Feyenoord-Ajax
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ben nog relatief jong, maar wat ik vandaag heb gezien was eigenlijk wel heel erg. Ik heb nog nooit zo'n slecht Feyenoord gezien, eigenlijk. De één was nog dramatischer dan de ander. De vechtlust die je nog zag tegen een RKC en een Basel (waar hebben we het over) was er zelfs niet. Ik ga verder de boel niet analyseren, want het was gewoon een stormloop op de goal van Feyenoord. Greene deed daar overigens vrolijk aan mee, want die bleef elke keer netjes 3 meter achter z'n verdediging hangen.
Ik vind verder dat je niet echt kan spreken van een MotM, aangezien er gewoon geen match was. Dit was echt niet meer dan een veredeld oefenduelletje. De frustratie was ergens nog wel vertederend, want het versterkte alleen maar het idee van de totale onmacht.
Ik vind verder dat je niet echt kan spreken van een MotM, aangezien er gewoon geen match was. Dit was echt niet meer dan een veredeld oefenduelletje. De frustratie was ergens nog wel vertederend, want het versterkte alleen maar het idee van de totale onmacht.
Volgens mij is Feyenoord nooit wakker gworden ... Maar AJAX speelde het goed uit, zocht direct de vrijstaande man in de voorhoede en middenvelders sloten op beurten prima aan.Perez speelde strooide met goede diepte passes.Peter schreef:Kan kloppen inderdaad. Ik weet verder wel dat Greene ook 2 keer stond te slapen en schreef die andere keren dan ook maar toe aan hem.
Maar tegenstand is er eigenlijk niet geweest.Jammer dat de vele open kansen niet verzilverd zijn, maar ach we tellen die twee rode kaarten maar voor twee doelpunten ...
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ze hadden de kansen moeten benutten, dan was het zeker 0-8 geweest.Bertje schreef:Zo fantastisch speelde Ajax niet, hoor.
Wat werden ze weggespeeld zeg, ongelofelijk. Vooral die aftrap van Feyenoord in de tweede helft was schitterend. :D
Nee, heb een leuke wedstrijd gezien. Jammer dat de recordscore niet gehaald werd.
Ze speelden onnauwkeurig, maar wel met de goede instelling. Ze gaven Feyenoord geen meter ruimte en combineerden soms aardig door de verdediging heen. Er valt volgens mij weinig te klagenBertje schreef:Zo fantastisch speelde Ajax niet, hoor.
Ik denk dat Ajax alleen fantastisch kan spelen als de tegenstander ook goed is.