Feyenoord
Dat valt wel mee:Steef schreef:Uh, Feyenoord heeft alleen een optie. Beetje hard van stapel loopt iedereen hier.
joey schreef:Uit de VI: Feyenoord heeft een optie op Slory van Excelsior en overweegt hem naar de Kuip te halen. En Feyenoord volgt Ragnar Klavan van Heracles. TD Peter Bosz werkte vorig seizoen met hem.
Hoeft ook niet, maar het gaat erom dat hier werd gepraat alsof Slory al 100% zeker naar De Kuip zou komen.
Ik ben trouwens wel Feyenoord-medewerker, maar dat terzijde.
Ik ben trouwens wel Feyenoord-medewerker, maar dat terzijde.
Laatst gewijzigd door Feest op wo okt 04, 2006 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze jou willen 'gebruiken' dan zullen ze wel weten dat er bepaalde salariseisen gelden voor niet EU-spelers. Blijkbaar lopen er volgens jou in heel Zuid-Amerika geen spelers rond die voor Willem II een haalbare versterking zijn, ondanks dat ze in Tilburg hoen te weten welk salaris ze moeten betalen aan zo'n speler.
Oh, maar dat maakt Steefje ze wel duidelijk daar in Tilburg hoor, Maartoe. Wat denk jij nou. Hij is zakelijk hetzelfde als privé. Als dat maar goed gaat. :aai:Maartoe schreef:Als ze jou willen 'gebruiken' dan zullen ze wel weten dat er bepaalde salariseisen gelden voor niet EU-spelers. Blijkbaar lopen er volgens jou in heel Zuid-Amerika geen spelers rond die voor Willem II een haalbare versterking zijn, ondanks dat ze in Tilburg hoen te weten welk salaris ze moeten betalen aan zo'n speler.
Nee, ik ben gewoon eens binnengevraagd door Pieter Jan Wassing die over me had gehoord. Daarna nog een gesprek gehad met Kees Zwamborn. Keurig uitgelegd wat ik deed, voor wie en wat mijn insteek was. Daarna gespraat over markten die voor Willem II wel interessant zijn/worden (denk 1 januari 2007) en waar de scouting nog niet op poten staat.Maartoe schreef:Als ze jou willen 'gebruiken' dan zullen ze wel weten dat er bepaalde salariseisen gelden voor niet EU-spelers. Blijkbaar lopen er volgens jou in heel Zuid-Amerika geen spelers rond die voor Willem II een haalbare versterking zijn, ondanks dat ze in Tilburg hoen te weten welk salaris ze moeten betalen aan zo'n speler.
Nu een beetje aan het kijken of ik daar iets op kan zetten qua netwerk, maar ik spreek de taal/talen niet, dus dat maakt het lastig.
Of ik hem geloof of niet is niet eens zo relevant. Ook al zijn Steef zijn verhaaltjes waar, dan nog zie ik niet in wat er zo verschrikkelijk interessant aan is. Als Arie Haan hier komt posten vind ik het nog steeds een drabber, hoe mooi zijn verhalen ook zullen zijn. Helaas hebben anderen daar een hele andere kijk op.