Me 2 :yes: :xyxthumbs:Izmailov schreef:ajax.nlTen Cate spaart Stam tegen ADO
We gaan steeds beter spelen, en ik denk ook dat het niet meer slechter wordt. Natuurlijk kan je best nog eens verliezen, maar er zit veel voetballend vermogen in deze ploeg en mentaal maken we stappen vooruit. We hebben een aantal spelers waar je verschillende kanten op kan, die moeiteloos op een andere positie kunnen spelen. Dit elftal heeft me wel verbaasd, in positieve zin.''
Ajax speelt woensdagavond om 20.15 uur in de Amsterdam ArenA tegen ADO Den Haag.
AJAX - ADO Den Haag
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Oh, voordat ik het vergeet te zeggen. Jouw voorgevoel klopt voor geen meter he? ;)Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hmm... Je zegt nu dus dat je onkundig, in potentie schadelijke persoon beschouwt als icoon en dus zo dicht mogelijk bij Ajax wil hebben, maar toch ook weer niet? :whaasup:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Giacomo Puccini
Ten Cate is wel degelijk kritisch geweest na de wedstrijden tegen RKC, Vitesse, NAC en Roda.Giacomo Puccini schreef:Poeh, geen enkele kritische noot bij Ten Cate. Blijkbaar is het nog steeds nodig om de spelers hun zelfvertrouwen terug te geven. Van mij mag hij want tot nu toe heeft deze benadering van de spelers prima uitgewerkt. Ik zie veel paralellen met Guus Hiddink... Ten Cate is goed bezig :yes:
Het zou Ajax in ieder geval wel beter uitkomen als Alves aan de zijkant begint en niet als diepe middenvelder. Ik zou namelijk niet weten welke van onze middenvelders hem dan dusdanig zou kunnen aanpakken dat hij hem uit de wedstrijd speelt.Bertje schreef:Naar Alves moet je de ballen eruit halen, want Trabelsi hebben we niet meer. Die had uitstekend op hem kunnen spelen, maar nu hebben we een dergelijke verdediger niet meer. Ik stel voor dat je Heitinga of Vermaelen op dat aanspeelpunt van ze laat spelen en Stam laat ondersteunen tegen Alves en in mindere mate meneer Nilsson. Nilsson zal wel weer, net als vorig jaar, veel gaan zwerven, dus is het belangrijk dat de organisatie goed staat.
Vermaelen zou ik niet opstellen tegen een zwervende Nilsson, dus moet je hem gewoon in het centrum neerzetten tegen Friend. En dan Grygera als rechtercentrale verdediger die rugdekking geeft aan Heitinga (die in mijn ogen de laatste weken vrijwel niets fout heeft gedaan).
Ajax verliest trouwens vrijwel altijd de strijd op het middenveld tegen Heerenveen. Het lijkt me opzich wel een goed idee om weer met Perez, Sneijder, Gabri en Maduro te spelen.
Ik heb een vraagje. Ik moet morgen werken en ik baal er dus ongelooflijk van dat ik Ajax niet kan kijken. Weet iemand of het mogelijk is om via Internet tegenwoordig ook dingen ook op te nemen? (en dan kijk ik vooral heel lief naar wizkid WP_Legend). Of is er anders misschien een site waar het precieze programma van TV Ants in het Engels wordt weergegeven? Ik weet namelijk dat ze soms wedstrijden herhalen.
Ja ik! Maar ik leer steeds beter mikken!joey schreef:Ik ook. :cheer:Wie kent Cees de Wolf nog schreef::D
Ik heb eerlijk gezegd best zin om morgen naar de Arena te gaan! :cheer:
Nog iemand die Blind mist?
(zonder onzin.. missen doe ik hem niet. Maar in tegenstelling tot sommigen die geen mogelijkheid onbenut laten om blind na te trappen ben ik zijn periode als speler bij Ajax niet vergeten.
Hier nog een, verder denk ik ook dat het falen in de voorgaande jaren niet alleen te wijten is aan Blind. De selectie is ook 50% verantwoordelijk. Het is natuurlijk makkelijk om Blind nu als onkundig af te schilderen ed. maar Blind had met deze selectie een stuk beter kunnen werken, dat weet ik zeker. Ook wil ik Blind nog wel eens zien op dezelfde leeftijd en met dezelfde ervaring als idd een Ten Cate nu. Blind snapt het spelletje als geen ander en had als speler al een trainersachtige, leidinggevende rol... dus wat dat betreft denk ik ook niet dat we te maken met een onkundig persoon.Maartoe schreef::worshippy:Maarten127 schreef:Maar in tegenstelling tot sommigen die geen mogelijkheid onbenut laten om blind na te trappen ben ik zijn periode als speler bij Ajax niet vergeten.
Volgens mij heeft Van Geel het ooit nog eens het best verwoord, Danny Blind is een goede trainer, maar op dit moment niet op de goede plek.
Hopelijk keert Danny Blind snel terug bij Ajax, om de heer Van de Brom af te lossen en over een aantal jaar en een hoop trainerservaring rijker verdiend Danny een 2e kans! :worshippy:
En ik ben nog niet vergeten hoe hij zich eind vorig seizoen heeft opgesteld. :sad:Maartoe schreef::worshippy:Maarten127 schreef:Maar in tegenstelling tot sommigen die geen mogelijkheid onbenut laten om blind na te trappen ben ik zijn periode als speler bij Ajax niet vergeten.
Je kunt er uren over praten, maar de trainer van Ajax wordt op zijn prestaties afgerekend. Wat hij als speler heeft gepresteerd is even van minder belang. Misschien had Danny het niet moeten willen, trainer van Ajax 1 worden.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
- Daily Blind
check je PMThomas schreef:Ik heb een vraagje. Ik moet morgen werken en ik baal er dus ongelooflijk van dat ik Ajax niet kan kijken. Weet iemand of het mogelijk is om via Internet tegenwoordig ook dingen ook op te nemen? (en dan kijk ik vooral heel lief naar wizkid WP_Legend). Of is er anders misschien een site waar het precieze programma van TV Ants in het Engels wordt weergegeven? Ik weet namelijk dat ze soms wedstrijden herhalen.