Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di okt 24, 2006 3:17 pm

Steef schreef:Die vent kan er geen klote van. En hij is nog vals ook.

Hoezo?
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 24, 2006 3:19 pm

Steef schreef:Kutvoetbal is iets anders dan mooi/lelijk voetbal. Kutvoetbal is voetbal met angst, zonder enig idee en puur gebaseerd op toeval.
Dat is toch zoiets als ze in Duitsland vonden van (ja, Steef, daar komt-ie weer) het Ajax van Louis? :hypocrite: :D

Feest

Bericht door Feest » di okt 24, 2006 3:19 pm

Geen zin om weer uit te leggen. Laten we zeggen dat hij wat jongens die hem steunden in lastige tijden, ineens heel hard liet vallen en de schuld in de schoenen schoof toen een resultaat tegen bleek te vallen.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di okt 24, 2006 3:20 pm

Steef schreef:Kutvoetbal is iets anders dan mooi/lelijk voetbal. Kutvoetbal is voetbal met angst, zonder enig idee en puur gebaseerd op toeval.
De mening over hoe je kutvoetbal moet omschrijven is verdeeld.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Feest

Bericht door Feest » di okt 24, 2006 8:54 pm

Borussia Dortmund [0 - 1] Hannover

49' R. Weidenfeller

86' [0 - 1] V. Hashemian

Interwetten.com - 30% Bonus Copyright © 1998-2006 LiveScore.com

Morgen wordt een mooie dag...

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 24, 2006 9:40 pm

Ohne van Marwijk fahren wir nach Berlin,
Ohne van Marwijk fahren wir nach Berlin.

:alc:

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » do okt 26, 2006 9:23 pm

Inmiddels is het vertrouwen uitgesproken in Van Marwijk.

Betekent dat in Duitsland hetzelfde als hier? ;)
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 26, 2006 9:26 pm

Steef schreef: Morgen wordt een mooie dag...

En, hoe was het? :aai: :D

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do okt 26, 2006 9:28 pm

Ik ben ik schreef:Inmiddels is het vertrouwen uitgesproken in Van Marwijk.
Ook alleen maar omdat ze geen geld hebben om hem te ontslaan. Geef me 1 goede reden om vertrouwen in van Marwijk te hebben.

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » do okt 26, 2006 9:34 pm

Volgens mij omdat ze hem pas ontslaan na de volgende nederlaag, of die daarna.
Het is vooral niet omdat ze echt vertrouwen in hem hebben. Al heeft hij wel Smolarek en Van der Gun gehaald. :yes:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 26, 2006 9:36 pm

En Pienaar. Een goede voetballer, die komt wel bovendrijven.

Feest

Bericht door Feest » do okt 26, 2006 9:52 pm

joey schreef:
Steef schreef: Morgen wordt een mooie dag...

En, hoe was het? :aai: :D

Zeker een mooie dag. :yes: :yes: :yes:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr okt 27, 2006 8:14 pm

Ik ben ik schreef:Volgens mij omdat ze hem pas ontslaan na de volgende nederlaag, of die daarna.
Het is vooral niet omdat ze echt vertrouwen in hem hebben. Al heeft hij wel Smolarek en Van der Gun gehaald. :yes:
Van der Gun was natuurlijk een compleet nutteloze aankoop, maar Smolarek doet het niet onaardig daar. Ook al vind ik het persoonlijk een waardeloze voetballer.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr okt 27, 2006 9:12 pm

Lukas Podolski staat minstens drie weken aan de kant, zo maakte Bayern München vrijdag bekend. De aanvaller raakte geblesseerd tijdens een training, toe hij een duel met Mark van Bommel aanging.
Van Bommel is een minkukel. Maar het allerergst vind ik Ajaxsupporters die het voor hem opnemen. Zijn we mooi Wes of KJH een paar weken kwijt zijn als ie tegen die lompe limburger aanloopt op de training van Oranje. Nooit meer oproepen diesen Miskerl.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr okt 27, 2006 10:27 pm

Klose scoort en Werder walst over Mainz heen

27/10/2006 22:29

Werder Bremen won verrassend makkelijk bij FSV Mainz 05. Al na twintig minuten zorgde het aanvalskoppel Klose-Hunt voor een veilige voorsprong. Uiteindelijk won de koploper van de Bundesliga met 6-1.

De laatste weken was er nogal wat commentaar, ondanks de koppositie in de Bundesliga. Miroslav Klose had immers al zo'n vierhonderd minuten geen doelpunt meer gemaakt. Op 19 augustus scoorde de international voor het laatst. En de vingers wezen naar coach Thomas Schaaf, want sinds de trainer Aaron Hunt koppelde aan Klose, kwam de laatste droog te staan.

Die kritiek verstomde tijdens het treffen in Mainz. Want aan de hand beide aanvallers liep Werder binnen 21 minuten uit naar een 3-0 voorsprong. Hunt passte in de veertiende minuut op Klose, die doelman Dimo Wache omspeelde en scoorde: 0-1. Zes minuten later legde Klose breed op Hunt, die in een leeg doel binnenschoof. En nog geen minuut later legde Hunt terug op de aanstormende Klose, die beheerst de bal in de verste hoek plaatste.

Na rust deed Werder het rustig aan. Pas in het laatste kwartier voerden de bezoekers de score op. Dat gebeurde toevallig net nadat invaller Mimoun Azaouagh een vrije trap achter de blunderende Werder-doelman Tim Wiese had geschoten: 1-3. Een minuut later stond het al 1-4. Hunt tikte de rebound binnen nadat Klose op doelman Wache was gestuit. Beide Werder-spitsen stonden overigens buitenspel.

In de slotfase waren het Naldo en Diego die de eindstand op 1-6 bepaalden. Naldo tikte op aangeven van Diego de 1-5 binnen, waarna Diego zelf met een van richting veranderd schot voor de laatste goal tekende.

vi.nl

Het blijft een gave ploeg, dat Werder.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr okt 27, 2006 11:09 pm

15 doelpunten in de laatste 3 competitiewedstrijden.

wimpey

Bericht door wimpey » za okt 28, 2006 1:42 pm

Thomas schreef: Het blijft een gave ploeg, dat Werder.
En helemaal zonder Steef's 'supertrio' Klasnic, Borowski en Owomoyela.

Werder speelde vorige week Bayern volledig van de mat, het is een van de betere ploegen in Europa momenteel.

wimpey

Bericht door wimpey » za okt 28, 2006 1:45 pm

Peter schreef:Van Bommel had weer een geweldige schwalbe in huis. Hij smeerde die Diego echt een gele kaart aan. Mocht verder niet baten, want Werder speelde dat hele Bayern naar huis.
De eerste Schwalbe van Von Rommel leidde het heerlijke doelpunt van Diego in. Van Bommel had qua voetbal geen enkele inbreng en viel slechts op door 2 Schwalbes en z'n constante gezeur bij de scheids. En tegen Kaiserslautern was het wederom prut. Hij begon redelijk goed bij Bayern, maar als ie op dit niveau doorgaat, speelt ie binnenkort bij Rostock of Cottbus ofzo.

jabu

Bericht door jabu » za okt 28, 2006 1:52 pm

wimpey schreef:
Peter schreef:Van Bommel had weer een geweldige schwalbe in huis. Hij smeerde die Diego echt een gele kaart aan. Mocht verder niet baten, want Werder speelde dat hele Bayern naar huis.
De eerste Schwalbe van Von Rommel leidde het heerlijke doelpunt van Diego in. Van Bommel had qua voetbal geen enkele inbreng en viel slechts op door 2 Schwalbes en z'n constante gezeur bij de scheids. En tegen Kaiserslautern was het wederom prut. Hij begon redelijk goed bij Bayern, maar als ie op dit niveau doorgaat, speelt ie binnenkort bij Rostock of Cottbus ofzo.
Daar dus ook al. Wanneer zal Cocu hem komen vergezellen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za okt 28, 2006 2:03 pm

wimpey schreef:Werder speelde vorige week Bayern volledig van de mat, het is een van de betere ploegen in Europa momenteel.
Ja, ze lijken de status van 'speeltuinploeg' ontgroeid. Doen eindelijk serieus mee voor de prijzen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za okt 28, 2006 3:03 pm

Bayern 2-0 voor. Roy en Lothar de doelpuntenmakers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Feest

Bericht door Feest » za okt 28, 2006 3:13 pm

wimpey schreef:

Werder speelde vorige week Bayern volledig van de mat, het is een van de betere ploegen in Europa momenteel.
1-6 tegen Mainz....wie speelt daar ook weer achterin?

:hypocrite: ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za okt 28, 2006 4:11 pm

wimpey schreef:

Hoe ziet het middenveld van Werder er tegenwoordig dan over het algemeen uit? Borowski was toch wel regelmatig eindstation van veel mooie aanvallen.

En ben ik het of is die Hunt min of meer uit het niets gekomen?

wimpey

Bericht door wimpey » zo okt 29, 2006 2:34 pm

Steef schreef: 1-6 tegen Mainz....wie speelt daar ook weer achterin?

:hypocrite: ;)
Friedrich, je weet wel, die speler waarvan ik zei dat het een goede was. Nu international, wekt natuurlijk geen verbazing. :hypocrite:

Ook op de drempel van de Mannschaft: Streit. Naam ken je nog wel. Hou de naam van Westermann (Bielefeld) in de gaten, die moet hogerop na dit seizoen. Goede verdediger....

@Thomas, Borowski is een aardige speler, maar niet de 'opvolger van Nedved', die Steven in hem ziet. Over Klasnic, Owomoyela en Valdez hoeven we het ook niet te hebben. Daar sloeg Steef de plank gewoon regelrecht mis.

Btw: wat hebben de volgende namen met elkaar gemeen? Howard, Owomoyela, Loovens, Saidi, Kuijt, Valdez, Soetaers, Mendes, Borowski.

:D :xyxthumbs: :cheer:

Feest

Bericht door Feest » zo okt 29, 2006 2:40 pm

Wimpey wordt vervelend en zegt dingen die nergens op slaan.

Ga jij maar weer dikke 20-ers 'scouten'...

Scouten is roepen dat Mauro Zarate een sensatie gaat worden als niemand die jongen kent. En wie is nu de sensatie van de Argentijnse competitie (en topscorer...):

Juist ja.

Zolang jij niet in mijn mailbox of in mijn lijst kan kijken moet je je mond houden.

Plaats reactie