Feyenoord-Ajax
Feyenoord-Ajax
Ik weet het hoor, het is pas over een tijdje. Maar ik las dit:
Feyenoord - AFC Ajax
28 aug 2006
Eredivisie
Zo. 22 oktober 12.30 uur
Stadion De Kuip
Verplichte treincombi
Belangrijke mededeling: er mag niet gerookt worden in de treinen!
Ter info: voor onze (Europese) uitkaarthouders is een nieuwe aparte webpagina online gezet. Diverse informatie (o.a. scanpunten) vind je voortaan terug op deze nieuwe pagina. Neem eens een kijkje en sla deze pagina op in je favorieten.
Klik hier voor de pagina
Start voorverkoop via TicketBox
Vanaf za. 30-9, 10.00 uur:
Alle Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 7-10, 10.00 uur:
Alle Ajax Uitkaarthouders
Einde voorverkoop: za. 14-10 18.00 uur
Prijs omwisselbiljet:
€ 34,40
:drecul2: [/b]
Feyenoord - AFC Ajax
28 aug 2006
Eredivisie
Zo. 22 oktober 12.30 uur
Stadion De Kuip
Verplichte treincombi
Belangrijke mededeling: er mag niet gerookt worden in de treinen!
Ter info: voor onze (Europese) uitkaarthouders is een nieuwe aparte webpagina online gezet. Diverse informatie (o.a. scanpunten) vind je voortaan terug op deze nieuwe pagina. Neem eens een kijkje en sla deze pagina op in je favorieten.
Klik hier voor de pagina
Start voorverkoop via TicketBox
Vanaf za. 30-9, 10.00 uur:
Alle Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 7-10, 10.00 uur:
Alle Ajax Uitkaarthouders
Einde voorverkoop: za. 14-10 18.00 uur
Prijs omwisselbiljet:
€ 34,40
:drecul2: [/b]
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
:D
Nice try, maar je zult nog even moeten wachten op een eventuele stijging op de ranglijst. Eerst RKC uit en dan Ajax op bezoek. Ik zie het rechterrijtje al weer in de buurt komen.
Al moet Ajax er natuurlijk niet te licht over denken. Zover is dit elftal nog lang niet. Het blijft natuurlijk een wedstrijd op zich en nog meer van die open deuren.....
Nice try, maar je zult nog even moeten wachten op een eventuele stijging op de ranglijst. Eerst RKC uit en dan Ajax op bezoek. Ik zie het rechterrijtje al weer in de buurt komen.
Al moet Ajax er natuurlijk niet te licht over denken. Zover is dit elftal nog lang niet. Het blijft natuurlijk een wedstrijd op zich en nog meer van die open deuren.....
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Verleden jaar was F ervan overtuigd dat ze thuis zouden winnen van ons en toch werdt het een heerlijke overwinning en de wederopleving van Blind en Co. Dit jaar is alleen het middenveld van onze vrienden het sterke punt van ze... Maar verder is het bagger daar. hmm een 0-3 of 0-4 moet kunnen dacht ik zo daar. :yes:Thomas schreef:De UEFA zit blijkbaar ook al in de zak bij Ajax. ;) Ajax hoeft voor de klassieker geen Europese wedstrijd te spelen, terwijl Feyenoord uit tegen Basel moet.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Dat denk ik ook.banjavi schreef:Toch denk ik dat het allemaal niet zo makkelijk gaat worden.
Ajax heeft het niet zo heel vaak makkelijk in uitwedstrijden tegen, zeg maar, de top tien van de Eredivisie, dus Feyenoord kan het Ajax best heel lastig maken.
Wél denk ik dat het kwaliteitsverschil vrij aanzienlijk is en dat Ajax normaliter gaat winnen. Maar 0-3 of 0-4? Doe mij maar gewoon drie punten.
K.
Still alive...