Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Grygera nam zijn beslissing om niet te verlengen op een moment dat iedereen gillend wegrende bij Ajax, zelfs jongens uit de eigen jeugd hadden er geen plezier meer in. Logisch dat een buitenlander dan niet verlengt. Ik denk dat Grygera over een paar maanden gaat bekijken welke clubs er geïnteresseerd zijn en dan moet ik nog maar zien of daar echt grote clubs tussen zitten. Ik bedoel, anders had een club hem afgelopen zomer ook wel gekocht, voor 2-3 miljoen was hij immers af te halen.
Ajax is sinds Grygera's beslissing om niet te verlengen totaal veranderd, Ajax is weer 'hot', de sfeer is goed en de omstandigheden om prijzen te gaan winnen zijn volop aanwezig. Ik sluit daarom niet uit dat Van Geel rond de winterstop een visje uitgooit en dat Grygera wel eens zou kunnen gaan toehappen.
Ik zie hem graag bij Ajax blijven. Solide verdediger, kent de club en het systeem en zit in de perfecte leeftijdscategorie. Als hij een paar jaar tekent kun je hem bovendien altijd nog es verkopen, hou je er tenminste nog wat aan over. Zoals het er nu voor staat loopt hij gratis de deur uit...
Maar het hangt mede af van de andere opties die Zdenek heeft/krijgt... afwachten dus.
Ajax is sinds Grygera's beslissing om niet te verlengen totaal veranderd, Ajax is weer 'hot', de sfeer is goed en de omstandigheden om prijzen te gaan winnen zijn volop aanwezig. Ik sluit daarom niet uit dat Van Geel rond de winterstop een visje uitgooit en dat Grygera wel eens zou kunnen gaan toehappen.
Ik zie hem graag bij Ajax blijven. Solide verdediger, kent de club en het systeem en zit in de perfecte leeftijdscategorie. Als hij een paar jaar tekent kun je hem bovendien altijd nog es verkopen, hou je er tenminste nog wat aan over. Zoals het er nu voor staat loopt hij gratis de deur uit...
Maar het hangt mede af van de andere opties die Zdenek heeft/krijgt... afwachten dus.
Ajax!
Nu wordt dezelfde discussie in twee topics gehouden, laten we het over het al dan niet verlengen door Grygera in zijn eigen topic houden: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 679#498679
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
31/10/2006 - Zaakwaarnemer: interesse Ajax in Ya Konan
(Gepost door RvN)
BRON: Filbalad
De zaakwaarnemer van Ya Konan zou in de krant Al-Watan hebben laten weten dat Ajax geinteresseerd zou zijn in zijn pupil Ya Konan. Ajax zou net als de Egyptische topclubs Ahli en Zamalek en Ittihad Jeddah uit Saoudi-Arabie de aanvaller / aanvallende middenvelder een aanbieding hebben gedaan.
Ajax Netwerk
De aanvaller uit Ivoorkust heeft een succesvol seizoen achter de rug bij zijn club ASEC Mimosas dat de halve finale van de Afrikaanse Champions League bereikte. Hij kwam ook in actie voor Ivoorkust op de Africa Nations Cup.
Ajax Netwerk
Profiel: Ya Konan [reageer]
Bron: via ANN
(Gepost door RvN)
BRON: Filbalad
De zaakwaarnemer van Ya Konan zou in de krant Al-Watan hebben laten weten dat Ajax geinteresseerd zou zijn in zijn pupil Ya Konan. Ajax zou net als de Egyptische topclubs Ahli en Zamalek en Ittihad Jeddah uit Saoudi-Arabie de aanvaller / aanvallende middenvelder een aanbieding hebben gedaan.
Ajax Netwerk
De aanvaller uit Ivoorkust heeft een succesvol seizoen achter de rug bij zijn club ASEC Mimosas dat de halve finale van de Afrikaanse Champions League bereikte. Hij kwam ook in actie voor Ivoorkust op de Africa Nations Cup.
Ajax Netwerk
Profiel: Ya Konan [reageer]
Bron: via ANN
Z'n profiel:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Ajax al op zoek is naar een nieuwe spits.Personal information
Full name Didier Ya Konan
Date of birth 25 February 1984
Place of birth , Cote d'Ivoire
Height ? cm
Position striker
Club information
Current club ASEC Abidjan
Professional clubs*
Years Club Apps (goals)
? - 03
2003 - OSA Club
ASEC Abidjan
National team**
2006 - Cote d'Ivoire 0 (0)
* Professional club appearances and goals
counted for the domestic league only and
correct as of 6 October 2006.
** National team caps and goals correct
as of 6 October 2006.
Didier Ya Konan (born February 25, 1984 in Côte d'Ivoire) is a football striker who plays for ASEC Abidjan and the Côte d'Ivoire national team.
He is another hot prospect in Ivorian football, having come through the famed ASEC academy.
He was called up to the Ivory Coast National Team for the 2008 African Cup of Nations qualifier against Gabon on the 5th October 2006, along with follow ASEC player Bakary Soro.
When the transfer window opens again in January 2007, it has been reported that Ya Konan will be making the move to Europe after his impressive performances in this years African Champions League competition, where his team made it's way to the semi finals.
Ajax toont interesse in doelman Vorm
Dinsdag 31 oktober, door jelle, hellevoetsluis, 16.04u GMT+01.00, ajaxfanz
Volgends verschillende bronnen binnen Ajax zou de club op zoek zijn naar een nieuwe keeper. Nadat er berichten kwamen dat mogelijk Kenneth Vermeer verhuurd wordt in de winterstop, zou Ajax al interesse getoond hebben in FC Utrecht doelman Michel Vorm.
De keeper van de Utrechtse ploeg is de laatste weken goed in vorm bij FC Utrecht. Of hij blij is met de interesse in nog niet bekend. Ajax zou dus graag al in de winterstop een nieuwe doelman willen aantrekken. Het gaat dus om de plaatsen achter de eerste keus Maarten Stekelenburg.
Ajax Showtime
Het zal wel onzin zijn. Ik neem niet aan dat Ajax een jonge doelman verhuurt om vervolgens een andere jonge doelman te halen. Sowieso ben ik totaal niet onder de indruk van Vorm.
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
Rosenberg voor 7 miljoen naar Olympique Lyon?
In de Franse sportkrant L' Equipe is melding gemaakt dat Olympique Lyon op de Zweedse aanvaller Marcus Rosenberg aast. De Franse ploeg zou maarliefst 7 miljoen euro over hebben voor de Zweed die momenteel bankzitter is. Dit bericht is noch bevestigd noch ontkend door beide clubs.
Matige speler? Moet ik het lijstje van Luuk er even bij halen? ;)Thomas schreef:Jullie denken toch niet serieus dat Lyon, een club die jaar in jaar uit haar beste spelers zonder moeite vervangt met sterke aankopen, interesse heeft in een matige speler als Rosenberg? :nooo:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...