NAC Breda
joey schreef:Jij zegt iets over Schandinaviërs, Steef, maar een speler als Valencia uit Ecuador halen lijkt me ook niet nodig. ;)
Klopt. Ik zou zelfs een Mendez niet uit Equador halen. Mijn lat ligt denk ik wat te hoog voor Nederland.
Laatst gewijzigd door Feest op vr sep 22, 2006 8:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Op PN zijn ze gek van Mendez. ;)
Een speler als Valencia is 'gewoon' slecht gescout. Ik begrijp niet dat Ajax hem heeft gehaald, maar ik vind het nog vreemder dat hij vervolgens van twee eredivisieclubs een bovenmodaal contract krijgt aangeboden. Zulke spelers zijn voor NEC of Willem ll verhoudingsgewijs toch veel te duur? :nooo:
Een speler als Valencia is 'gewoon' slecht gescout. Ik begrijp niet dat Ajax hem heeft gehaald, maar ik vind het nog vreemder dat hij vervolgens van twee eredivisieclubs een bovenmodaal contract krijgt aangeboden. Zulke spelers zijn voor NEC of Willem ll verhoudingsgewijs toch veel te duur? :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!
Datum: 03-10-2006 Tijd: 15:08
"Osasuna heeft belangstelling voor Leo"
Het blad Sportweek meldt dat Leonardo in de belangstelling staat van de Spaanse ploeg Osasuna. Het contract van Leonardo loopt na dit seizoen af, dus het is afwachten wat NAC van plan is met de Braziliaan.
Een contract verlenging lijkt op basis van zijn kwaliteiten en ambities niet aan de orde. De vraag lijkt dan ook of Leo in de winterstop vertrekt, of dient hij zijn contract uit?
Bron: B-Side Rats!, Sportweek, Harry_NAC, Joop
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
NAC-supporters: Loopcombi van Breda naar Nijmegen?
Door: Jaap Haagmans, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 01:42
Een aantal supporters van NAC Breda heeft besloten een loopcombi te organiseren naar Nijmegen voor de wedstrijd NEC - NAC. De zogenaamde ''Vierdaagse naar Nijmegen''.
Supporters van NAC bedenken wel vaker opvallende en ludieke acties om uitwedstrijden te bezoeken, waaronder de fietscombi naar Heerenveen en de loopcombi naar RBC, maar de plannen rond de wedstrijd tegen NEC slaan toch alles. In vier dagen willen naar verwachting veertig supporters uit Breda een tocht van zo'n 140 km. overbruggen om de wedstrijd in Nijmegen te kunnen bezoeken.
De wedstrijd staat gepland op zaterdag 27 januari 2007. Aankomende zaterdag is de wedstrijd NAC Breda - NEC.
:worshippy: :D
Er was toch duidelijk te zien dat Leonardo zijn tegenstander aan zijn haren trok. :redcard:KNVB bestraft Leonardo niet
De openbare aanklager van de KNVB heeft na het zien van de televisiebeelden geen straf tegen Leonardo geëist. De aanvaller van NAC had het afgelopen weekend met tegenstander Milano Koenders van RKC aan de stok.
Koenders gaf de Braziliaan geen centimeter ruimte, die op zijn beurt de verdediger in het gezicht krabde en hem aan de haren trok. Scheidsrechter Ben Havenkort had de overtreding niet gezien.
Na het bestuderen van de televisiebeelden liet Frank Huizenga, persvoorlichter van de KNVB, weten dat de Braziliaan niet bestraft zal worden.