelder een aanbieding hebben gedaan.
Ajax Netwerk
De aanvaller uit Ivoorkust heeft een succesvol seizoen achter de rug bij zijn club ASEC Mimosas dat de halve finale van de Afrikaanse Champions League bereikte. Hij kwam ook in actie voor Ivoorkust op de Africa Nations Cup.
Ajax Netwerk
Profiel: Ya Konan [reageer]

Bron: via ANN

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 01, 2006 3:23 am

Z'n profiel:
Personal information
Full name Didier Ya Konan
Date of birth 25 February 1984
Place of birth , Cote d'Ivoire
Height ? cm
Position striker
Club information
Current club ASEC Abidjan
Professional clubs*
Years Club Apps (goals)
? - 03
2003 - OSA Club
ASEC Abidjan
National team**
2006 - Cote d'Ivoire 0 (0)
* Professional club appearances and goals
counted for the domestic league only and
correct as of 6 October 2006.
** National team caps and goals correct
as of 6 October 2006.

Didier Ya Konan (born February 25, 1984 in Côte d'Ivoire) is a football striker who plays for ASEC Abidjan and the Côte d'Ivoire national team.

He is another hot prospect in Ivorian football, having come through the famed ASEC academy.

He was called up to the Ivory Coast National Team for the 2008 African Cup of Nations qualifier against Gabon on the 5th October 2006, along with follow ASEC player Bakary Soro.

When the transfer window opens again in January 2007, it has been reported that Ya Konan will be making the move to Europe after his impressive performances in this years African Champions League competition, where his team made it's way to the semi finals.
Ik kan me haast niet voorstellen dat Ajax al op zoek is naar een nieuwe spits.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 01, 2006 4:37 am

Ajax toont interesse in doelman Vorm
Dinsdag 31 oktober, door jelle, hellevoetsluis, 16.04u GMT+01.00, ajaxfanz

Volgends verschillende bronnen binnen Ajax zou de club op zoek zijn naar een nieuwe keeper. Nadat er berichten kwamen dat mogelijk Kenneth Vermeer verhuurd wordt in de winterstop, zou Ajax al interesse getoond hebben in FC Utrecht doelman Michel Vorm.

De keeper van de Utrechtse ploeg is de laatste weken goed in vorm bij FC Utrecht. Of hij blij is met de interesse in nog niet bekend. Ajax zou dus graag al in de winterstop een nieuwe doelman willen aantrekken. Het gaat dus om de plaatsen achter de eerste keus Maarten Stekelenburg.

Ajax Showtime

Het zal wel onzin zijn. Ik neem niet aan dat Ajax een jonge doelman verhuurt om vervolgens een andere jonge doelman te halen. Sowieso ben ik totaal niet onder de indruk van Vorm.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo nov 01, 2006 10:42 am

Misschien halen ze hem gewoon voor de Vorm.....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo nov 01, 2006 11:04 am

Thomas schreef:Ik kan me haast niet voorstellen dat Ajax al op zoek is naar een nieuwe spits.
Maar er moet uiteindelijk wel een schaduwelftal op papier staan...

Hier werkt van Geel toch mee?

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » wo nov 01, 2006 1:51 pm

Alaindebanaan schreef:Misschien halen ze hem gewoon voor de Vorm.....
Ga jij eens gauw naar 't wereldje... :redcard:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo nov 01, 2006 3:01 pm

Maar serieus, vind het geen versterking, heeft toch wel wat rare acties gehad dit jaar. Komt nog niet echt over als een betrouwbare keeper.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

cento

Bericht door cento » wo nov 01, 2006 3:21 pm

Rosenberg voor 7 miljoen naar Olympique Lyon?

In de Franse sportkrant L' Equipe is melding gemaakt dat Olympique Lyon op de Zweedse aanvaller Marcus Rosenberg aast. De Franse ploeg zou maarliefst 7 miljoen euro over hebben voor de Zweed die momenteel bankzitter is. Dit bericht is noch bevestigd noch ontkend door beide clubs.

Nihad

Bericht door Nihad » wo nov 01, 2006 3:28 pm

:eusa_pray:

Ik zou hem er hoogst persoonlijk heen dragen!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » wo nov 01, 2006 4:16 pm

Er waren ook mensen die Ibrahomovic naar Lyon wilden rijden als ze 8 miljoen betaalden aan Ajax.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Nihad

Bericht door Nihad » wo nov 01, 2006 4:25 pm

Ibrahomovic? Mis ik iets? :hypocrite:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » wo nov 01, 2006 4:35 pm

Je kent het verhaal toch wel dat hij ooit een hand in de broek van een jeugdvriend heeft gestopt?

(Die jeugdvriend had die broek toen aan overigens. :D )

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo nov 01, 2006 4:42 pm

7 miljoen? Zal ik hem brengen?

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » wo nov 01, 2006 4:51 pm

Dan maken we toch winst op Blinds aankopen. Wie biedt 6 miljoen voor Lindenbergh? ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 01, 2006 4:57 pm

Jullie denken toch niet serieus dat Lyon, een club die jaar in jaar uit haar beste spelers zonder moeite vervangt met sterke aankopen, interesse heeft in een matige speler als Rosenberg? :nooo:

MHF

Bericht door MHF » wo nov 01, 2006 5:35 pm

Thomas schreef:Jullie denken toch niet serieus dat Lyon, een club die jaar in jaar uit haar beste spelers zonder moeite vervangt met sterke aankopen, interesse heeft in een matige speler als Rosenberg? :nooo:
Matige speler? Moet ik het lijstje van Luuk er even bij halen? ;)
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 01, 2006 5:50 pm

Ga je gang. :xyxthumbs: Deze meneer is over het algemeen niet onder de indruk van statistiekjes.

Plaats reactie