Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Jullie hebben gelijk hoor. En dan is Lindenbergh een slecht voorbeeld van mij maar ik bedoel alleen dat Lindenbergh in staat zou moeten zijn om voor een langere periode een gat op te vullen. Als je nu al Anita voor de leeuwen zou moeten gooien pleeg je roofbouw op zo iemand.
Maar als Lindenbergh weg is dan moet daar een goede speler voor terugkomen. Liefst iemandd ie Ajax sterker maakt. Daar wordt iedereen beter van
Maar als Lindenbergh weg is dan moet daar een goede speler voor terugkomen. Liefst iemandd ie Ajax sterker maakt. Daar wordt iedereen beter van
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Met name feyenoord heeft er een handje van gehad om spelers bij subtoppers uit de Eredivisie weg te halen. Vrijwel geen een heeft vervolgens de laatste stap naar de top weten te maken; voorbeelden bij Ajax zijn er ook: Sier, Van Halst, dat kaliber. Eigenlijk is de enige die dergelijke spelers beter kon maken Cruijff geweest met Wouters en Blind. Maar dat is inmiddels al weer 20 jaar geleden... Oh zeker. Jullie kunnen vast een recenter voorbeeld noemen. Maar dat is dan de uitzondering die de regel bevestigt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Toch heeft Ajax daar in het verleden hele goeie zaken mee gedaan. Litmanen was niet vanaf het begin basisspeler, maar gehaald samen met die Deen Petersen als eventuele opvolger van Bergkamp. Uiteindelijk bleek Litmanen de sterkste, maar in het begin was het een investering in de breedte.Jöhnk schreef:Ze wilden het aantal iig. opkrikken. Van 1,5 naar 2, kan dat?
Maargoed, daar wil ik vanaf zijn. Het gaat me om het principe dat je basiskrachten moet kopen, geen bankzitters sq. selectieopvulling.
AZ doet datzelfde met bijvoorbeeld Dembele. Gekocht met het oog op eventuele vervanging van Arveladze, maar is in principe gekocht voor de bank. (net zoals Koevermans destijds)
Ander voorbeeld : Chivu.
Maar ik geef toe dat Ajax in de Eredivisie weinig goeie spelers heeft kunnen kopen de afgelopen jaren. Overmars was misschien inderdaad de laatste. Galasek misschien ? Hoekstra ? Bogarde ? Grim ? Blind ?
Laatst gewijzigd door boa op wo okt 25, 2006 2:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
:D hoe kan ik die nou vergeten...
Overigens. Ik begrijp dat Slory nog niet rond is met Feyenoord....Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van hem. Hoe hij Heubach na die elleboog voor lul zet met die actie...Dat soort spelers bevallen mij wel. Hij is snel, kan scoren, heeft een aardige actie en redelijk overzicht...En hij is transfervrij aan het eind van het jaar.
Overigens. Ik begrijp dat Slory nog niet rond is met Feyenoord....Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van hem. Hoe hij Heubach na die elleboog voor lul zet met die actie...Dat soort spelers bevallen mij wel. Hij is snel, kan scoren, heeft een aardige actie en redelijk overzicht...En hij is transfervrij aan het eind van het jaar.
- Alaindebanaan
Maar nog niet goed genoeg voor Ajax, lijkt me. Heeft bovendien nog vrij weinig laten zien; eerste seizoen eredivisie....boa schreef::D hoe kan ik die nou vergeten...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
;)Beckham kan in januari weg voor habbekrats
MADRID, 25 oktober 2006 12:24 - David Beckham lijkt nu echt zijn langste tijd te hebben gehad bij Real Madrid. De 31-jarige Engelsman is het zat om op de bank te zitten onder de nieuwe coach Fabio Capello. Hij weigert dan ook een nieuw contract te tekenen. En dat contract loopt komende zomer af.
Als Madrid nog iets voor hem wil vangen, zal het Beckham komende winterstop moeten verkopen. De Koninklijke is bereid een enorm verlies te nemen. Beckham zou voor 7,5 miljoen weg mogen, terwijl de vedette in 2003 voor 38 miljoen naar Madrid kwam.
Wie weet wil Manchester United hem wel terug. Als het aan Becks ligt gaat hij er morgen weer aan de slag.
Face your fears and live your dreams, No Fear
zal voorlopig ook niks laten zien. Spierscheuring voor Slory..Alaindebanaan schreef:Maar nog niet goed genoeg voor Ajax, lijkt me. Heeft bovendien nog vrij weinig laten zien; eerste seizoen eredivisie....boa schreef::D hoe kan ik die nou vergeten...
- Giacomo Puccini
-