AJAX - ADO Den Haag

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
jabu

Bericht door jabu » wo okt 25, 2006 10:34 am

Bosschaart is ook meer een plaag voor zijn eigen team, maar daar gaat het nu niet om.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo okt 25, 2006 10:34 am

Lekker vertrouwen heeft Adelaar dan in zijn speler. Toen Bosschaart nog bij FC Utrecht speelde en Adelaar daar trainer was, was Bosschaart een onbetwiste basisspeler. Een van de beteren, hij werd zelfs in verband gebracht met Ajax. Nu wordt Bosschaart aan de kant gehouden 'uit angst voor de Arena', grappig.
Ajax!

Feest

Bericht door Feest » wo okt 25, 2006 10:35 am

Maartoe schreef:Dat zal met het opstellen van Vreven ook gebeuren. Ook maar niet opstellen dan?
Bosschaart is de verpersoonlijking van een Feyenoord-loser en heeft zich vorig jaar nog ernstig laten gaan in de ArenA. Vreven is niet populair, maar zonder dezelfde impact.

jabu

Bericht door jabu » wo okt 25, 2006 10:38 am

Het zou kunnen dat je hier gelijk in hebt. Toch denk ik dat je als trainer je hier niet te veel door moet laten leiden. Als Bosschaart een toegevoegde waarde is dan moet Adelaar hem gewoon opstellen als hij fit is. Ajax en de ArenA hebben toch al een antipathie tegen ADO. Bovendien heeft Ajax nog iets goed te maken. Het wel of niet meespelen van Bosschaart kan voor Ajax niet de motivatie zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 25, 2006 10:47 am

Steef schreef:
Maartoe schreef:Dat zal met het opstellen van Vreven ook gebeuren. Ook maar niet opstellen dan?
Bosschaart is de verpersoonlijking van een Feyenoord-loser en heeft zich vorig jaar nog ernstig laten gaan in de ArenA. Vreven is niet populair, maar zonder dezelfde impact.
Alsof wij ons druk maken over Bosschaart.... :nooo:

Feyenoord heeft zoveel losers. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Nihad

Bericht door Nihad » wo okt 25, 2006 10:49 am

Feyenoord is toch Latijns voor loser?

:D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo okt 25, 2006 11:14 am

Vreven vind ik nog wel meevallen. Hij is fanatiek, maar op heuze doodschoppen heb ik hem niet vaak betrapt.

Wel oppassen voor die Kum. Dat is een gevaarlijke gek. :scared:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo okt 25, 2006 12:28 pm

Ik verwacht hem zo:

----------------KJH---De Mul-------------------
---------------------Perez---------------------
--------Sneijder-----Roger-------Gabri-------------------
Urby-----Vermaelen---Grygera-------Heitinga
-----------------Stekelenburg---------------

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo okt 25, 2006 12:30 pm

Arme Gabri.. :nooo:
Ajax!

Toppie

Bericht door Toppie » wo okt 25, 2006 5:43 pm

Giacomo Puccini schreef:Arme Gabri.. :nooo:
Ach het wordt kouder dus dat zijn die spanjaarden niet gewend :oud:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo okt 25, 2006 5:43 pm

ADO Den Haag aarst op nieuwe stunt

Amsterdam, 25 okt 2006
Ajax wacht een druk, maar aantrekkelijk en vooral veelzijdig programma. De Amsterdammers spelen de komende weken in Eredivisieverband, het UEFA Cuptoernooi en het toernooi om de KNVB Beker.

Na de glansrijke overwinning op Feyenoord (0-4) wacht de mannen van trainer Henk ten Cate vanavond alweer een volgende krachtmeting. ADO Den Haag is vanaf 20.15 uur de tegenstander in de Amsterdam ArenA. De Hagenaars presteerden afgelopen weekend met de 2-0 nederlaag tegen FC Utrecht slecht. ADO is toch al zwak aan het seizoen 2006-2007 begonnen.

De ploeg van trainer Frans Adelaar (hij werd tegen Utrecht met rood naar de tribune gestuurd en is daardoor vanavond geschorst) bungelt sinds de seizoensstart onderaan de ranglijst. ADO hield aan de acht tot nu toe gespeelde duels slechts een punt over. De ploeg van Adelaar (in de ArenA neemt assistent-trainer Lex Schoenmaker de honneurs waar vanaf de bank) stelde het punt drie weken terug onverwachts veilig bij AZ: 2-2. De Hagenaars bezetten de zeventiende plaats op de ranglijst. Sparta staat ook op één punt. De Rotterdammers hebben een slechter doelsaldo en zijn daardoor de hekkensluiter.

Afgelopen seizoen presteerden de Haagse trots evenmin florissant, maar verraste het wel met een gelijkspel (2-2) in Amsterdam. ADO knokte zich in een tumultueuze slotfase knap terug van een 2-0 achterstand. Ajacied John Heitinga leed die woensdagavond een dubbele nederlaag. De verdediger zag zijn invalbeurt voortijdig worden beeïndigd door een tweede gele, dus rode kaart. Na de treffers van Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder leek er tot de negentigste minuut geen vuiltje aan de lucht voor de ploeg van trainer Danny Blind. Na de treffers van Eljero Elia en Jan-Paul Saeijs zaten de Ajacieden plots masaal met de handen in het haar van ongeloof.

Vergeleken met afgelopen seizoen behoren Pascal Bosschaart en de oud-Ajacied Richard Knopper tot de nieuwkomers binnen de Haagse club. Kort voor het verstrijken van de transfertermijn kwam Bosschaart over van Feyenoord. Knopper werd losgeweekt bij Vitesse. Tot de gehoopte sportieve voorspoed hebben de transfers nog niet geleid. Ook spits en ex-Ajacied Michael Mols heeft dit seizoen zijn draai duidelijk nog niet gevonden in het groengele tricot.

Wie de afgelopen twee speelrondes wel opviel was Robert Zwinkels, ook al een Hagenaar met een verleden bij Ajax. Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, blessures bij zijn concurrenten, kreeg de oud-keeper van Jong Ajax twee weken terug zijn kans van Adelaar. Zwinkels moest weliswaar tegentreffers toestaan, maar presteerde in elk geval wel opvallend. In de goede zin van het woord.

Na het treffen met ADO wacht de Ajacieden zaterdag de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. De Friezen speelden zondag de altijd beladen ‘derby van het noorden’ tegen FC Groningen. Heerenveen sloot het prestigeduel met een prima gevoel af: 4-2. De zege is in elk geval vanuit Fries oogpunt bezien een goede generale voor het treffen met Ajax. Heerenveen bezet momenteel de zevende plaats in de Eredivisie. Met de vertrouwenwekkende zege in de Klassieker verstevigde Ajax zijn eerste plaats op de ranglijst. De Amsterdammers staan twee punten voor op naaste belager PSV.

Volgende week spelen de Amsterdammers hun eerste wedstrijd in de groepsfase van de UEFA Cup. Austria Wien komt donderdag 2 november bezoek in de ArenA. De Oostenrijkers zijn de groepsfase gestart met een nederlaag. Als klap op de vuurpijl staat op 9 november nog een Ajax - ADO op het programma. Ditmaal treffen beide ploegen elkaar in het toernooi om de KNVB Beker.
Ajax

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo okt 25, 2006 5:50 pm

Dubbel schreef:
Grapjas :redcard:
Ajax!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo okt 25, 2006 5:51 pm

Giacomo Puccini schreef:
Dubbel schreef:
Grapjas :redcard:
Sorry GP, ik kon het echt niet laten. :dissapprove:
WP_LeGeNd schreef:
Thomas schreef:Ik heb een vraagje. Ik moet morgen werken en ik baal er dus ongelooflijk van dat ik Ajax niet kan kijken. Weet iemand of het mogelijk is om via Internet tegenwoordig ook dingen ook op te nemen? (en dan kijk ik vooral heel lief naar wizkid WP_Legend). Of is er anders misschien een site waar het precieze programma van TV Ants in het Engels wordt weergegeven? Ik weet namelijk dat ze soms wedstrijden herhalen.
check je PM

In PPMate zit onderin een Record knopje. Of gebruik 'Ctrl R'. Opgenomen beelden komen in een mapje C: ppmaterecord terecht. Sowieso met beter beeld dan tvants. Kijk voor installatie van ppmate ff op www.ajaxlive.nl

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo okt 25, 2006 6:38 pm

Opstelling van ajax.nl:

Stekelenburg; Ogararau, Heitinga, Grygera, Emanuelson; Gabri, Roger, Sneijder; De Mul, Huntelaar, Perez

Opvallend dat ie Grygera de voorkeur blijft geven ten opzichte van Vermaelen...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Toppie

Bericht door Toppie » wo okt 25, 2006 6:39 pm

Ajax-ADO is nog niet te vinden op ppmate of tvant, kan in een half uur nog veranderen. ;)

Toppie

Bericht door Toppie » wo okt 25, 2006 6:40 pm

Mr. Ajax schreef:Opstelling van ajax.nl:

Stekelenburg; Ogararau, Heitinga, Grygera, Emanuelson; Gabri, Roger, Sneijder; De Mul, Huntelaar, Perez

Opvallend dat ie Grygera de voorkeur blijft geven ten opzichte van Vermaelen...
De Mul boven Rosales :nooo: :sad:

Wit-Rood-Wit

Bericht door Wit-Rood-Wit » wo okt 25, 2006 6:44 pm

ajaxhome schreef: De Mul boven Rosales :nooo: :sad:
:yes: :toppie:

Hoeveel kansen wil je Rosales geven dan??
Geef Ajax z'n gezicht terug

Toppie

Bericht door Toppie » wo okt 25, 2006 6:47 pm

Wit-Rood-Wit schreef:

Is constanter gaan voetballen vooral in het begin , nu krijg je weer van die halve inval beurten die geven een speler geen vertrouwen en ik blijf voor een vaste basis met 1 a 2 veranderingen en niet de Nul

Wit-Rood-Wit

Bericht door Wit-Rood-Wit » wo okt 25, 2006 6:52 pm

ajaxhome schreef:
Wit-Rood-Wit schreef:

Is constanter gaan voetballen vooral in het begin , nu krijg je weer van die halve inval beurten die geven een speler geen vertrouwen en ik blijf voor een vaste basis met 1 a 2 veranderingen en niet de Nul
Volgens mij heeft hij heel lang in de vaste basis gestaan, dus over vertrouwen mag hij niet klagen. Hij heeft gewoon ondermaats gepresteerd op een enkele uitzondering na. En we hebben gewoon een goed spelende rechtsbuiten nodig, helemaal vanwege het ontbreken van een echte linksbuiten. Jammer voor Mauro want ik vind het een hele aardige jongen.
Geef Ajax z'n gezicht terug

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo okt 25, 2006 6:59 pm

Weet je, mijn ervaring met buitenspelers is dat ze zelden een hele wedstrijd lang gevaarlijk zijn. Laat Tom en Mauro die plek maar delen. Uurtje voor de een, half uurtje voor de ander. Al naar gelang vorm en tegenstander begint de ene of de andere. Iedereen blij.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 25, 2006 7:14 pm

Mr. Ajax schreef:Opvallend dat ie Grygera de voorkeur blijft geven ten opzichte van Vermaelen...
Grygera kan beter uitstappen voor Urby. Vermaelen is vooral een echte voorstopper in de zone.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo okt 25, 2006 7:17 pm

Vorig jaar werd Ado compleet zoek gespeeld en wist er toch een 2-2 uit te slepen. Aan een voorspelling waag ik me niet, want dat kan alleen maar tegenvallen.

Dit jaar heb ik wel veel meer vertrouwen in een goede afloop, ik vind alleen die Elia van Ado wel een aardige speler.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 25, 2006 7:18 pm

Overigens zit het Armeense mannetje van glas op de bank. Wellicht dat hij mag invallen?

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo okt 25, 2006 7:23 pm

Kan iemand Sina Goal tv 2 bij PPmate vinden? Staa niet in mijn lijst...

Ik kijk nu via TVants, beeld is redelijk ok maar hapert wat.
Ajax!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo okt 25, 2006 7:26 pm

Giacomo Puccini schreef:Kan iemand Sina Goal tv 2 bij PPmate vinden? Staa niet in mijn lijst...
Ja, eitje. Ik zit er naar te kijken. Heb je de categorie Sport wel eerst opengeklapt in de lijst?

Plaats reactie