Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Het AZ van Co had in Meerdink een buitenspeler die als middenvelder speelde.Jöhnk schreef:Het hele team in principe.
Is een kopie van het Az van Adriaanse, met roulerende vleugelspelers, Sneijder in de Van Galen-rol en Gabri en Lindenbergh (of Verthongen) als controlerende kanthalfs.
Op deze manier moet Gabri Sneijder en Babel in zijn rug dekken, terwijl hij meestal na 60 minuten al op zijn gat ligt.
Nou, het is toch fijn als het op het middenveld begint. Sneijder is toch meer een feestbeest dan een stofzuiger en Gabri en Lindenbergh/Verthongen moeten dan met z'n tweeën het hele middenveld bespelen. Dat lijkt me niet ideaal.Jöhnk schreef:Voorin natuurlijk.
Maar Ajax kan idd. ook Sikora terughalen. Als Ten Cate denkt dat storen de voornaamste taak van een aanvaller is, tenminste...
Met iemand in de punt naar achteren en Gabri als rechtshalf maak je aardig wat goed en kan je je zeker tegen de gemiddelde Eredivisie-ploegJöhnk schreef:Ik denk van niet. Dan ben je te kwetsbaar.Thomas schreef:Juist niet. Stel je je middenveld met die extra middenvelder in een ruit op dan kan je Sneijder linkshalf zetten en Perez op 10, denk ik.
Bovendien wordt van een linkermiddenvelder in een 4-4-2 loopvermogen, verdedigend inzicht en diepgang verwacht. Niet bepaald de sterkste punten van Sneijder.
staande houden.
Maar over Sneijder heb je natuurlijk gelijk. Maar op een driemansmiddenveld heb je eigenlijk van iedere speler een aantal standaardkwaliteiten nodig. Kwaliteiten die Sneijder niet heeft.
Misschien moet je inderdaad kiezen voor een aanval Perez-Huntelaar-Babel en dan met Sneijder op 10. Probleem is dat Ajax op dit moment die complete middenvelder ontbeert om de balans te bewaren.Jöhnk schreef:Ja, dat is een optie. Maar dan zit Perez of Sneijder op de bank.Kies je meer voor een flat 4-4-2 met Emanuelson aan de buitenkant kan je Huntelaar alsnog echt in het centrum laten spelen met een zwervende Babel om hem heen.
Ik zie het liefst een opstelling waarin beide heren zo goed mogelijk tot hun recht komen. Mijns inziens is dat in een formatie met Perez op 11 en met Sneijder op 10.
Eigenlijk is deze selectie stiekem redelijk ideaal voor 3-5-2. :X
Als Huntelaar zo door gaat dit seizoen zullen de clubs stukken minder staan te springen, denk ik. Met het vertrek van Sneijder heb ik in sentimenteel opzicht een probleem (iemand die sterker op een 'echte Ajacied' lijkt hebben we de laatste jaren niet gezien) maar in voetballend opzicht kan Ajax er juist op vooruit gaan.Bertje schreef:Ik denk dat Perez zich er gewoon bij moet neerleggen dat, zolang Sneijder en Huntelaar fit zijn, hij het met invalbeurten moet doen.
Maar ach, voor we met het volgende seizoen beginnen zijn die beiden naar het buitenland.
Eigenlijk wel. Wat dat betreft is de aankoop van Roger een vreemde. Bepaald geen type Davids.Thomas schreef:Misschien moet je inderdaad kiezen voor een aanval Perez-Huntelaar-Babel en dan met Sneijder op 10. Probleem is dat Ajax op dit moment die complete middenvelder ontbeert om de balans te bewaren.
AN15/10/2006 - Sunday Express: Man. United gaat voor Huntelaar in januari
(Gepost door RvN)
Volgens de Britse tabloid Sunday Express zou Manchester United manager Alex Ferguson zich voorbereiden op een bod op Ajax aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. Manchester United zou de Ajax spits al in de transferperiode in de winterstop over willen nemen van Ajax, zo meldt de tabloid.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Volgens verschillende bronnen zullen AC Milan en Inter in januari de jacht openen op Klaas-Jan Huntelaar. Verschillende grote ploegen uit Europa tonen al meerdere maanden interesse voor de spits van Ajax, maar de geruchten rondom AC Milan en Inter lijken een stuk concreter.
De vraagprijs van Ajax zal boven de 12 miljoen euro gaan liggen, maar de Milanese clubs hebben al laten doorschemeren dat geld niet een obstakel zal worden. Ook zullen beide ploegen bereid moeten zijn om het salaris van Klaas-Jan Huntelaar te verhogen.
Afgelopen zomer probeerde Juventus de 3-voudig international nog in te lijven, nog voordat het schandaal van de Turijnse ploeg naar buiten kwam. Juventus heeft uiteindelijk geen bod uitgebracht, omdat David Trezeguet zijn contract had verlengd.
Ajax en het management van Huntelaar hebben nog niet gereageerd op de geruchten.
soccernews.nl
Waar is de 'uit de duim gezogen smiley' als je hem nodig hebt?
De vraagprijs van Ajax zal boven de 12 miljoen euro gaan liggen, maar de Milanese clubs hebben al laten doorschemeren dat geld niet een obstakel zal worden. Ook zullen beide ploegen bereid moeten zijn om het salaris van Klaas-Jan Huntelaar te verhogen.
Afgelopen zomer probeerde Juventus de 3-voudig international nog in te lijven, nog voordat het schandaal van de Turijnse ploeg naar buiten kwam. Juventus heeft uiteindelijk geen bod uitgebracht, omdat David Trezeguet zijn contract had verlengd.
Ajax en het management van Huntelaar hebben nog niet gereageerd op de geruchten.
soccernews.nl
Waar is de 'uit de duim gezogen smiley' als je hem nodig hebt?
Ik denk dat Huntelaar zelf ook wel door heeft dat hij nog niet toe is aan die stap. Opzich zou ik het wel prima vinden als hij dit seizoen maar 20 doelpuntjes maakt in de competitie. Dankzij de manier waarop verdedigers hem aanpakken krijgen anderen (Sneijder, Babel, Perez) toch wel weer meer ruimte. Tot nu toe heeft Ajax in ieder geval geen moeite gehad om kansen te creëren en ook het aantal doelpunten is behoorlijk.
Zaakwaarnemer Huntelaar had contact Spaanse en Engelse clubs | Transfers
Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar, heeft tegenover de Spaanse krant Sport laten weten dat hij alleen oppervlakkig contact heeft gehad met Spaanse en Engelse clubs. Volgens Oosterveer zouden geen Italiaanse clubs contact hebben gezocht. Hij verwacht overigens dat Huntelaar dit seizoen gewoon bij Ajax zal blijven. Of Huntelaar nog een of enkele jaren langer zal blijven, kon hij niet zeggen.
Klaas Jan Huntelaar es uno de los nombres que se barajan como posibles objetivos del Barça de cara a reforzar su delantera en el futuro. Huntelaar, de 23 años, juega en el Ajax, que pagó 9 millones de euros por su fichaje al Heerenveen hace casi un año. Su promedio realizador desde entonces ha sido espectacular, marcando 16 goles en 16 partidos. Y en esta, lleva ya 4 en 8 encuentros.
Según se apunta hoy en Italia, Huntelaar fugura en la lista de objetivos del Barça, pero también en la de otros grandes del fútbol europeo: el Arsenal, el Manchester, el Olympique de Lyon, el Mónaco y el Bayern de Múnich.
Arnoldus Ossterver, representante del goleador holandés, ha reconocido contactos "con clubs españoles e ingleses", si bien se trata "de un interés sólo superficial". Asimismo, en declaraciones a la web 'calciomercato.com', ha negado haber tenido tratos con clubs italianos, después de que el verano pasado su nombre se relacionara con la Fiorentina, que temía perder a su goleador y actual Bota de Oro Luca Toni.
Huntelaar tiene contrato con el Ajax hasta junio del 2010 y su traspaso podría rondar los 20 millones de euros. Su agente no cree que vaya a cambiar de aires este invierno, aunque tampoco cierra las puertas a esa posibilidad más adelante: "Creo que seguirá, pero no sé si un año, dos tres o cuatro". (Bron: Sport.es)
Kan ik wel geven, maar wordt toch niet geloofd hier. Maar laten we het er op houden dat ik al van Huntelaar's transfer naar Ajax wist, toen het bij de media nog bekend moest worden. Overigens is de transfer naar Man U nog allerminst concreet, maar ik weet dat hij het allerliefst naar Manchester United verkast.joey schreef:Bron?generaal schreef:Zeer waarschijnlijk wordt het Manchester United.
Alleen je "vergat" het hier te melden zeker.generaal schreef:Kan ik wel geven, maar wordt toch niet geloofd hier. Maar laten we het er op houden dat ik al van Huntelaar's transfer naar Ajax wist, toen het bij de media nog bekend moest worden. Overigens is de transfer naar Man U nog allerminst concreet, maar ik weet dat hij het allerliefst naar Manchester United verkast.joey schreef:Bron?generaal schreef:Zeer waarschijnlijk wordt het Manchester United.