Vind ik ook. Met name Perez en Van Galen waren toppers voor AZ.Jöhnk schreef:Az heeft ook behoorlijk wat kwaliteit ingeleverd tov. vorig seizoen.
Competitie Borrelpraat
Je hebt wel humor moet ik zeggen :DArwin schreef:Logisch dat Van Gaal zuur was. AZ speelde goed, maar krijgt een paar lullige doelpunten tegen en staat dus gewoon met lege handen. Het gaat natuurlijk om de drie punten, maar het gevoel beter te zijn en toch vrij kansloos te verliezen is behoorlijk frustrerend denk ik.
AZ had meer balbezit en mocht achterin en op het middenveld combineren, voorin was men echter vrij kansloos. AZ heeft 3, misschien 4, kansjes gekregen, toen PSV al met 0-3 voorstond. Het is maar wat je goed noemt...
En de enige lullige goal was de derde, een fout van de keeper. Maar goed, dat is weinig verrassend en als je niet schiet kun je ook niet scoren.
Perez het laatste halve jaar toch niet, hij speelde toen echt waardeloos. Maar natuurlijk is hij daarvoor wel erg belangrijk geweest, evenals Van Galen.joey schreef:Vind ik ook. Met name Perez en Van Galen waren toppers voor AZ.
Wel grappig, velen roemen het aankoopbeleid van AZ. Ook dit seizoen, totdat AZ redelijk kansloos verliest van PSV. Dan hebben ze ineens kwaliteit ingeboet.
Denk ik al langer. Az verrast me, ik schaalde ze voorafgaand aan het seizoen niet hoger in dan een vijfde plaats.
Wat niet wil zeggen dat Az per se slecht heeft ingekocht. Maar met Didulica ipv. Timmer, Mendes ipv. Landzaat, Martens en godbetere Cziommer ipv. Van Galen en Perez, en Luirink ipv. Mathijsen ga je er niet direct op vooruit, he.
Wat niet wil zeggen dat Az per se slecht heeft ingekocht. Maar met Didulica ipv. Timmer, Mendes ipv. Landzaat, Martens en godbetere Cziommer ipv. Van Galen en Perez, en Luirink ipv. Mathijsen ga je er niet direct op vooruit, he.
-
- AT Toto winner 15/16
Utrecht heeft verloren? Ik krijg net onder mijn raam langs te horen dat iedereen die niet springt zich tot het jodendom heeft bekeerd.
Zit dus diep bij al die andere clubs. Ajax had vanavond helemaal niks met Utrecht, maar toch heb je supporters die denken dat het relevant is om te melden dat springende mensen geen joden zijn. :aai:
Zit dus diep bij al die andere clubs. Ajax had vanavond helemaal niks met Utrecht, maar toch heb je supporters die denken dat het relevant is om te melden dat springende mensen geen joden zijn. :aai:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
-
Of het een vrije trap is of niet, kan je over twisten. Maar Booij vond het ook nodig te gaan doen of die vrije trap werd gegeven na de blessuretijd. Die werd echter al gegeven een seconde of 10/15 voor de blessuretijd erop zat. Hij werd er uiteraard pas na genomen, maar die vrije trap blijft natuurlijk gewoon staan, want die is al gegeven binnen de tijd.GangstaRiB schreef:Dat duel van Braafheid en .. in de laatste minuut, was dat nou echt een vrije trap? Ik dacht meer aan een fel duel, of tenminste een vrije trap voor Utrecht. Kon me de woede van Booij wel voorstellen.
Van Loen was schijnbaar nog erger met een opstootje met Leonaordo in de spelerstunnel.GangstaRiB schreef:Dat duel van Braafheid en .. in de laatste minuut, was dat nou echt een vrije trap? Ik dacht meer aan een fel duel, of tenminste een vrije trap voor Utrecht. Kon me de woede van Booij wel voorstellen.
Meer thuis dan uit:Thomas schreef:NAC thuis op 1-0 tegen Utrecht. Met een beetje zelfvertrouwen en een Leonardo die het op z'n heupen heeft kan NAC heel misschien stunten tegen PSV. Het zou volgens mij niet de eerste keer in de laatste 5 jaar zijn, toch?
16/04/2006 NAC Breda PSV 2-6
28/08/2004 NAC Breda PSV 2-2
01/11/2003 NAC Breda PSV 1-3
05/10/2002 NAC Breda PSV 2-2
15/09/2001 NAC Breda PSV 2-0
18/02/2001 NAC Breda PSV 1-2
03/12/2005 PSV NAC Breda 3-0
22/01/2005 PSV NAC Breda 4-0
20/03/2004 PSV NAC Breda 1-1
22/02/2003 PSV NAC Breda 1-0
26/01/2002 PSV NAC Breda 3-1
26/11/2000 PSV NAC Breda 2-1
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Die malloot is wel een bekende van mij ja. ;) Maakte zijn eerste doelpunt in de eredivisie. Leuk voor hem, de gelijkmaker in de 95e minuut. :cheer:brigade zuid schreef:En nu weer zo'n malloot van Excelsior die in de 95e minuut scoort.. weer mn toto naar de klote.brigade zuid schreef:En natuurlijk weer in de 94e minuut scoren, tuurlijk, gaat mn fucking toto weer.. lekker avondje zo met een winnend fnoord en zo'n lul van Nac die in de 94e minuut scoort.