Feyenoord
In 1998 heeft Feyenoord tegen een hoge rente geld geleend van een bedrijf waar VDH bij betrokken was. Ze wilden die voetbalschool in Ghana opstarten, maar niemand wilde die financieren. Nu vraag ik je, als je geen rode cent hebt, waarom begin je dan aan dit soort avonturen? Dat bedrijf heeft het geld nog steeds niet terug, trouwens.
(Bron: VI)
(Bron: VI)
Het stinkt aan alle kanten!
Ik bedoelde op het moment dat de lening verstrekt werd.
Nu komt alles goed bij feyenoord. :hypocrite:
De T.wo 04 okt 2006, 15:26
Van Daele terug bij Feyenoord
ROTTERDAM - Joop van Daele keert terug bij Feyenoord. De oud-speler treedt per direct als scout in dienst van de jeugdopleiding. Van Daele (59) speelde ruim 150 officiële duels voor Feyenoord.
Hij geniet nog steeds bekendheid door zijn doelpunt tegen Estudiantes waarmee hij de Rotterdamse club in 1970 de Wereldbeker bezorgde. In die wedstrijd werd zijn bril door een tegenstander vernield. Sindsdien is het 'Brilletje van Van Daele' een klassieker in Rotterdam en omstreken.
Na zijn actieve carrière was Van Daele onder meer werkzaam als assistent-trainer bij Excelsior en hoofdtrainer van Papendrecht.
Nu komt alles goed bij feyenoord. :hypocrite:
Hij was er zakelijk bij betrokken en hij had iets te zeggen, maak ik eruit op.
Hij kan nu ook weggestemd worden, in tegenstelling tot vroeger. Toen had hij geld in de club en kende Feyenoord een 'presidentieel model', met andere woorden, VDH was de baas. In 2003 is dat veranderd.
Hij kan nu ook weggestemd worden, in tegenstelling tot vroeger. Toen had hij geld in de club en kende Feyenoord een 'presidentieel model', met andere woorden, VDH was de baas. In 2003 is dat veranderd.
- Alaindebanaan
Ja, gelukkig heb jij ze niet al die middelmatige spelers aanbevolen, anders had je meteen kunnen kappen :DSteef schreef:Mooi he. Je vergeet trouwens AZ nog. En ook bij Willem II willen ze me graag gebruiken, maar die kan ik niet zo goed helpen.
Weet je dat zeker? En waarom loopt hij dat dan te verkondigen??Steef schreef:Hij is echt niet bedreigd en z'n familie ook niet.
Voor de rest hou ik mij buiten de gehele discussie. Wel weet ik dat er bij Feyenoord voetbaltechnische zaken niet lopen zoals ze dienen te lopen.
Moet er iets verborgen blijven?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Misschien een overlevingsstrategie. VdH zegt nu ook dat als het onrustig blijft een grote buitenlandse partij afhaakt. Deze partij is geen vermogende particulier of bedrijf. Maar verder kan hij er niks over zeggen.... Ook zou de onderneming van de 12% lening gelijk het geld terug willen als VdH weg moet.Alaindebanaan schreef:Weet je dat zeker? En waarom loopt hij dat dan te verkondigen??Steef schreef:Hij is echt niet bedreigd en z'n familie ook niet.
Voor de rest hou ik mij buiten de gehele discussie. Wel weet ik dat er bij Feyenoord voetbaltechnische zaken niet lopen zoals ze dienen te lopen.
Moet er iets verborgen blijven?
Met andere woorden: pest mij niet weg, want dat kan hele vervelende gevolgen hebben. Het lijkt mij niet dat het legioen daar intrapt.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Misschien is ie een monnik. Qua haardracht in ieder geval. En bovendien heeft ie het mooi voor elkaar in zijn prive-leven, dus ziet hij het voorzitterschap van die kakkerlakkenclub als een soort zelfkastijding. Vroeger sloegen ze hun rug open met zwepen, tegenwoordig worden ze voorzitter van feyenoord.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dat bedoel ik, je moet toch van de ratten besnuffeld zijn om dat te doen? :aai:
Op iets anders hoeven ze in Rotterdam trouwens niet te hopen, volgens de GKL. De havenbaronnen bestaan niet meer, en niemand is zo gek om suikeroom te spelen. Nee, er zit niets anders op voor onze kakkerlakjes om de komende X jaar door te gaan met de GKL. :D
Op iets anders hoeven ze in Rotterdam trouwens niet te hopen, volgens de GKL. De havenbaronnen bestaan niet meer, en niemand is zo gek om suikeroom te spelen. Nee, er zit niets anders op voor onze kakkerlakjes om de komende X jaar door te gaan met de GKL. :D
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Steef schreef:Simpel gedachtengoed hier zeg.
Sowieso word ik spuugziek van de gedachte dat je alleen met tientallen miljoenen wat kan. Pure onzin.
Kom op, zeg. Van Stormvogels/Telstar maak je geen topclub, tenzij iemand een vermogen in die club steekt. natuurlijk is geld de allesbepalende factor. Of denk je dat al die Zuidamerikaanse spelers voor hun lol in Engeland in de regen zitten?
Feyenoord zou op de schop moeten. Andere organisatie, andere mensen. Zal niet lukken zolang de GKL er zit.
Ach, hij heeft de club toch geen geld gegeven? Gewoon terugbetaald met rente. Een businessdeal.
Als je goed scout en echt kennis van zaken hebt kan je echt met minimale middelen een hele goede selectie bij elkaar bouwen. Die selectie gaat weer wedstrijden winnen, club wordt populairder, spelers worden meer waard, CL wordt gehaald en zo genereer je vanzelf geld.
Met een salarisplafond van 1 miljoen bruto kan je echt wel wat spelers aantrekken, joey. Geen grote namen, maar wel grote spelers.
Als je goed scout en echt kennis van zaken hebt kan je echt met minimale middelen een hele goede selectie bij elkaar bouwen. Die selectie gaat weer wedstrijden winnen, club wordt populairder, spelers worden meer waard, CL wordt gehaald en zo genereer je vanzelf geld.
Met een salarisplafond van 1 miljoen bruto kan je echt wel wat spelers aantrekken, joey. Geen grote namen, maar wel grote spelers.
Er is nog niets terugbetaald. Dit hangt Feyenoord al bijna twintig jaar boven het hoofd. Hoeveel zullen ze in die Ghanese club gestoken hebben?Steef schreef:Ach, hij heeft de club toch geen geld gegeven? Gewoon terugbetaald met rente. Een businessdeal.
Mwah, denk niet dat jouw Lucas naar Stormvogels/Telstar wil. Daarvoor heb je geld nodig om een fors salaris te betalen, zeker als je club niet aanspreekt. En zelfs als zou Stormvogels/Telstar een toptalent hebben, de hoofdprijs komt niet binnen. Grote clubs halen op grond van hun naam grotere transferbedragen binnen, of dat nou terecht is of niet. Kortom, zo simpel is het niet.Als je goed scout en echt kennis van zaken hebt kan je echt met minimale middelen een hele goede selectie bij elkaar bouwen. Die selectie gaat weer wedstrijden winnen, club wordt populairder, spelers worden meer waard, CL wordt gehaald en zo genereer je vanzelf geld.