Utrecht-AJAX
Toch zouden ze wat vaker met elkaar mogen spelen. Ook op het middenveld (in ieder geval tegen de echte zwakke broeders). Ik denk trouwens dat het wel mee valt met dat in de weg lopen. Perez is toch meer de man van de looplijnen, beweeglijkheid. Sneijder is meer van het wat statischere en tempoverhogende spelverdelen.Peter schreef:Je gaat toch niet opeens helemaal van systeem wisselen? Aanvallend krijg je geen poot aan de grond met de 11 van Mr. Ajax. Ogararu durft nog niet goed mee op te komen en schuift 9 van de 10 ballen terug op Stam. Heb hem nog maar zelden op een rush kunnen betrappen, hoor. Perez en Sneijder gaan elkaar geweldig in de weg lopen.
Gewoon Huntelaar vervangen voor Babel en dan Perez op 11.
- Ajaciedjuh
Ik ben benieuwd hoe Babel het vandaag gaat doen. Het kan 2 kanten op. Met zijn snelheid hebben we natuurlijk wel veel meer diepte in het spel. Als de steekpasen vanuit het middenveld goed zijn (en Babel een keer niet buitenspel loopt), dan is het levensgevaarlijk. Als Ajax Utrecht continue onder druk houdt, dan ben ik benieuwd hoe hij zich handhaaft. Kan hij fungeren als aanspeelpunt!?
De laatste keer dat ik hem in de spits zag spelen (Jong-Oranje), ging hem dat goed af. Als Babel mij (ons) positief verrast, dan hebben we een goed alternatief voor Huntelaar (kan hij rustig herstellen en weet hij dat hij ook goed presteren). Zo niet, dan hebben we een probleem en gaan we terug verlangen naar Harry.
Voor vanmiddag heb ik er toch wel vertrouwen in. Het wordt een moeilijke wedstrijd met een overwinning op het einde.
De laatste keer dat ik hem in de spits zag spelen (Jong-Oranje), ging hem dat goed af. Als Babel mij (ons) positief verrast, dan hebben we een goed alternatief voor Huntelaar (kan hij rustig herstellen en weet hij dat hij ook goed presteren). Zo niet, dan hebben we een probleem en gaan we terug verlangen naar Harry.
Voor vanmiddag heb ik er toch wel vertrouwen in. Het wordt een moeilijke wedstrijd met een overwinning op het einde.
Ajax: Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Thomas Vermaelen; Gabri, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson; Mauro Rosales, Ryan Babel, Wesley Sneijder
Reserves: Kenneth Vermeer, Kenneth Perez, Roger, Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg, George Ogararu, Edgar Manucharyan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
- Giacomo Puccini