SC Heerenveen-AJAX
- Ajaciedjuh
Volgens mij is de Mul samen met Babel de snelste speler in de selectie van Ajax.Thomas schreef:Ik zou voor dezelfde opstelling kiezen als tegen Feyenoord. Versterking op het middenveld en toch verzorgd aanvalsspel. Ik weet alleen of er misschien een snellere speler in zou moeten in plaats van De Mul.
Mitea misschien, maar die is er as zaterdag nog niet bij.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als Mitea 1 keertje aanzet zal er wel weer iets scheuren of zo... :X
Ben heel benieuwd wat dit gaat worden; traditioneel zware uitwedstrijd, maar de kans op sneeuw lijkt me nihil! En laat Stam aub Alves opvreten, geel pakken, zodat ie tegen Heracles is geschorst en dan weer kan meedoen tegen PSV!
Ben heel benieuwd wat dit gaat worden; traditioneel zware uitwedstrijd, maar de kans op sneeuw lijkt me nihil! En laat Stam aub Alves opvreten, geel pakken, zodat ie tegen Heracles is geschorst en dan weer kan meedoen tegen PSV!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Als Stam geen geel pakt tegen Heerenveen stelt Ten Cate hem toch niet op tegen Heracles, lijkt mij.
Ok, dat wilde ik dus weten. Het is me nooit echt opgevallen dat hij bijzonder snel is, namelijk.Ajaciedjuh schreef:Volgens mij is de Mul samen met Babel de snelste speler in de selectie van Ajax.Thomas schreef:Ik zou voor dezelfde opstelling kiezen als tegen Feyenoord. Versterking op het middenveld en toch verzorgd aanvalsspel. Ik weet alleen of er misschien een snellere speler in zou moeten in plaats van De Mul.
:yes:Ajaciedjuh schreef:Volgens mij is de Mul samen met Babel de snelste speler in de selectie van Ajax.Thomas schreef:Ik zou voor dezelfde opstelling kiezen als tegen Feyenoord. Versterking op het middenveld en toch verzorgd aanvalsspel. Ik weet alleen of er misschien een snellere speler in zou moeten in plaats van De Mul.
Zo snel als de wind, zei Ten Cate deze week.
Het stinkt aan alle kanten!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik heb goede contacten met een groep Heerenveen-supporters van Nieuw Noord, met wie we ook elk jaar de kroeg in gaan in Heerenveen (zaterdag ook weer) en wat me opvalt, is dat de Heerenveen-fans uiterst negatief zijn over Gert-Jan Verbeek en het voetbal dat Heerenveen speelt. Ze verwachten er daar bijzonder weinig van, wat vreemd is, want meestal is het een trots clubje met positief ingestelde supporters. Maar nu is de toon: "zolang we Verbeek hebben, wordt het niks."
Ik verwacht gewoon een loodzware uitwedstrijd, overigens, die Ajax misschien wel niet gaat winnen.
K.
Ik verwacht gewoon een loodzware uitwedstrijd, overigens, die Ajax misschien wel niet gaat winnen.
K.
Still alive...
Ik weet het nog zo net niet. Dit is niet het Heerenveen dat we kenden. Dat fris en aanvallen speelt in eigen huis. Dit Heerenveen is een laffe counterploeg dat terug houden speelt en gokt op een uitbraak.
Ik denk, zeker omdat het prima weersomstandigheden zijn (geen sneeuw), dat we daar winnen. Of het eenvoudig zal worden, dat weet ik niet. Maar we winnen.
Miniem verschil, dat wel. 0-1 of 1-2
Ik denk, zeker omdat het prima weersomstandigheden zijn (geen sneeuw), dat we daar winnen. Of het eenvoudig zal worden, dat weet ik niet. Maar we winnen.
Miniem verschil, dat wel. 0-1 of 1-2
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Ajaciedjuh
Ik kan me nog een wedstrijd van vorig jaar tegen Vitesse herinneren dat de Mul Trabelsi eruit sprinte :eek: , dus met zijn snelheid zit het wel goed. Als hij nu ook nog zelfvertrouwen en persoonlijkheid krijgt, dan gaan we er nog veel plezier aan beleven. Hij heeft zonder meer veel overzicht en is geen blindganger. De laatste wedstrijden (bijvoorbeeld Sneijder tegen 010 en nu ook weer Sneijder tegen ado) zet hij telkens spelers vrij voor de goal. Hij is niet zelfzuchtig en houdt dus overzicht.joey schreef::yes:Ajaciedjuh schreef:Volgens mij is de Mul samen met Babel de snelste speler in de selectie van Ajax.Thomas schreef:Ik zou voor dezelfde opstelling kiezen als tegen Feyenoord. Versterking op het middenveld en toch verzorgd aanvalsspel. Ik weet alleen of er misschien een snellere speler in zou moeten in plaats van De Mul.
Zo snel als de wind, zei Ten Cate deze week.
Zijn scorend vermogen is niet geweldig (hoe deed hij het in de jeugd). Ik kan nog wel een goal tegen Twente herinneren; strak met links in de kruiziing (1 van zijn eerste westrijden voor Ajax).
-
Volgens de routeplanner van www.nl.map24.com (weliswaar voor auto's gemaakt, maar de route die men aangeeft ziet er redelijk logisch uit, ook voor lopen) is het ongeveer 2 km lopen. Het gemiddelde tempo is iets van 5 - 5,5 km per uur, dus afhankelijk van jouw looptempo zo'n 20 tot 30 minuten?
Hoe lang doet Steef erover, met schaatsen onder? :hypocrite:Frank schreef:Volgens de routeplanner van www.nl.map24.com (weliswaar voor auto's gemaakt, maar de route die men aangeeft ziet er redelijk logisch uit, ook voor lopen) is het ongeveer 2 km lopen. Het gemiddelde tempo is iets van 5 - 5,5 km per uur, dus afhankelijk van jouw looptempo zo'n 20 tot 30 minuten?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha bedankt Frank. :xyxthumbs:
Ben rond 18.30u bij het stadion, tijd genoeg om het uitvak te vinden en het stadion in te gaan.
Lees idd op Heerenveen-fora de negatieve tendens die er heerst rond Gert Jan Verbeek. Negatieve spelstijl, Pranjic doet niet mee...Daar zijn ze nog lang niet zeker van de overwinning...Maar wij ook niet natuurlijk.
Als wij maar als koploper de clash op 12 november aangaan! Winst is noodzakelijk. :yes:
Ben rond 18.30u bij het stadion, tijd genoeg om het uitvak te vinden en het stadion in te gaan.
Lees idd op Heerenveen-fora de negatieve tendens die er heerst rond Gert Jan Verbeek. Negatieve spelstijl, Pranjic doet niet mee...Daar zijn ze nog lang niet zeker van de overwinning...Maar wij ook niet natuurlijk.
Als wij maar als koploper de clash op 12 november aangaan! Winst is noodzakelijk. :yes:
- Daily Blind
Ajax-trainer Ten Cate: Tradities zijn om doorbroken te worden
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 27-okt 15:53
“Statistieken en tradities zijn er om doorbroken te worden,” zei Ajax-trainer Henk ten Cate aan de vooravond van de uitwedstrijd tegen Heerenveen. De laatste jaren heeft Ajax weinig gewonnen in Heerenveen, maar dat is voor ons juist een extra stimulans,” aldus Ten Cate. Edgar Manucharyan en Jan Verthongen, die op de nominatie staat om verhuurd te worden, zijn niet in de selectie opgenomen door trainer Henk ten Cate.
‘Hobbels op weg naar volwassenheid als team’. Zo omschreef Ten Cate vrijdag het grote kwaliteitsverschil tussen de laatste twee wedstrijden van Ajax, uit bij Feyenoord (0-4) en thuis tegen ADO Den Haag (2-0). “Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met een gebrek aan motivatie, jeugdige overmoed,” aldus Ten Cate.
“Ik vind dat we in thuiswedstrijden juist iets meer moeten brengen dan in uitwedstrijden, want het is óns publiek. Die mensen zijn het afgelopen jaar niet verwend en raken nu weer enthousiast. Juist daarom was ik zo teleurgesteld over de tweede helft tegen ADO.”
Desondanks constateert Ten Cate vooruitgang, zowel individueel als in teamverband. “We worden steeds beter en steeds vaster, maar daar moeten we nog steeds stappen in maken. We zijn alleen maar bezig om te kijken hoe we beter kunnen worden, stabieler, nóg sterker. Die plek op de ranglijst zegt me vooralsnog niet zoveel.
“Gelukkig heeft het dipje tegen ADO Den Haag ons geen punten gekost. We zijn een team in opbouw, we zijn pas drie maanden bezig en we staan bovenaan, daar kan ik tevreden over zijn. Maar de lat is hoog gelegd. Wij willen goed voetballen. Dat is tegen ADO Den Haag niet gelukt, terwijl we zondag tegen Feyenoord juist uitstekend gespeeld hebben. Ik vind het jammer dat we, in drie dagen tijd, nog niet twee topwedstrijden achter elkaar kunnen spelen. ”
Morgen, op bezoek in Heerenveen, volgt het derde duel in zes dagen. Ajax ziet de wedstrijd met vertrouwen tegemoet, aldus Ten Cate. “We gaan niet voor een puntje, we gaan voor de overwinning. Heerenveen zal een zeer gemotiveerd Ajax zien zaterdag.”
Sportweek.nl
- Giacomo Puccini
Ik heb er een goed gevoel over. SC Heerenveen heeft mogelijkheden om een plaats of 4 hoger te staan dan waar ze nu in de stand staan (8e) maar het draait nog niet lekker bij de Friezen. Het is niet aan Ajax om Heerenveen weer op het goede spoor te zetten, ik verwacht dan ook een 0-2 overwinning.
Ajax!