Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Alleen als de club daar toestemming voor geeft. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat Standard Luik aan een speler die ze net hebben gehaald toestemming geeft om contact te hebben met Ajax.
Het bezoek van V.Nistelrooy aan Manchester was voor zover ik het me herinner gewoon open afgesproken. Kan ook niet anders want daar zou psv natuurlijk altijd achterkomen.
Het bezoek van V.Nistelrooy aan Manchester was voor zover ik het me herinner gewoon open afgesproken. Kan ook niet anders want daar zou psv natuurlijk altijd achterkomen.
Lang leve de FIFA.joey schreef:Ik vind dat zó'n rare regel. Natuurlijk peil je de speler voor je de onderhandelingen start. Lijkt me logisch. In het 'gewone leven' mag je iemand ook vragen of hij bij jouw bedrijf wil komen werken'.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Sneijder wil ons dit seizoen nog niet verlaten, meldt de VI. Hijzelf en Ajax hebben niets gehoord van welke club dan ook. De VI meldt dat Inter serieuze belangstelling voor hem heeft, en dat ook Milan, Barcelona en Madrid hem volgen. Ajax kan hem niet tegenhouden, want hij heeft een clausule in zijn contract.
Het stinkt aan alle kanten!
Is het niet zo dat spelers die een tweede of derde of vierde of zoveelste contract tekenen een clausule in hun contract moeten hebben, omdat ze anders volgens flexwet transfervrij zouden zijn?Izmailov schreef:Dat contract is afgesloten door Van Geel. En Van Geel zegt toch altijd dat hij geen contracten afsluit met clausules, zoals hij dat ook bij AZ nooit heeft gedaan?joey schreef: Ajax kan hem niet tegenhouden, want hij heeft een clausule in zijn contract.
Het stinkt aan alle kanten!
Sowieso had ik het walgelijk gevonden als Ajax midden in het seizoen een belangrijke speler had verkocht. Feit blijft dat Sneijder na dit seizoen vertrekt.joey schreef:Sneijder wil ons dit seizoen nog niet verlaten, meldt de VI. Hijzelf en Ajax hebben niets gehoord van welke club dan ook. De VI meldt dat Inter serieuze belangstelling voor hem heeft, en dat ook Milan, Barcelona en Madrid hem volgen. Ajax kan hem niet tegenhouden, want hij heeft een clausule in zijn contract.
Of jij moet een ghostwriter krijgen bij VI. :yes:Steef schreef:Ach, ze hebben op schrijfnivo wel goede redacteuren aangenomen. Daar kan ik niet aan tippen. Het is maar wat je insteek is als blad.Kaboem! schreef:Maar goed dat je daar niet terecht bent gekomen dan, Steef. Of jammer voor de VI. Het is maar hoe je het bekijkt.
Kaboem!
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
hebben ze tenminste weer een ingangetje bij Ajax, plus dat het onmetelijke talent van Steefje niet verloren gaat. Een win-win situatie dus. :eusa_liar:Ik ben ik schreef:Of jij moet een ghostwriter krijgen bij VI. :yes:Steef schreef:Ach, ze hebben op schrijfnivo wel goede redacteuren aangenomen. Daar kan ik niet aan tippen. Het is maar wat je insteek is als blad.Kaboem! schreef:Maar goed dat je daar niet terecht bent gekomen dan, Steef. Of jammer voor de VI. Het is maar hoe je het bekijkt.
Kaboem!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father