Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 25, 2006 10:03 am

Feyenoord-selectie terug om 10.30 uur

Om 10.30 uur keert de Feyenoord-selectie terug na twee dagen vrijaf waarin de groep kon nadenken over hun zonden. De grote vraag is natuurlijk wat de volgende stap van Erwin Koeman zal zijn. In de media is al veel gespeculeerd, zelfs door psychologen, of het vrijgeven door Koeman een goede beslissing was. Kenners lijken hem daarin te steunen, al zijn er ook die aangeven dat het voor Koeman een alles-of-niets stap is. Indien het nu niet goed wordt opgepakt, heeft hij weinig andere mogelijkheden meer. Een groot deel van de fans kon de maatregel niet waarderen.
Hoe Erwin Koeman nu verder gaat zal vandaag moeten blijken. Veel tijd om iets te doen heeft hij niet, aangezien alle focus op de training eigenlijk zou moeten liggen bij het duel van donderdagavond. Dit is immers de laatste training daaraan voorafgaand.
FN

Dat wordt praaaaten..... ;)

Feyenoord zou overigens de jonge Bulgaarse aanvaller Genkov volgen. Tip van Jeliazkov zeker.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest

Bericht door Feest » wo okt 25, 2006 10:06 am

Die jongen heeft net 2x tegen Feyenoord gespeeld, joey.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 25, 2006 10:11 am

Dus daar hebben ze hem van? :X
Blijkbaar volgt Juventus hem ook.

De Guzman verwacht niet beter te worden van het gehark van de rest.

Nu het met Feyenoord wat minder gaat, ligt niet alleen de Raad van Commissarissen,óók de spelersgroep van die club onder het vergrootglas.
Mijn meestal goed geïnformeerde werkvriend Hugo Borst onthulde zondagavond in Studio Voetbal dat de selectie van Feyenoord in facties is uiteengevallen. Elders werd beweerd dat er een generatiekloof zichtbaar is op de bijvelden van de Kuip.

Hoe idyllisch was daarom het tafereel tijdens de rust van Feyenoord-Ajax in de perskamer van de Kuip. Daar zat bijna niemand, wel waren er twee naar elkaar toe gebogen gestalten zwaar in gesprek. De een had, als altijd op dat tijdstip, een zak patat in de ene en een frietje in zijn andere hand. De ander zat met gevouwen handen alsof hij aan het bidden was. De patatman analyseerde gebarend iets, waarschijnlijk een wedstrijdsituatie. Zijn gesprekspartner hoorde het geboeid aan. De verteller heette Marco van Basten, de luisteraar Ron Vlaar.

Hier zat de bondscoach zijn best te doen een speler van Erwin Koeman beter te maken. Hoezo Ajacied? Hoezo Feyenoorder? Hoezo rivaliteit? En nog belangrijker: hoezo generatiekloof? Bij Feyenoord is er geen serieuze generatiekloof. Er is slechts een kloof tussen enerzijds spelers die met elkaar verder willen én met elkaar beter willen worden; anderzijds loopt de rest in wisselende samenstelling al flierefluitend rond bij de club.
Die eerste groep bestaat hoofdzakelijk uit Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Jeffrey Altheer, Henk Timmer, Theo Lucius, Nicky Hofs, Danny Buijs en Ron Vlaar. Wat over blijft is geen groep, maar een pelotonnetje van wisselende dwarsverbanden en uiteenlopende belangen op de korte en lange termijn.
Hier ligt een voedingsbodem voor komische ergernissen. De leukste is wel de onderbroekenaffaire. Er zijn Feyenoorders die om religieuze redenen altijd met hun onderbroek aan onder de douche staan. De islam schrijft hen namelijk voor, dat mannen zich tussen hun navel en hun knieën niet naakt aan hun medemensen mogen tonen.
Dat vinden de andere Feyenoorders niet erg. Waar ze wel een beetje misselijk van worden, is dat níet de islam praktiserende Feyenoorders in toenemende mate eveneens met hun onderbroek aan onder de douche staan. Het wordt door de anderen opgevat als een dagelijks statement tegen hún traditionele opvattingen over voetballen voor een club als Feyenoord.
Tja, je kunt er om lachen. Graag zelfs. Maar als deze soort irritaties bij elkaar opgeteld leidt tot debacles als tegen Ajax, dan wordt het een tikje minder komisch voor de modale supporter van rood-en-wit.
Van grotere invloed op de prestaties dan de onderbroekenaffaire zijn trouwens de ontwikkelingen rond Jonathan de Guzman. Hij staat duidelijk stil. Hij heeft zó veel talent, dat hij als 19-jarige geen gelijke of betere meer denkt aan te treffen in de spelersgroep van Feyenoord. Hij doolt rond, fantaseert over een transfer, maar verwacht niet meer beter te kunnen worden van het geklets en gehark van de rest. Misschien is dat wel de schuld van Willem van Hanegem, die in hem een nieuwe Zinedine Zidane vermoedde. Niet duidelijk is of Jonathan wel of niet met zijn onderbroek aan onder de douche staat. Mocht dat wél het geval zijn, dan zorgt hij voor ergernis in het kwadraat. Arsenal kan zich niet snel genoeg melden voor de Canadees.
AD

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo okt 25, 2006 12:39 pm

Waar ze wel een beetje misselijk van worden, is dat níet de islam praktiserende Feyenoorders in toenemende mate eveneens met hun onderbroek aan onder de douche staan.

:drecul2:

Waar je je al niet druk om kan maken..

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 25, 2006 12:51 pm

Inderdaad. Al staan ze in een boerka onder de douche. Als ze maar presteren. :aai:

Agressieve sfeer bij training Feyenoord

Feyenoordtraining.nl meldt dat er bij de training vandaag een agressieve sfeer hing. Er was veel publiek aanwezig nadat de spelers twee dagen vrijaf kregen na het echec tegen Ajax.
FN

Vanavond verliezen en de pl***** breekt uit. :aai:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo okt 25, 2006 8:54 pm

Feyenoord driftig op zoek naar 'lek'

ROTTERDAM - De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. ,,Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit'', zei technisch manager Peter Bosz.

In een ochtendblad ( AD) viel woensdagochtend te lezen dat sommige Feyenoorders zich (ook) onder de douche aan elkaar ergeren. Enkele spelers zouden op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers van de Rotterdamse ploeg zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor (nog meer) onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.

Bosz ontkende woensdag het opmerkelijke doucheverhaal niet, maar weigerde er concreet op in te gaan. ,,Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten'', wilde de oud-speler nog wel kwijt. ,,Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken.''

Coach Erwin Koeman sprak er eveneens schande van. ,,Dit kan echt niet. Het moet afgelopen zijn met die losse lijntjes naar de media. Spelers moeten in het algemeen niet over elkaar praten. Of het moet positief zijn. Dit lekken moet echt stoppen. We zullen hard ingrijpen als het nog een keer gebeurt.''

Bosz: ,,Ik zeg niet welke maatregelen we hiertegen hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren.''

Nieuwkomer Danny Buijs was het volmondig eens met Bosz. ,,Maar ik stoor me helemaal niet aan jongens die niet naakt douchen'', liet de middenvelder droogjes weten. ,,Voor mijn part zetten ze een helm op. Als ze er in de wedstrijd maar staan.''

Eerder dit seizoen miste een andere nieuweling, Dwight Tiendalli, bijna het vliegtuig naar Sofia. Hij kwam in Rotterdam te laat bij de spelersgroep aan. Die misrekening lekte later uit naar de pers. Eind vorig seizoen belandde een hoog opgelopen kleedkamerdiscussie tussen diverse spelers in de publiciteit.

Tijdens dat groepsgesprek werd de afwezige aanvaller Kalou, inmiddels bij Chelsea onder contract, flink door de mangel gehaald.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » wo okt 25, 2006 9:21 pm

Duke schreef:
Feyenoord driftig op zoek naar 'lek'

ROTTERDAM - De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. ,,Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit'', zei technisch manager Peter Bosz.

In een ochtendblad ( AD) viel woensdagochtend te lezen dat sommige Feyenoorders zich (ook) onder de douche aan elkaar ergeren. Enkele spelers zouden op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers van de Rotterdamse ploeg zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor (nog meer) onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.

Bosz ontkende woensdag het opmerkelijke doucheverhaal niet, maar weigerde er concreet op in te gaan. ,,Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten'', wilde de oud-speler nog wel kwijt. ,,Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken.''

Coach Erwin Koeman sprak er eveneens schande van. ,,Dit kan echt niet. Het moet afgelopen zijn met die losse lijntjes naar de media. Spelers moeten in het algemeen niet over elkaar praten. Of het moet positief zijn. Dit lekken moet echt stoppen. We zullen hard ingrijpen als het nog een keer gebeurt.''

Bosz: ,,Ik zeg niet welke maatregelen we hiertegen hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren.''

Nieuwkomer Danny Buijs was het volmondig eens met Bosz. ,,Maar ik stoor me helemaal niet aan jongens die niet naakt douchen'', liet de middenvelder droogjes weten. ,,Voor mijn part zetten ze een helm op. Als ze er in de wedstrijd maar staan.''

Eerder dit seizoen miste een andere nieuweling, Dwight Tiendalli, bijna het vliegtuig naar Sofia. Hij kwam in Rotterdam te laat bij de spelersgroep aan. Die misrekening lekte later uit naar de pers. Eind vorig seizoen belandde een hoog opgelopen kleedkamerdiscussie tussen diverse spelers in de publiciteit.

Tijdens dat groepsgesprek werd de afwezige aanvaller Kalou, inmiddels bij Chelsea onder contract, flink door de mangel gehaald.
www.ad.nl
Het lek wordt morgen NKufo :worshippy: :worshippy:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo okt 25, 2006 9:37 pm

Heel goed mogelijk. :yes:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo okt 25, 2006 10:14 pm

De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. ,,Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit'', zei technisch manager Peter Bosz.
V.Hooijdonck stopt toch pas aan het einde van het seizoen?? Of gaan ze hem een handje helpen?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo okt 25, 2006 10:36 pm

Was het nou Pim Verbeek of een van die andere toppers die destijds moest rennen om aan een tussentijdse evaluatie door de Feijenoord fans te ontkomen?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 25, 2006 10:50 pm

De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. ,,Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit'', zei technisch manager Peter Bosz.
Ja vast. En als het De Guzman is?

jabu

Bericht door jabu » wo okt 25, 2006 10:57 pm

Dat dacht ik ook gelijk. Maar hopen dat het De Guzman is. :headbang:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 25, 2006 11:01 pm

De Guzman kan zich melden bij Bosz. Is hij transfervrij. :twisted:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do okt 26, 2006 4:50 am

Ik hoorde dat een aantal spelers er vandaag flink van langs hebben gekregen van de supporters. :aai:

Het lijkt me trouwens dat er maar een het lek kan zijn: PvH.

999

Bericht door 999 » do okt 26, 2006 7:32 am

Hard ingrijpen blijft bij Feyenoord achterwege na opnieuw uitlekken kleedkamergeheimen

Chaos regeert in Kuip

Feyenoorder: „Zoetsappig gesprek”

ROTTERDAM, donderdag

Na de voortdurende protesten van de Feyenoord-fans tegen voorzitter Jorien van den Herik is de anarchie overgeslagen naar de spelersgroep. Eerst mocht Pierre van Hooijdonk zijn gal spuwen over de spelersgroep zonder dat daar enige sanctie tegenover stond. Vervolgens werd Feyenoord weggespeeld door Ajax, vielen rode- en gele kaarten na misdragingen van de Feyenoorders bij een 4-0 achterstand en worden kleedkamergeheimen gelekt. De chaos regeert in De Kuip.

Intussen blijft de leiding van Feyenoord zich hullen in stilzwijgen als de maatregelen ter sprake komen om het destructieve proces te stoppen. ,,Maatregelen zijn genomen, maar blijven intern”, aldus trainer Erwin Koeman. Technisch directeur Peter Bosz gaf evenmin openheid van zaken. ,,We hebben geen groepsstraf opgelegd. Wel weet iedereen exact waar hij aan toe is. Wie nu uit de pas loopt, zal de consequenties moeten aanvaarden.” Het gevolg zal ongetwijfeld een gedwongen vertrek betekenen.

De spelers van Feyenoord kregen dit te horen in een groepsgesprek voor aanvang van de eerste training na twee vrije dagen. Het moest een pittig onderhoud worden, kondigde Koeman aan. ,,Zoetsappig”, zo typeerde een Feyenoorder het. Een standaard praatje van ruim een half uur zoals ze zo vaak hoorden. Het huishoudelijke reglement werd aangehaald en op lekken naar de pers staat een straf. Echter over boetes voor de rode kaarten van Van Hooijdonk en Sebastian Pardo tegen Ajax geen woord.

Tijdens een persconferentie na afloop van een 55 minuten durende training beloofde Koeman een ander Feyenoord tegen FC Twente vanavond. Technisch en tactisch. Inhoudelijk liet de oefenmeester niets los. Vanochtend staat hij met zijn groep op een amateurcomplex waar hij opening van zaken geeft. Op voorhand sloot Koeman zelfs een terugkeer naar het 4-3-3 systeem niet uit. Wel lijkt hij een aantal spelers te slachtofferen zoals Karim Säidi, Royston Drenthe, Ali Boussaboun en misschien zelfs Jonathan de Guzman.

Het probleem ligt bij Feyenoord op het veld en in de kleedkamer, waar acceptatie ver te zoeken is. Omdat Van Hooijdonk de knuppel in het hoenderhok gooide – gisteren liet hij zich niet horen – door te stellen dat een gedeelte van de spelersgroep niet goed met voetbal bezig is, kwam de tweedeling in de selectie van Feyenoord aan de oppervlakte. Maar in plaats van korte metten te maken met zijn pinchhitter Van Hooijdonk hield trainer Erwin Koeman hem opzichtig de hand boven het hoofd. Niet bepaald een goed signaal naar spelers.

Na de blamage tegen Ajax, de rode kaarten voor Pardo en Van Hooijdonk - hij maakte zijn excuses aan de trainer, maar niet aan de spelers omdat die zijn inziens hem in de steek lieten – werd ook nog eens gelekt uit de kleedkamer. Iedereen weet nu dat Dwight Tiendalli te laat kwam voor vertrek naar Basel vorige week waardoor Feyenoord bijna het vliegtuig miste. Verder ergert een gedeelte van de Feyenoorders zich eraan dat sommige medespelers niet vanwege hun geloof (zoals de moslims in de groep) met hun onderbroek onder de douche staan. Lekken is een doodzonde, maar bij Feyenoord structureel want na Ajax-Feyenoord in de playoff lekte een nachtelijk beraad uit, waarin de spelers Salomon Kalou de wacht aanzegden.

,,Degene die kleedkamergeheimen naar buiten brengt, kan direct zijn biezen pakken”, dreigde Bosz gisteren. Maar vooralsnog blijft actie uit. ,,Ik kan niet optreden zonder hard bewijs. Alleen op vermoeden, kan je iemand niet buiten gooien.”

Overigens lijkt de scheuring in Feyenoords kleedlokaal bijna langs etnische lijnen te lopen als je de groepen tegenover elkaar afzet met onder meer de ‘Hollanders’ Van Hooijdonk, Patrick Lodewijks, Theo Lucius, Henk Timmer, Danny Buijs, Ron Vlaar en Nicky Hofs en aan de andere kant de hele en halve ‘buitenlanders’ Serginho Greene, Karim Saïdi, André Bahia, Royston Drenthe, De Guzman en Tiendalli.

Het lijkt onmogelijk om van deze spelersgroep nog een eenheid te maken. Iets wat het tot de komst van Van Hooijdonk in januari van dit jaar trouwens wel was. Toen had Feyenoord zelfs nog uitzicht op de Champions League. Intussen geeft de leiding het idee van pappen en nat houden. Het zal zeker geen orde in de chaos scheppen.

Feyenoord: geblesseerd: Collen, Castelen, Vlaar, De Ceulaer. Geschorst: Pardo, Van Hooijdonk.

FC Twente: geblesseerd: Shoukov, Niemeyer, Gakhokidze.
De T.

Tja, Feyenoord mag van mij wel winnen, maar vraag me af als het vanavond weer een fiasco wordt of dat de malloten onder de supporters zich in kunnen houden.

Ik bedoel, Feyenoord heeft geen geld en veel spelers niet de kwaliteiten dus als het een beetje tegen zit gaat deze maliase nog een hele poos duren en dan help je je club echt niet als je als een halve zool de spelers staat op te wachten en als een visvijf ze al schreeuwend te beledigen, zoals gisteren op de training ...
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do okt 26, 2006 9:07 am

Ze krijgen dit met de huidige personele bezetting nooit aan de praat. Er zitten op de bepalende posities alleen maar onervaren mensen. Koeman en Bosz hebben geen idee hoe ze hiermee moeten omgaan en op de achtergrond hebben ze dan nog de heilig verklaarde Wim Jansen die niet in de publiciteit wil treden maar ondertussen ook louter miskopen binnenhaalt. En dat alles met op de achtergrond de crisis rondom V.d.Herik. De enige die misschien wel hard zou kunnen ingrijpen maar dat door de rel rond zijn persoon nu niet kan doen.

V.Hooijdonck ontpopt zich ondertussen steeds meer als het paard van Troje. Overal waar hij heeft gezeten had hij ruzie. Dan weer over geld, dan weer over de mentaliteit van de jeugd. Bij Feyenoord is hij inmiddels medeverantwoordelijk voor het vertrek van Robin van Persie, Salomon Kalou en wellicht binnenkort Jonathan de Guzman. Tussendoor heeft meneer bij NAC ook nog even stennis lopen schoppen met de grootste talenten die daar op dit moment rondlopen. Allemaal onder het motto dat ze zich niet professioneel gedragen. Maar zouden al die jeugdspelers nou inderdaad zo'n slechte mentaliteit hebben of ligt het misschien aan meer de oproerkraaier zelf?

Altijd maar zeuren en lekken naar de pers. Een voorbeeldige mentaliteit hoor, daar kan de jeugd nog wat van leren. Tja, wie zou het lek nu toch zijn. Het terughalen van V.Hooijdonck is één v.d. grootste blunders van Feyenoord uit de laatste jaren.

Laat Bosz en Koeman maar lekker doorprutsen. Misschien moeten ze hier een dvd van uitbrengen. Monthy Python is er niks bij......

joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 26, 2006 9:42 am

Feyenoorder: „Zoetsappig gesprek”
Aha, er is alweer gelekt. :D

Wat een puinhoop. :aai:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do okt 26, 2006 9:59 am

:yes:

Ze gaan gewoon zo door. Het feit dat nu dit weer op straat ligt geeft al aan dat (sommige ?) spelers die besprekingen compleet niet serieus nemen.

Ik ben erg benieuwd wat er vanavond gebeurd. FC Twente moet daar normaal gesproken ook gewoon winnen. En dan moeten ze zondag ook nog eens bij Stevens op de koffie.
Laatst gewijzigd door Marillion op do okt 26, 2006 10:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do okt 26, 2006 10:02 am

Het zou toch fantastisch zijn als men met Twente en Roda JC blijft steken op zero points? Een geweldig scenario, want dan breekt de pleuris pas echt los. Na vanavond liggen er wat koppen op het blok en na zondag is het bijltjesdag. :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 26, 2006 10:05 am

Jouw scenario lijkt mij onvermijdelijk, Peter. Het klinkt niet alsof er iets veranderd is.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do okt 26, 2006 10:11 am

Het enige wat Twente en Roda moeten doen is vol overtuiging aan de wedstrijd beginnen en Feyenoord gelijk onder druk zetten. Die ploeg heeft helemaal geen zelfvertrouwen en het rommelt intern. Misschien zullen ze nog proberen om fel aan de wedstrijd te beginnen maar als de tegenstander ze gelijk aftroeft gaat het vanzelf mis. Ik zie hier en daar ook nog wel een rode kaart vallen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do okt 26, 2006 10:33 am

Ik zie Feyenoord op een of andere manier nog wel iets uit deze twee wedstrijden halen, maar dan wel een tegenstander achterlatend met 'godverdomme, we hebben 2/3 punten verspeeld'.

Al ben ik er niet rouwig om als die voorspelling in het water valt.

Als Van Hooijdonk het weer niet was lijkt Lodewijks me een optie voor het lek. Heeft er ook meerdere dienstjaren al op zitten in Rotterdam, stevige mening, is uit beeld dus onopvallend en bij Feyenoord zullen ze hem niet zo gauw aanpakken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do okt 26, 2006 11:18 am

Peter schreef:Het zou toch fantastisch zijn als men met Twente en Roda JC blijft steken op zero points? Een geweldig scenario, want dan breekt de pleuris pas echt los. Na vanavond liggen er wat koppen op het blok en na zondag is het bijltjesdag. :yes:
Ik hoop het tot aan mn kleine teen toe maar je zult zien dat ze vanavond weer gewoon winnen, een beetje net zo'n wedstrijd als thuis tegen Nac, kut voetbal, de tegenstander wat beter en ook iets meer kansjes maar uiteindelijk toch nog net die 3 punten in eigen huis houden.

Misschien is het iets voor Talpa ofzo om een soort van 'Wie is de mol'-achtig programma bij Fnoord op te nemen, maar dan 'Wie is het lek'.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do okt 26, 2006 11:26 am

Dan moet je er wel even bij zeggen dat er meerdere antwoorden goed kunnen zijn. ;)

Feest

Bericht door Feest » do okt 26, 2006 11:40 am

Lektrik Lodewijks, lalalalala. Lektrik Lodewijks, lalalalala.

Gesloten