Italië
Moderator: mods
Ik heb Zanetti nog niet gezien en ik meen dat Cordoba in de fout ging bij de goal. Colucci stond in ieder geval wel erg vrij en verder was alleen Suazo in de buurt, geloof ik.Thomas schreef:Klopt. Ik zit nu te kijken op ESPN. :xyxthumbs:
Cordoba in het centrum van de verdediging en Zanetti op een driemansmiddenveld. Zou ik zelf niet zo hebben gedaan, maargoed.
Ook voor de rest klopt er niets van bij Inter. Geen creatieve centrale middenvelder, geen lef en genoeg snelheid aan de zijkanten, Adriano en Zlatan die erg egoïstisch spelen.
Ik vond en vind het helemaal niets. Sowieso ben ik geen fan van Dacourt en Zanetti moet of rechtsback spelen (hij moet er komen, niet staan) of aan de buitenkant op een 4- of 5-mans middenveld.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo okt 01, 2006 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heeft ook charme. Valt me verder altijd op dat de meeste goals altijd worden gescoord in de 2e helft. Vooral de laatste 10 minuten zijn altijd goed voor wat goals.Thomas schreef:Het is trouwens een waar doelpuntenfestijn in de Serie A dit weekend. :hypocrite:
Esposito heeft het lastig tegen Grosso. :sad:
Roma aan kop na puntverlies Inter
01 oktober 2006, 06:15 uur
AS Roma heeft zondag de koppositie in de Serie A veroverd. De ploeg van coach Luciano Spalletti won door een goal van Vincenzo Montella met 1-0 van Empoli en kwam op twaalf punten uit vijf duels. Inter verspeelde de eerste plek door een 1-1 gelijkspel bij Cagliari. Leonardo Colucci (17') en Fabio Grosso (38') waren op Sardinië de doelpuntenmakers.
Palermo kan zondagavond op gelijke hoogte komen met Roma. De Sicilianen moeten dan wel winnen op bezoek bij Chievo.
Milan bleef voor de tweede opeenvolgende keer op rij steken op 0-0. Dit keer was Siena in eigen huis de tegenstander. Clarence Seedorf deed 73 minuten mee bij de rossoneri. Milan, dat met acht minpunten aan de competitie begon, bezet met drie punten uit vijf duels de twaalfde plaats in de Serie A.
voetbal.nl
nu.nlOud-scheidsrechter Collina aangeklaagd
AMSTERDAM - Voormalig toparbiter Pierluigi Collina hangt een schorsing van twee jaar boven het hoofd. De Italiaanse vertegenwoordiger in de UEFA scheidsrechterscommissie is aangeklaagd wegens dubieuze contacten met AC Milan-bestuurder Leonardo Meani. Contacten tussen scheidsrechters en clubbestuurders zijn verboden.
Collina zou volgens verscheidene Italiaanse media op de hoogte zijn geweest van de manipulerende acties van voormalig Juventus-directeur Luciano Moggi. AC Milan zou Collina hebben aangespoord de invloed van Moggi op lijnrechters in te dammen. In mei van dit jaar lag Collina al onder vuur toen het corruptieschandaal in het Italiaanse voetbal naar buiten kwam.
De disciplinaire commissie van de Italiaanse scheidsrechtersvakbond neemt eind oktober een besluit over een eventuele schorsing.
Schorsing? Hij is toch gestopt?
Het stinkt aan alle kanten!
Over de kopstoot gesproken:
voetbalzoneMaterazzi publiceert boek over kopstoot
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 8 oktober om 20:10
Marco Materazzi heeft een boek uitgebracht waarin hij op humoristische wijze beschrijft wat hij tegen Zinedine Zidane zou hebben gezegd om hem te verleiden tot diens roemruchte kopstoot in de WK-finale.
Het boek, genaamd ‘Wat ik echt tegen Zidane zei’, telt 249 zinnen die hij mogelijk gebruikt zou hebben, inclusief de ware uitspraak van de Italiaans international.
Het boekwerk, uitgebracht door uitgeverij Mondadori, kost tien euro en was al te bewonderen op de Frankfurter Buchmesse. De opbrengst uit de verkoop gaat overigens naar UNICEF.
Vorige maand kwam de fameuze kopstoot al in opspraak nadat kledingsponsor Nike een reclame met de Italiaan uitbracht, klik hier, waarin de spot werd gedreven met de kopstoot van de Fransman.