Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat is wel een goed puntje inderdaad.
Gek overigens dat dit het eerste interview sinds jaren is, waarin vragen als 'Traint u met linies' 'wie geeft het sein druk te zetten'.
Ik ben reuzebenieuwd hoe Ajax er voor staat na de winterstop, hoor. Ik heb tot nu toe weinig dwingend voetbal gezien, maar dat heeft zijn tijd nodig.
Gek overigens dat dit het eerste interview sinds jaren is, waarin vragen als 'Traint u met linies' 'wie geeft het sein druk te zetten'.
Ik ben reuzebenieuwd hoe Ajax er voor staat na de winterstop, hoor. Ik heb tot nu toe weinig dwingend voetbal gezien, maar dat heeft zijn tijd nodig.
Je bedoelt dat hij deed alsof Ajax die spelers niet zou kunnen betalen?Steef schreef:O ja: Enige minpunt van dat interview vond ik z'n gezever over FC Kopenhagen. Hij deed net alsof ze echt goed waren en dat Ajax spelers als Allback, Gronkjaer (deed niet eens mee in de return) en Linderoth zou kunnen betalen.
Quatsch.
Waar is Eb toch als je hem nodig hebt?! :sad: ;)
- Giacomo Puccini
Een goed interview van Ten Cate. Duidelijk, helder en ingaand op tactische zaken. Dat zie je niet vaak. :xyxthumbs:
Twee dingen die me opvielen:
-Hij denkt er dus inderdaad over na om te stoppen in 2008. Als hij inderdaad succes behaalt met onze club zou ik dat toch wel heel erg vinden. Hebben we eindelijk een trainer die we niet al na of binnen twee jaar willen ontslaan, stopt hij uit zichzelf.
-Hij is blijkbaar een beetje terug gekomen op zijn gedachte dat Emanuelson niet op het middenveld kan spelen omdat hij de enige optie als linksback is.
Overigens bedoelde Ten Cate volgens mij dat spelers als Allback, etc niet te betalen zijn voor de gemiddelde Eredivisie-ploeg.
-Hij denkt er dus inderdaad over na om te stoppen in 2008. Als hij inderdaad succes behaalt met onze club zou ik dat toch wel heel erg vinden. Hebben we eindelijk een trainer die we niet al na of binnen twee jaar willen ontslaan, stopt hij uit zichzelf.
-Hij is blijkbaar een beetje terug gekomen op zijn gedachte dat Emanuelson niet op het middenveld kan spelen omdat hij de enige optie als linksback is.
Overigens bedoelde Ten Cate volgens mij dat spelers als Allback, etc niet te betalen zijn voor de gemiddelde Eredivisie-ploeg.
- Alaindebanaan
Volgens mij gaf hij ook aan er bij succes nog best een jaartje aan vast te willen plakken. :aai:Thomas schreef:Een goed interview van Ten Cate. Duidelijk, helder en ingaand op tactische zaken. Dat zie je niet vaak. :xyxthumbs:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
- Alaindebanaan
Ja op één of andere manier is hij vaak bij jou van toepassing, ja :DThomas schreef:Wat hij heb jij toch met die :aai:-smilie en dat gemierenneuk? :nooo:
Hij zegt dat hij dat misschien zou willen, maar dat hij in principe over anderhalf jaar stopt als trainer.
Maar in de VI geeft hij toch aan best een jaar door te willen, indien hij succes heeft. Tenminste dat maakte ik eruit op......
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
- Alaindebanaan
Thomas vindt het erg als Ten Cate in 2008 stopt. Maar hij gaat misschien toch nog een jaartje door, wat ik eruit opmaakt. Dus maken we Thomas weer blij.....Maartoe schreef:Ik vind hem in deze helemaal niet van toepassing.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
- Alaindebanaan
"Mijn contract bij Ajax loopt over anderhalf jaar af. Misschien knoop ik er nog een jaar aan vast als ik die kans krijg. Maar in principe wil ik over anderhalf jaar stoppen als trainer"Thomas schreef:Als je het stuk gewoon leest kan je zien dat er staat dat hij misschien door zou gaan maar in principe over anderhalf jaar stopt.Alaindebanaan schreef:Maar in de VI geeft hij toch aan best een jaar door te willen, indien hij succes heeft. Tenminste dat maakte ik eruit op......
:aai: :hypocrite:
Waaruit maak jij nou op dat hij in principe stopt?? Volgens mij geeft hij gewoon aan dat ALS Ajax met hem verder wil, hij nog een jaar doorgaat. Hij is vereerd bij Ajax te mógen werken. Daarom kwam hij toch in eerste instantie ook van Barcelona naar Ajax?
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
Zucht.
Het antwoord op deze vraag staat notabene in je eigen post:Alaindebanaan schreef:Waaruit maak jij nou op dat hij in principe stopt??
"Mijn contract bij Ajax loopt over anderhalf jaar af. Misschien knoop ik er nog een jaar aan vast als ik die kans krijg. Maar in principe wil ik over anderhalf jaar stoppen als trainer"