Utrecht-AJAX
Dus Marcelo en Emanuelson op links zou het beste zijn wat Ajax op dit moment aan mogelijkheden heeft? Ervan uitgaande dat die Marcelo haalbaar is.Steef schreef:Ik ben ook fan van Emanuelson, maar ik denk dat zijn actie net 'te lang' is voor een plek op een 3-mansmiddenveld. Aan de buitenkant van een 3-4-3 of 3-5-2 zou hij wel goed passen.
Marcelo is technisch net iets vaardiger en heeft iets meer rust in z'n spel en duelkracht en zou wel op het middenveld kunnen. Dan heb je toch een swingend geheel zeg. Poeh.
De Zeeuw is volgens mij gekocht in het post van Geel tijdperk. Ik meen dat AZ een vrienschappelijke wedstrijd tegen de Eagles speelde en van Gaal nogal gecharmeerd was van de Zeeuw. Een paar dagen later en 150.000 euro armer had AZ de Zeeuw onder contract staan.Thomas schreef:Inderdaad. Ik moet zeggen dat de aankopen van Van Geel me wel enigzins tegenvallen. Huntelaar was een gouden greep maar die heeft ook aardig wat gekocht. Topkoopjes als Mathijsen, Schaars, De Zeeuw hebben we bij Ajax jammergenoeg nog niet van hem gezien.
Overbekend of niet; dat zag Van Geel goed. Zou een geweldige aankoop geweest zijn.Steef schreef:Die leek me toch redelijk, behoorlijk overbekend.
Van Geel heeft best oog voor talent. Overigens: juist het feit dat Huntelaar zo duur was, geeft aan dat MVG zijn kwaliteiten onderkende.
En uiteindelijk is Huntelaar natuurlijk niet duur, want hij brengt straks het x-voudige van wat hij gekost heeft op.
Die indruk heb ik ook (ben het ook eens met die visie), maar voor exeptionele spelers maakt hij vast een uitzondering. Waarom wilde hij anders Defour?Steef schreef:MvG vindt dat Ajax de grote talenten zelf al binnen heeft en blijft krijgen van binnenuit.
MVG wilde Davids in Defour. Alleen was het geld even op.
En laten we niet vergeten dat het bij Az ook niet altijd rozengeur en manenschijn was. Ikedia, Ramzi, etc.
Nee, Adriaanse was de gouden greep. :yes: