9 november: Ajax-ADO Den Haag (beker)
9 november: Ajax-ADO Den Haag (beker)
Deze wedstrijd rechtstreeks bij Talpa. Tot groot verdriet van de PSV-aanhang. :D
Het stinkt aan alle kanten!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hahaha, geweldig om te lezen. Hoogstaand niveau. (of moet ik zeggen nivea -5... whatever that means lol)
X'D
Het had mij trouwens niet uitgemaakt of het wel of niet op tv komt, ik ga er toch heen. Maar voor diegenen van jullie die niet gaan is het toch wel relaxed. Gewoon live op tv. Zoals het hoort. :headbang:
X'D
Het had mij trouwens niet uitgemaakt of het wel of niet op tv komt, ik ga er toch heen. Maar voor diegenen van jullie die niet gaan is het toch wel relaxed. Gewoon live op tv. Zoals het hoort. :headbang:
Op naar de vierde ster!
voetbalprimeur.nlADO bestuur solidair met fans
Het bestuur van ADO Den Haag heeft besloten op zowel 25 oktober als 9 november niet afreizen naar de Amsterdam ArenA. Dit omdat Ajax heeft besloten niet langer fans van ADO toe te laten in het stadion.
Deze beslissing werd genomen na de ongeregeldheden tussen de fanatieke supportersgroepen van beide clubs. Zo werden er enkele Haagse supporters zwaar gewond aangetroffen in het clubhuis van de fans nadat er de nodige Amsterdamse hooligans waren binnengedrongen.
Ik dacht dat jij Manu tegen PSV wilde laten spelen? Waarom wil je hem dan ook tegen ADO laten spelen? Die jongen heeft het al moeilijk met 1 volledige wedstrijd.Thomas schreef:Manu en eventueel Roger ben ik het mee eens, maar als je Rosenberg laat opdraven gaat dat waarschijnlijk ten koste van het positiespel. Jij zou hem opstellen in plaats van Huntelaar?Peter schreef:Roger, Manucharyan en Rosenberg laten opdraven. Ik zou zeker spelers wat rust willen geven.
:yes:Spijker schreef:Heb jij dat nou ook? Normaal heb ik altijd zin om er heen te gaan, maar dat heb ik nu helemaal niet en ik ben bang dat Ajax er ook zo over denkt :sad: Veel meer zin in zondag :yes:Nihad schreef:Ik moet niet vergeten dat ik vanavond richting Arena moet. :D
Die hele wedstrijd boeit mij geen reet. Zondag is vele male belangrijker. Maar ja, ben supporter dus ga maar weer eens. En zo duur was het gelukkig niet. ;)
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik ga vanavond sowieso. Al is het alleen om ze deze week dan toch nog aan het werk te zien. 10 jaar geleden wist ik nog niks van de planning van de KNVB om Ajax - PSV aanstaande zondag te laten spelen. Als ik het had geweten, had ik mijn vriendin misschien een paar dagen later opgezocht. Nu ben ik een weekendje weg en mis ik de topper tegen PSV. X'C
Op naar de vierde ster!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08