Je zal maar op 1 doelpunt verschil de competitie verliezen, dan denk ik nog wel ff terug aan zondag toen die scheids te vroeg er mee stopte.Jöhnk schreef:Mja, inmiddels heeft Psv wel een beter doelsaldo.
AJAX - ADO Den Haag
-
- AT Toto winner 15/16
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do okt 26, 2006 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Ik bedoel vooral het type. Als Gabri en Maduro wegvallen, dan missen we dit soort spelers. Ik denk overigens wel dat Maduro weer terug op zijn oude nivo terug komt en dan vind ik hem een zeer goede speler. Of Ajax moet hiervoor een echte topper halen. Investeren 'ala' Huntelaar. Lucas als ik de verhalen mag geloven.Thomas schreef:Dat ligt meer aan Roger dan aan Maduro.Ajaciedjuh schreef:Wel vind ik dat de wedstrijd leert dat Maduro op het middenveld gemist werd (en Jappie achterin natuurlijk). Met deze 2 spelers in de as, ziet het er een stuk stabieler uit.
-
-
:yes:brigade zuid schreef:Je zal maar op 1 doelpunt verschil de competitie verliezen, dan denk ik nog wel ff terug aan zondag toen die scheids te vroeg er mee stopte.
Temmink floot, in tegenstelling tot wat ik her en der lees, helemaal geen goede wedstrijd. Hij floot 4 minuten te vroeg af en had Tiendalli, die de doorgebroken Huntelaar neerhaalde, met een rode prent moeten bekeuren.
Jöhnk schreef::yes:brigade zuid schreef:Je zal maar op 1 doelpunt verschil de competitie verliezen, dan denk ik nog wel ff terug aan zondag toen die scheids te vroeg er mee stopte.
Temmink floot, in tegenstelling tot wat ik her en der lees, helemaal geen goede wedstrijd. Hij floot 4 minuten te vroeg af en had Tiendalli, die de doorgebroken Huntelaar neerhaalde, met een rode prent moeten bekeuren.
Temmink floot, in tegenstelling tot wat jij beweert een goede wedstrijd.En gelukkig was er ook ruimte zat voor " mannelijke overtredingen " zonder meteen zo'n prent voor je neus te krijgen.Hij had er goed het oog in dat bepaalde Feyenoorders meer met de man als met de bal bezig waren.En liet dat dus ook niet toe ...
Tjonge, hij floot vier minuutjes te vroeg af bij een 0 - 4 stand ..
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Temmink floot een uistekende wedstrijd en dat mag ook zeker gezegd worden. We lopen altijd te zeiken als het weer slecht is maar ik vind dat hij een prima wedstrijd heeft gefloten, dat heb ik hem maandag ook gezegd! (zit bij de zelfde sportschool)
Dat hij 4 minuten eerder affluit kon ik goed begrijpen, de agressie werd alleen maar meer en dan ga je dus meer kaarten en misschien blessures krijgen.
Wat had jij gezegd als Saidi in de laatste 94ste minuut Huntelaar doormidden had geschopt. Ja dan had hij zeker eerder moeten affluiten. temmink voelde de wedstrijd goed aan en heeft hierna gehandeld.
Hij had ook kunnen staken, maar heeft gelukkig aan het voetbal gedacht! :worshippy:
Dat hij 4 minuten eerder affluit kon ik goed begrijpen, de agressie werd alleen maar meer en dan ga je dus meer kaarten en misschien blessures krijgen.
Wat had jij gezegd als Saidi in de laatste 94ste minuut Huntelaar doormidden had geschopt. Ja dan had hij zeker eerder moeten affluiten. temmink voelde de wedstrijd goed aan en heeft hierna gehandeld.
Hij had ook kunnen staken, maar heeft gelukkig aan het voetbal gedacht! :worshippy:
Tweeeeeeeeeeeeeeeeeee nog wel, Jöhnk je bent aan het zeuren :yes:, maar doorgebroken speler niet gezien hoor ??.Jöhnk schreef:Ik heb niets tegen mannelijk spel hoor, maar het neerhalen van een doorgebroken speler is bij mijn weten gewoon rood.
Heb ik het al over twee onbegrijpelijke beslissingen. Goed is anders, imho.
Blij met de punten ...
Ik vond Tenmink uitstekend fluiten. Hij verloor geen moment de controle over de wedstrijd en voelde bepaalde momenten (rode kaart voor PvH bv) uitstekend aan. Het had in mijn ogen ook niet zoveel nut om nog 4 minuten door te spelen. De hele sfeer was van Feyenoord-kant grimmig en Ajax hoefde ook niet zo nodig meer. Als je dan bedenkt dat Tenmink het recht had om de wedstrijd eerder te staken vind ik dit een uitstekend compromis.
- Daily Blind