Goedmakertje. Groningen had er al min 1 moeten hebben.Wouter schreef:Door een onterechte strafschop... :sad:
Vitesse
- Giacomo Puccini
FC Groningen is thuis niet te verslaan hoor. Tegen Belgrado heb ik een stukje gezien op de regionale zender... het leken wel beesten. Daar is FC Utrecht een stelletje makke lammetjes bij.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op zo okt 01, 2006 3:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
Onzin natuurlijk. Als je tien minuten voor tijd met 1-3 voor staat, mag je gewoon nooit meer verliezen, punt uit. Ookal geeft Jol Groningen onterecht een strafschop.Giacomo Puccini schreef:FC Groningen is thuis niet te verslaan hoor. Tegen Belgrado heb ik een stukje gezien op de regionale zender... het leken wel beesten. Daar is FC Utrecht een stelletje makke lammetjes bij.
Ik hoorde net De Mos op de radio. Zeurt alleen maar over die strafschop, beetje triest, want zelf wisselt hij Lazovic voor Blondelle, waardoor (vermoed ik) Vitesse weer eens nodeloos achteruit is gaan lopen. Ik heb het niet gezien, maar zo is dat in het verleden onder Sturing ook vaak gegaan. Deze ploeg is gewoon mentaal zwak, zoals Vitesse dat zo vaak is. Een stelletje mietjes, plat gezegd.
-
- Giacomo Puccini
Dat kun je onzin noemen, maar in reguliere speeltijd heeft FC Groningen in de Euroborg nog nooit een wedstrijd verloren. Dat zegt wel iets. Natuurlijk komt dat verlies er vanzelf een keer, maar dat Vitesse tegen FCG een 1-3 voorsprong verspeelt verbaast me niets. Zo'n ploeg is FC Groningen nu eenmaal.Wouter schreef:Onzin natuurlijk. Als je tien minuten voor tijd met 1-3 voor staat, mag je gewoon nooit meer verliezen, punt uit.Giacomo Puccini schreef:FC Groningen is thuis niet te verslaan hoor. Tegen Belgrado heb ik een stukje gezien op de regionale zender... het leken wel beesten. Daar is FC Utrecht een stelletje makke lammetjes bij.
Ajax!
Het geven van een onterechte penaltie kan wel het moment zijn waarop een elftal effe de kluts kwijt is, tja en als je er dan nog eentje om je oren krijgt is het over en uit met de pret.Wouter schreef:Onzin natuurlijk. Als je tien minuten voor tijd met 1-3 voor staat, mag je gewoon nooit meer verliezen, punt uit. Ookal geeft Jol Groningen onterecht een strafschop.Giacomo Puccini schreef:FC Groningen is thuis niet te verslaan hoor. Tegen Belgrado heb ik een stukje gezien op de regionale zender... het leken wel beesten. Daar is FC Utrecht een stelletje makke lammetjes bij.
Ik hoorde net De Mos op de radio. Zeurt alleen maar over die strafschop, beetje triest, want zelf wisselt hij Lazovic voor Blondelle, waardoor (vermoed ik) Vitesse weer eens nodeloos achteruit is gaan lopen. Ik heb het niet gezien, maar zo is dat in het verleden onder Sturing ook vaak gegaan. Deze ploeg is gewoon mentaal zwak, zoals Vitesse dat zo vaak is. Een stelletje mietjes, plat gezegd.
Blij met de punten ...
Voor de beker tegen Pisvee welGiacomo Puccini schreef:Dat kun je onzin noemen, maar in reguliere speeltijd heeft FC Groningen in de Euroborg nog nooit een wedstrijd verloren.Wouter schreef:Onzin natuurlijk. Als je tien minuten voor tijd met 1-3 voor staat, mag je gewoon nooit meer verliezen, punt uit.Giacomo Puccini schreef:FC Groningen is thuis niet te verslaan hoor. Tegen Belgrado heb ik een stukje gezien op de regionale zender... het leken wel beesten. Daar is FC Utrecht een stelletje makke lammetjes bij.
:cheer:
En wat Aad de Mos allemaal te klagen had... die man moet je gewoon niet serieus nemen... ook een onterechte penalty tegen krijgen is nog geen excuus om zo'n voorsprong uit handen te geven, maarja..
Verder... ik heb er natuurlijk geen enkel probleem mee...
En wat Aad de Mos allemaal te klagen had... die man moet je gewoon niet serieus nemen... ook een onterechte penalty tegen krijgen is nog geen excuus om zo'n voorsprong uit handen te geven, maarja..
Verder... ik heb er natuurlijk geen enkel probleem mee...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Was dat in reguliere speeltijd?Hoeladans schreef:Voor de beker tegen Pisvee welGiacomo Puccini schreef:Dat kun je onzin noemen, maar in reguliere speeltijd heeft FC Groningen in de Euroborg nog nooit een wedstrijd verloren.Wouter schreef: Onzin natuurlijk. Als je tien minuten voor tijd met 1-3 voor staat, mag je gewoon nooit meer verliezen, punt uit.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Giacomo Puccini
Bron: www.vitesse.orgSupportersvereniging in juridisch conflict met de gemeente Amsterdam
Op 10 september 2006 heeft de wedstrijd Ajax - Vitesse plaats gevonden. Voor deze wedstrijd heeft de burgemeester van Amsterdam een risico-inschatting gemaakt welke door de lokale driehoek is geaccoordeerd. Deze risico-inschatting bracht met zich mee dat Vitesse supporters deze wedstrijd enkel per verplichte bus-combi konden bezoeken.
Vóór de speeldatum van deze wedstrijd heeft de supportersvereniging Vitesse bezwaar gemaakt tegen deze risico-inschatting en tevens heeft zij bezwaar gemaakt tegen het feit dat de burgemeester heeft geweigerd om van deze inschaling in een later stadium af te wijken hetgeen wel tot zijn bevoegdheden behoort. Deze procedures lopen momenteel nog. Hoewel de wedstrijd al is gespeeld en het voor deze wedstrijd dus niet meer uitmaakt wat de uitkomst van deze procedures is, is het zeker met het oog op de toekomst wel van belang deze procedures door te zetten. In dit kader is er ook overleg met de S.O.V.S.
Naast de voornoemde procedures heeft de supportersvereniging Vitesse tevens aan de burgemeester van Amsterdam verzocht om op grond van de Wet openbaarheid van bestuur een aantal documenten te verstrekken die betrekking hebben op de risico-inschaling van de wedstrijd Ajax - Vitesse. Omdat de gemeente Amsterdam een deel van deze informatie niet wil verstrekken heeft de supportersvereniging bezwaar gemaakt tegen dit besluit.
Aanstaande donderdag vindt in dit kader een hoorzitting op het gemeentehuis te Amsterdam plaats alwaar de supportsvereniging Vitesse gehoord zal worden in deze procedure. Wij zullen jullie van alle drie de procedures op de hoogte houden.
Commissie Supporterszaken SV Vitesse
Goed zo, aanpakken die Amsterdammers... ;) :D