Duitsland
Moderator: mods
Hoezo is Cziommer mijn vriend? Ik vind het niet veel soeps. Hij is niet zo slecht als jij het wilt doen voorkomen, maar veel meer positiefs heb ook ik over der Simon niet te zeggen...Steef schreef:Howard was gisteren trouwens fenomenaal tegen Arsenal. En Mendes laat een stuk meer zien bij AZ dan jouw vriend Cziommert.
:DSteef schreef:Wimpey wordt vervelend en zegt dingen die nergens op slaan.
Jij vond Saidi toch zo goed?! We hebben de laatste weken (ten overvloede) weer eens gezien dat dat niet het geval is. Geef dan gewoon toe dat ook jij er af en toe naast zit. Er is geen mens die geen fouten maakt, jij dus ook niet.
Ik kijk regelmatig naar voetbal, niet meer, niet minder. Ik weet echter wel dat ik meer kijk op het voetbal in Duitsland heb dan jij.Ga jij maar weer dikke 20-ers 'scouten'...
Je neemt jezelf wel erg serieus. Een beetje relativeren en wat zelfspot kan echt geen kwaad.Zolang jij niet in mijn mailbox of in mijn lijst kan kijken moet je je mond houden.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik had gehoord dat Saidi het super deed. Tot aan oktober vorig jaar zag ik amper/geen NLs voetbal. Ik heb geleerd om alleen mijn eigen ogen te geloven. Ik zou hem niet hebben gescout. Nivo Gioda of Spolli.
Van Duitsland weet je inderdaad meer. Ik zie die ploegen nooit. Ja, soms een samenvatting, maar dat zegt helemaal niks.
En ik neem mijzelf zeer serieus. Gelukkig doen BVO's dat ook.
Van Duitsland weet je inderdaad meer. Ik zie die ploegen nooit. Ja, soms een samenvatting, maar dat zegt helemaal niks.
En ik neem mijzelf zeer serieus. Gelukkig doen BVO's dat ook.
:xyxthumbs:Steef schreef:Ik zal eerlijk zeggen dat ik had gehoord dat Saidi het super deed. Tot aan oktober vorig jaar zag ik amper/geen NLs voetbal. Ik heb geleerd om alleen mijn eigen ogen te geloven. Ik zou hem niet hebben gescout. Nivo Gioda of Spolli.
Zei Wotte dat Saidi het super deed? :shock: :aai:
Het stinkt aan alle kanten!
En Bremen laat punten liggen tegen Cottbus. Zeer slap gespeeld, duidelijk geval van onderschatting.
BVM moet er gewoon uitgepleurd worden. Nu is ie weer overgestapt op iets dat voor een systeem met 3 aanvallers moet doorgaan. Z'n aankopen, m.u.v. Frei en Tinga, zijn kut en het is werkelijk niet om aan te zien. Defensief staat het goed, maar middenveld en aanval hebben geen enkele feeling met elkaar. Wedstrijden van Dortmund geven je de indruk dat er 11 man voor het eerst met elkaar op een veld staan. En de grijsaard schudt het hoofd, zucht of slaat de handen voor het gezicht. Lekkere motivator. :nooo:
Hitzfeld doet al ruim 2 jaar niets, misschien wil ie weer in Dortmund aan de slag. Dat lijkt me wat vruchtbaarder dan weer 7e of 8e worden met BVM...
BVM moet er gewoon uitgepleurd worden. Nu is ie weer overgestapt op iets dat voor een systeem met 3 aanvallers moet doorgaan. Z'n aankopen, m.u.v. Frei en Tinga, zijn kut en het is werkelijk niet om aan te zien. Defensief staat het goed, maar middenveld en aanval hebben geen enkele feeling met elkaar. Wedstrijden van Dortmund geven je de indruk dat er 11 man voor het eerst met elkaar op een veld staan. En de grijsaard schudt het hoofd, zucht of slaat de handen voor het gezicht. Lekkere motivator. :nooo:
Hitzfeld doet al ruim 2 jaar niets, misschien wil ie weer in Dortmund aan de slag. Dat lijkt me wat vruchtbaarder dan weer 7e of 8e worden met BVM...
Op den duur wordt elke tegenstander sterker, misschien is dat zijn kracht. :hypocrite:Steef schreef:Zo was het ook bij Feyenoord. BvM kan een aardige organisatie neerzetten als z'n ploeg tegen sterkere tegenstanders moet, maar als er echt creatief gevoetbald moet worden is het he-le-maal niks. Hopen op Van Hooijdonk was het bij Feyenoord. Die stinkmazzel van late goals heeft-ie al jaren.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 10/11
Voor De Jong absoluut ja, die gun ik helemaal niets meer, maar voor Van der Vaart hoop ik dat zijn carriere nogwat gaat worden. Het is hem moeilijk kwalijk te nemen dat hij na een seizoen waarin hij ook regelmatig op de bank zat en volslagen waardeloos speelde bij Ajax weg wilde. Beter dan HSV zat er voor hem (toen) niet in.Thomas schreef:Ik zou me echt kapot lachen. :DJöhnk schreef:Hsv in degradatienood. Dat zou wel humor zijn. :D
Andere vraag, hoe speelt Pienaar in Duitsland?
-
- AT Toto winner 15/16
Het ligt aan de situatie. Chivu gunde ik ook een mooie loopbaan. Blind ook, als hij na Ajax nog een andere club had gevonden. Sommige spelers hebben veel voor Ajax gegeven en zijn langer gebleven. Meer moeite heb ik met de jeugdspelers die voor hun 22ste alweer weg gaan om bij een of andere prutclub te gaan spelen die beter betaalt.
Ik houd er sowieso altijd een dubbel gevoel aan over omdat ik aan de andere kant wel wil dat ex-jeugdspelers van Ajax bewijzen hoe goed onze jeugdopleiding is.
Ik houd er sowieso altijd een dubbel gevoel aan over omdat ik aan de andere kant wel wil dat ex-jeugdspelers van Ajax bewijzen hoe goed onze jeugdopleiding is.