Feyenoord-Ajax
YESSSSSSSS!!!
Op de valreep toch treinen naar Rotterdam; kaartje duurder
Datum: 13 oktober 2006 Laatst gewijzigd: 13 oktober 2006 23:26 Categorie: Ajax Nieuws
Vanavond is Ajax er toch nog met de Nederlandse Spoorwegen uitgekomen, inzake het vervoer naar de wedstrijd feijenoord – Ajax op zondag 22 oktober a.s.
Dit betekent echter wel, dat de supporters die nog een omwisselbiljet moeten kopen maar liefst € 7,- extra moeten gaan betalen. Het omwisselbiljet koste in eerste instantie € 34,40. Een omwisselbiljet zou nu dus € 41,40 moeten gaan kosten (onder voorbehoud!).
Op basis van de korte informatie die wij vanavond hebben gekregen, moesten alle partijen water bij de wijn doen om tot een oplossing te komen. Als die bereidheid er niet zou zijn, was vervoer per trein uitgesloten. Ongetwijfeld zal het te lopen aansprakelijkheidsrisico voor betreffende partijen en de verzekeringspremie hier weer een grote rol hebben gespeeld. Helaas moeten de supporters die nog geen omwisselbiljet hebben gekocht hiervoor ook een prijs betalen.
Dit is de laatste informatie die wij hebben ontvangen. In de loop van morgen (zaterdag) zal er ongetwijfeld meer informatie loskomen. Ajax zal ongetwijfeld uitleg geven over de situatie op haar website.
Zodra bekend is wanneer de kaartverkoop via de Ticketbox wordt hervat, zullen wij het laten weten.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Voel je, je aangesproken? Of wilde je het ontkennen dat er in het uitvak 99% kneuzen zit die wel altijd uitdagen, maar uiteindelijk nooit wat doen.Spijker schreef:Doe jij dan ook een Ajax shirt aan of ga jij als een stille muis door de menigte? hihi :hypocrite:goodfella schreef:Ik ga inderdaad wel. :yes:Andy22 schreef:Goodfella: AFCA Can't be Stopped! :D
En de combigangers? Gaan die nu ook eens met de auto erheen? hihi :hypocrite:
Dat is 2 jaar geleden toch wel bewezen in 010....?
De opmerking Can't Be Stopped...kom op zeg. :X
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nee eigenlijk niet, maar het valt me op dat je altijd zo denigrerend over het uitvak doet, wat zei je ook alweer altijd? Iedereen beleeft Ajax op z'n eigen manier? Alleen als het op jouw manier is dus blijkbaar. Afgezien daarvan, tegenwoordig zitten veel van jouw helden ook steeds meer in het uitvak, dat hebben we de afgelopen jaren bij utrecht uit bijvoorbeeld kunnen zien en ook vorig jaar tegen feyenoord of bij de bekerfinale zat er weer genoeg in 'die zo gehate combi'.
De T.Knieblessure Ryan Babel
AMSTERDAM, maandag
Het is nog onzeker of Ajax komende zondag in de klassieker tegen Feyenoord kan beschikken over Ryan Babel. De aanvaller liep tijdens het duel met FC Groningen een knieblessure op toen een schot geblokt werd. Nader onderzoek wees uit dat de binnenband van zijn rechterknie licht beschadigd is. De komende dagen moeten meer duidelijkheid verschaffen over het herstel, maar volgens de medische staf is zijn aanwezigheid in Rotterdam vooralsnog ’een groot vraagteken’.
Blij met de punten ...
Ik niet, aangezien Babel naast Stam, Sneijder en Emanuelson tot dusver tot de uitblinkers van dit seizoen hoort.Mr. Ajax schreef:Heel jammer van Babel, maar ik neem aan dat Perez zijn plek inneemt. Persoonlijk zie ik liever Perez op rechts en Manucharyan of Mitea op links.
Hopelijk is Babel er net weer bij en kan Perez op rechts beginnen.
-
- AT Toto winner 10/11
Lees eens wat hij zegt. Hij schrijft nergens dat hij blij is dat Babel niet speelt.Thomas schreef:Ik niet, aangezien Babel naast Stam, Sneijder en Emanuelson tot dusver tot de uitblinkers van dit seizoen hoort.Mr. Ajax schreef:Heel jammer van Babel, maar ik neem aan dat Perez zijn plek inneemt. Persoonlijk zie ik liever Perez op rechts en Manucharyan of Mitea op links.
Hopelijk is Babel er net weer bij en kan Perez op rechts beginnen.
- Alaindebanaan
-