Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Het zijn wedstrijden op zich en Ajax wint. :eusa_dance:brigade zuid schreef:Weet je niet Joey, dat zijn wedstrijden op zich, zag je vorig jaar toch aan AJAX.
Ajax heeft in de nacompetitie pas een probleem als PSV meedoet. AZ en Feyenoord laten het tegen Ajax op het beslissende moment afweten.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Een boekje met namen van aankopen. Meer is overbodig.Ik ben ik schreef:Wanneer zou het boek uitkomen De puinhopen van 1 jaar Dil?
Dat Gullit de misère bij Feyenoord nog durft te 'analyseren'. Onbeschaamd. :X
Politie sluit Maasgebouw af
Radio Rijnmond meldt zojuist dat het Maasgebouw afgesloten is door de ME. Feyenoord zou de beveiliging hebben aangevraagd uit vrees voor problemen en een mogelijke bestorming van de bestuurskamer. Tijdens de eerste helft werd het onrustig op enkele vakken nadat feyenoord op achterstand kwam. Aan het begin van de tweede helft ging het publiek weer volledig achter de ploeg staan, zoals ook aan het begin van de wedstrijd.
FN
Steef schreef:Onder Baan en vooral Van Marwijk is het verval al ingezet. Megabedragen voor Lazovic, Lurling en nog een pak prutsers.
De Nooijer, Van den Berg, Acuna, Pardo en noem ze allemaal maar op.
Feyenoord heeft al sinds jaar en dag een slecht aankoopbeleid. Niet alleen onder Van Marwijk.