Grapje, toch?Mr. Ajax schreef:Seedorf is net zo tweebenig als Babel.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
No way. :nooo:Mr. Ajax schreef:Nou, dan zjn we het gewoon niet eens. Deco speelde weldegelijk links op het middenveld bij Barca. Seedorf is net zo tweebenig als Babel.
Niet te vergelijken. Pires trekt ook wel eens naar het midden om een pass te verzenden of de combinatie aan te gaan maar gaat vooral ook heel veel op snelheid buitenom en langs de zijlijn. Dat zal je Seedorf wel heel weinig zien doen. Andere positie. Van Pires wordt verwacht dat hij het veld breed houdt.Mr. Ajax schreef:En wat heeft het ermee te maken dat Pires weinig speelde? het gaat erom dat je geen pure linkspoot hoeft te zijn om op links te spelen. Pires stond weliswaar op papier als buitenste middenvelder geposteerd, maar is/was echt geen velugelspeler. Hij speelde heel vaak door het midden en kwam ook vaak centraal te staan. Seedorf en Pires bekleden een soortgelijke positie hoor...
Je voorbeeld van Chelsea ging ook al niet meer op nu Ballack er speelt.
Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat rechtsbenige spelers op linkshalf kunnen spelen hoor. Je voorbeelden klopten gewoon niet en dat wilde ik even aangeven.Mr. Ajax schreef:Verder zijn er een tal van voorbeelden...Moet ik meer opnoemen?
Nou, dan doe je gewoon kinderachtig door de nadruk te leggen op de dingen die er niet eens toedoen. Namelijk de huidige invulling van de ploegen die ik noemde, terwijl je weet dat mijn doel is om te laten zien dat rechtspoten op links kunnen spelen en andersom.Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat rechtsbenige spelers op linkshalf kunnen spelen hoor. Je voorbeelden klopten gewoon niet en dat wilde ik even aangeven.
Verder vind ik dat mijn voorbeelden gewoon kloppen. :yes:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Je gaf vijf voorbeelden waarvan er 4 niet klopten. Dan vind ik het niet kinderachtig dat ik daar op reageer.Mr. Ajax schreef:Nou, dan doe je gewoon kinderachtig door de nadruk te leggen op de dingen die er niet eens toedoen. Namelijk de huidige invulling van de ploegen die ik noemde, terwijl je weet dat mijn doel is om te laten zien dat rechtspoten op links kunnen spelen en andersom.Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat rechtsbenige spelers op linkshalf kunnen spelen hoor. Je voorbeelden klopten gewoon niet en dat wilde ik even aangeven.
Verder vind ik dat mijn voorbeelden gewoon kloppen. :yes:
Nu.nlOok Ajax aast op Braziliaans talent
Uitgegeven: 3 oktober 2006 09:34
AMSTERDAM - Ook Ajax heeft zijn zinnen gezet op de Braziliaanse middenvelder Lucas. Dit meldt het Braziliaanse persagentschap Agência Placar. PSV en Atletico Madrid toonden eerder al interesse voor het 19-jarige talent van Gremio.
Voor minder dan 8 miljoen euro mag Lucas niet weg bij de Braziliaanse club. Bondscoach Dunga van de Selecçao riep Lucas twee weken geleden voor het eerst op voor de interlands tegen Koeweit en Ecuador.
PN was iets eerder... :DSteefNY
Veelbelovend talent
Vak: -
Reg.: 7 juli 2004 Gepost op 23 september 2006 om 10:49:34.
--------------------------------------------------------------------------------
Van Bommel met defensieve kwaliteiten. Helemaal af. Niks meer aan doen. Completer worden ze niet.
Gremio
Lucas (9-1-1987)
Revelatie van het Campeonato Gaucho en onbetwist basisspeler bij Gremio. Tactisch zeer sterke controlende rechtermiddenvelder, met daarnaast duelkracht, diepgang, iemand die de optie diep ziet en kan uitvoeren en over paardenlongen beschikt. Loopt zich nog wel over de kop in de eerste 70 minuten van een wedstrijd en komt daardoor in het laatste gedeelte nog wat te kort. Wel een enorm talent en een speler die in Nederland heel goed zou passen. Inmiddels in de belangstelling van Chelsea.
- Giacomo Puccini