Feyenoord-Ajax
Heb ik ook eens in de Kuip gedaan. :spijker:goodfella schreef:Hij stond te juichen voor Ajax, terwijl het in een thuisvak zat.
Ik was met een bekende Feyenoord-supporter. Daardoor leef ik nog. :D
Hebben jullie allemaal al kaartjes? Ik neem aan dat de politie de Ajax-aanhang gaat terugsturen?
Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb kaarten voor het thuisvak. :cheer:joey schreef:Heb ik ook eens in de Kuip gedaan. :spijker:goodfella schreef:Hij stond te juichen voor Ajax, terwijl het in een thuisvak zat.
Hebben jullie allemaal al kaartjes? Ik neem aan dat de politie de Ajax-aanhang gaat terugsturen?
- Alaindebanaan
Nou als individu is het bij PSV ook niet meer mogelijk hoor.....goodfella schreef:Het is allemaal relatief. Je kan in je eentje bij RKC zitten en per ongeluk de verkeerde tegenkomen, maar je kan zonder problemen met 80 personen bij psv in het thuisvak zitten. :DKaboem! schreef: Maar even serieus: waar is het juichen voor Ajax bij een uitduel allemaal een probleem?
Kaboem!
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Praat jij met Feyenoorders dan? Neppert! :nooo:joey schreef:Heb ik ook eens in de Kuip gedaan. :spijker:goodfella schreef:Hij stond te juichen voor Ajax, terwijl het in een thuisvak zat.
-
- AT Toto winner 10/11
Niet zo'n heel groot probleem nee, alleen stond ik in het fanatieke deel van het stadion (in hoeverre je daarvan kunt spreken bij Sparta) en was het bij de 1-2 van de Jong vlak voor tijd. Ze trokken het nogal slecht. Ben niet aangevallen ofzo, er werd me alleen wel goed duidelijk gemaakt dat ik de wedstrijd daar niet af kon kijken.goodfella schreef:Hij stond te juichen voor Ajax, terwijl hij in een thuisvak zat.
Maar goed, dat is toch niet zo'n probleem op Het Kasteel.
Voor de rest sluit ik me aan bij goodfella, je kunt overal juichen als Ajacied, je moet alleen niet net de verkeerde personen in je buurt hebben zitten. De enige uitzondering hierop die ik heb meegemaakt was ADO, daar voelde ik me echt niet op mijn gemak, er zitten zo weinig toeschouwers daar, dat ze elk 'nieuw gezicht' bij een wedstrijd tegen Ajax meteen als verdacht beschouwen.