Vitesse

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Arwin

Bericht door Arwin » vr okt 13, 2006 4:36 pm

Ajacieden moeten toch ook met de combi naar Vitesse? Hoewel het me allebei niet nodig lijkt, is het dan: allebei wel of allebei niet. En in dit geval dus: allebei wel.

Wouter

Bericht door Wouter » vr okt 13, 2006 5:19 pm

Mwah, Ajacieden hebben zich vaker misdragen dan Arnhemmers.

Bovendien moet je het verleden van deze wedstrijd kennen: de laatste keer dat Vitessenaren met het eigen vervoer naar de Arena mochten, liet de politie de busgangers langs de F-side lopen, wat toen tot een enkel relletjes leidde. Met de supporters op eigen vervoer waren er toen geen problemen, maar toch heeft de gemeente Amsterdam toen de conclusie getrokken dat Vitesse voortaan met dfe combi naar A'dam moest.

Wouter

Bericht door Wouter » zo okt 15, 2006 12:31 am

Wat een bereslechte wedstrijd was dat, zeg...Gelukkig was Willem II nog slechter... :sad:

Feest

Bericht door Feest » zo okt 15, 2006 1:21 am

Gezellige vent he, die Lazovic. :nooo:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 15, 2006 10:21 am

Aad de Mos kraakt eigen spelers na zege

14/10/2006 22:29

Vitesse won voor de derde keer dit seizoen, maar coach Aad de Mos was niet te spreken over zijn spelers. 'Het is bij deze club een heel karwei om iedereen op de rails te houden', foeterde de trainer, die sinds deze zomer in Arnhem werkt.
'Dit was de slechtste wedstrijd van het seizoen', vertelde De Mos na afloop van de 1-0 zege op Willem II, waarna hij uithaalde naar zijn selectie. 'Ik heb een groep aangetroffen die niet weet wat discipline is. Er zijn hier nog steeds spelers die op zestig of zeventig procent van hun kunnen een wedstrijd denken te kunnen winnen.'

De trainer kondigde al aan dat hij in de aanloop naar het komende duel met NEC enkele spelers gaat aanpakken. 'Ik ga keihard doorhalen naar bepaalde spelers, die nog steeds disciplinair uit de pas lopen.' Een van de spelers die daarvoor in aanmerking komen, is Danko Lazovic. De topscorer van de Eredivisie misdroeg zich nadat De Mos hem naar de kant had gehaald. 'Ik doel onder anderen op hem', aldus De Mos.
www.vi.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

jabu

Bericht door jabu » zo okt 15, 2006 2:54 pm

Steef schreef:Gezellige vent he, die Lazovic. :nooo:
Ik neem aan dat je op zijn reactie na de wissel doelt? Was inderdaad vervelend primadonna gedrag. :redcard:

Wouter

Bericht door Wouter » zo okt 15, 2006 10:48 pm

De Mos heeft gelijk. Hoe ze weer op het veld stonden te prutsen in een laag tempo...Alleen Kaya en Sprockel verdienden een voldoende. En Wapenaar misschien, maar die had bijna niets te doen.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma okt 16, 2006 2:38 am

Waarom zet hij z'n beste speler op de bank?
Ajax!

999

Bericht door 999 » ma okt 16, 2006 7:21 am

Vitesse-trainer De Mos gaat ingrijpen

ARNHEM, maandag

Ondanks de 1-0 overwinning op Willem II kwam bij Vitesse-trainer Aad de Mos de stoom uit zijn oren. De gelouterde coach, die in Arnhem zijn rentree op de Nederlandse velden viert, is een deel van zijn selectie zat. De woede-uitbarsting zat er al een tijdje aan te komen, maar kende zaterdagavond na afloop van het armetierige duel met Willem II zijn hoogtepunt. „Dit was onze slechtste wedstrijd van het seizoen”, brieste De Mos. „Ik accepteer het ongedisciplineerde gedrag niet langer. Het moet nu eens afgelopen zijn.”

„Nog te veel spelers denken”, vervolgde De Mos zijn relaas, „dat ze een wedstrijd op zestig, zeventig procent kunnen afdoen. Dat vind ik onverteerbaar en ik ga dan ook tot sancties over. Er zit iets fout in de groep, ik moet nu ingrijpen. Met de zogenaamde vrijblijvendheid moet het afgelopen zijn.”

Voornaamste slachtoffer lijkt Danko Lazovic te worden. De topscorer was niet de enige die zaterdagavond in het Gelredome volledig uit de toon viel. De Serviër wekte wel de toorn bij De Mos op toen hij gewisseld werd en zwaar gefrustreerd de catacomben opzocht.

Zonder namen of rugnummers te noemen is het duidelijk dat hij een paar spelers verbaal de les gaat lezen. „Dat is normaal als je beseft dat er zo veel belangen op het spel staan”, liet de gedreven trainer weten daags nadat hij een bommetje onder Vitesse had gelegd. „Zondag wacht ons de beladen derby tegen NEC in Nijmegen en vervolgens Excelsior en Feyenoord in Rotterdam. Iedereen moet 90 minuten geconcentreerd zijn en blijven.

Daar hamer ik elke keer op. Ze zeggen dan ’ja’, maar als een wedstrijd eenmaal loopt, is iedereen alles weer vergeten. En dát moet nu voorgoed afgelopen zijn.
De T.
Blij met de punten ...

Wouter

Bericht door Wouter » di okt 17, 2006 10:53 pm

Kunstenaars verbazen zich over voetbalspel

Kunst en voetbal, het zijn twee verschillende werelden. Binnenkort komen die samen, als kunstenaars artistieke spandoeken gaan maken voor Vitesse-supporters. Ter inspiratie bezochten de kunstenaars Vitesse-Willem II. Het heeft de sfeer van een schoolreisje. Tien kunstenaars zitten zaterdagvond op de Westtribune van stadion Gelredome. Voor velen is het de eerste keer dat ze Gelredome bezoeken en voor de meesten zelfs de allereerste voetbalwedstrijd die ze live meemaken.
Hoewel trainer Aad de Mos de wedstrijd achteraf een wanvertoning noemt, is het voor de kunstenaars een hele belevenis. "Het lijkt wel carnaval", luidt de reactie van Lidwien van der Gulden als ze het vrolijke getoeter en getrommel hoort dat vooral afkomstig is van de harde supporterskern op de Zuidtribune. Tijdens Vitesse-PSV, op 2 december, zullen die supporters voor een keer niet met hun eigen spandoeken zwaaien, maar met vlaggen en banieren die de kunstenaars gaan ontwerpen. Ter voorbereiding heeft de organiserende Stichting Beleven de excursie naar Vitesse op touw gezet. Het blijkt niet voor niets, want hun kennis van voetbal is minimaal.

Thomaz van Os, de enige kunstenaar met wedstrijdervaring, wordt door zijn collega's gretig uitgehoord. "Is dat echt gras?" "Hoe heet die mascotte?" "Wie is Richard Knopper?" Alles willen ze weten. Ondertussen worden zitplaatsen, zijwanden en dakconstructie van Gelredome hevig bekritiseerd. Van der Gulden: "Die wisselende reclameborden langs het veld zijn toch zwaar irritant?" "Beeldbederf!", is het bondige commentaar van collega Willem Hoogeveen.

Na de 1-0 gaan de handen van de in geelzwart gehulde Arno Arts spontaan omhoog. Een ander maakt intussen schetsen en foto's van de juichende supporters. Ook Olga Lozeman krijgt een ingeving. Ze wil iets doen met het wapen van Vitesse: "Dat is gaaf, de bek van die adelaar!" Over een week treffen kunstenaars en Vitesse-fans elkaar in het supportershonk. Dan worden de eerste ideeen besproken.
De Gelderlander 17-10-2006

Wouter

Bericht door Wouter » di okt 17, 2006 11:04 pm

En even het geheugen van Ramona opfrissen:

http://www.youtube.com/watch?v=fQx3RxBMUPU

joey
Erelid

Bericht door joey » za okt 21, 2006 4:50 pm

Vitesse wil Aad de Mos voor langere tijd aan zich binden. De Mos staat daar positief tegenover.

De Mos kondigde aan dat er hard doorgeselecteerd gaat worden.

LdL
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za okt 21, 2006 6:23 pm

joey schreef:Vitesse wil Aad de Mos voor langere tijd aan zich binden. De Mos staat daar positief tegenover.

De Mos kondigde aan dat er hard doorgeselecteerd gaat worden.

LdL
Als dat maar goed gaat. ;)

Feest

Bericht door Feest » za okt 28, 2006 7:47 pm

Lazovic: een goal en :redcard: .

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za okt 28, 2006 8:53 pm

Ha...againnnn... :twisted: :eusa_dance: :cheer:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 29, 2006 12:04 am

Stelletje prutsers... :cheer:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

jabu

Bericht door jabu » vr nov 03, 2006 1:41 pm

joey schreef:Vitesse wil Aad de Mos voor langere tijd aan zich binden. De Mos staat daar positief tegenover.
Ze mogen bij Vitesse in ieder geval blij zijn dat het niet Boskamp is geworden:
'Elke zondag naar Feyenoord, bitterballen vreten'

Jan Boskamp (58) zou dit seizoen de nieuwe trainer van Vitesse worden, zo kwamen beide partijen al in februari overeen, totdat hij niet over de vereiste diploma’s bleek te beschikken. Daarom ging Boskamp terug naar school. “Maar het plan is om in januari weer te beginnen.”

Op deze pagina passages uit het interview met Jan Boskamp, in Sportweek 44.
Door Mark van den Heuvel / Fotografie: Bastiaan Heus

‘Ik ben en blijf een kaas, maar ik erger me kapot als ik zie dat de jonge Belgische talenten worden weggehaald door Nederlandse ploegen’

Als je over Feyenoord spreekt, heb je het nog steeds over ‘wij’.
“In Nederland kan je toch niet voor een andere ploeg zijn? Ik ging als jongen elke zondag naar Feyenoord, bitterballen en kroketten vreten. En als ze hadden verloren, dan moest je overgeven. Mijn vader was suppoost bij Feyenoord, de hele familie was van die club. Vergeet niet, op mijn 14de liep ik de jeugd al te trainen bij Feyenoord.”

“Na afloop van de wedstrijd tegen Ajax zag ik al die oude gasten weer, dat is altijd prima geregeld bij die club. Guus Haak, Coentje, Joop van Daele, Reinier Kreijermaat, ik zeg: Reinier man, godverdomme, je staat nog scherp man. Ik vraag: hoe oud ben je. ‘71’. Ik zeg: kus nou m’n kloten. Die staat zo scherp als een mes, niet te geloven. Coentje is wat dikker, net als ik een tonnetje. Je kunt ons vooruit rollen. Nee, los van de wedstrijd was het erg gezellig.”
:withstupid:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 03, 2006 5:51 pm

:rofl:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr nov 03, 2006 5:52 pm

Stond in Sportweek, nietwaar? Ik had het al gelezen. Een platte vent.

Vreemd eigenlijk dat hij uitgerekend in Belgie successen heeft gekend.

Wouter

Bericht door Wouter » zo nov 05, 2006 12:58 am

Ze zijn weer lekker positief op het forum van www.vitesse.org :sad: :
Verliest Vitesse tegen Feyenoord:

a. In de 90e minuut
b. In de 91e minuut
c. In de 92e minuut
d. In de 93e minuut
e. In de 94e minuut
f. In de 95e minuut
g. In de 96e minuut
h. In de 97e minuut
i. In de plotseling toegekende verlenging van 2x15 minuten
j. Eindelijk...we verliezen nu gewoon in de reguliere speeltijd
van 90 minuten.......
Oohh, ergens ook wel weer prachtig, dat typisch Ernumse cynisme. :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 05, 2006 3:19 pm

Te optimistisch. Vitesse staat bij rust al achter. :aai:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 05, 2006 3:48 pm

HAHAHA, Lazovic scoort. :eusa_dance:

Feest

Bericht door Feest » zo nov 05, 2006 3:48 pm

1-1, Lazovic.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 05, 2006 3:49 pm

Zullen we even wachten met lachen tot Ajax klaar is? :eusa_pray: ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 05, 2006 4:01 pm

Dat Lazovic scoort is sowieso lachen.

En, heeft hij ingetogen gejuicht, zoals beloofd? Nee zeker? :D

Gesloten