Duitsland
Moderator: mods
Over Co Adriaanse gepsroken, ik las laatst ergens (Marca?) dat Adriaanse in beeld zou zijn om Magath bij Bayern op te volgen, mocht Van Gaal niet haalbaar zijn.
Werder is trouwens een mooie ploeg. Duitse grundlichkeit/persoonlijkheid gemixt met Zuid Amerikaans vernuft. De ploeg doet me een beetje denken het Bayer Leverkusen van 4 jaar terug.
Werder is trouwens een mooie ploeg. Duitse grundlichkeit/persoonlijkheid gemixt met Zuid Amerikaans vernuft. De ploeg doet me een beetje denken het Bayer Leverkusen van 4 jaar terug.
Dat las ik ook op het Bayern-forum van transfermarkt.de. De reacties waren niet erg positief. De supporters daar kennen hem amper en/of zitten niet op hem te wachten. Ze hebben liever een Duitse trainer.Jöhnk schreef:Over Co Adriaanse gepsroken, ik las laatst ergens (Marca?) dat Adriaanse in beeld zou zijn om Magath bij Bayern op te volgen, mocht Van Gaal niet haalbaar zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Hehe, dat zijn ze al een jaartje of 3 hoor, Juhnkster. ;) Diego voegt wel een extra dimensie toe aan het spel. Ik ben benieuwd of men in Bremen nog terug verlangt naar Micoud.Jöhnk schreef:Over Co Adriaanse gepsroken, ik las laatst ergens (Marca?) dat Adriaanse in beeld zou zijn om Magath bij Bayern op te volgen, mocht Van Gaal niet haalbaar zijn.
Dat team van Leverkusen was trouwens een erg mooi team. :yes:
Zeker. Sterker nog, ze hadden meer verdiend. Maar uiteindelijk werden ze overal tweede. Ballack en een aantal andere Duitsers van Leverkusen werden zelfs ook nog tweede op het WK. :aai:Rishi schreef:Had de CL verdiend
Cootje heeft een andere potentiële topper naar Porto gehaald, Joey.joey schreef:Bij Porto zullen ze wel de pest in hebben dat ze Diego hebben laten gaan.
-
- AT Toto winner 15/16