PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 2:36 pm

goodfella schreef:Vind ik nou ook. Als Alex met een 4 dubbele beenbreuk op het veld ligt, moet AJAX ook gewoon doorvoetballen vind ik. :yes:
De spelers van PSV zagen het niet, die viel niets te verwijten. De scheidsrechter had natuurlijk moeten affluiten.

Maar goed nieuws voor Baseman en Harm: de kans dat ze Vetje regelmatig in het shirt van PSV zullen moeten zien, is een stuk kleiner geworden. :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 25, 2006 2:40 pm

Verrassend :whistling: ;)

LucaS

Bericht door LucaS » ma sep 25, 2006 2:46 pm

Baseman schreef:Wat een onzin.
Kijk de herhalingh maar eens, niemand stond te schreeuwen, ook de 2 Ado spelers op de lijn niet. Pas na de omhaal van Koné gebaart 1 van de 2 spelers op de lijn, maar toen was Tardelli al bezig om die bal in de goal te koppen. Beide spelers valt dus helemaal niets te verwijten ! Zoals ook Adelaar aangeeft.
Je vergist je, als de bal onderweg os naar tardelli begint bosschaert al te zwaaien. Met een beetje inspanning had ie de bal nog kunnen wegroeien
I think I lost my fucking headache

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma sep 25, 2006 2:51 pm

joey schreef:
goodfella schreef:Vind ik nou ook. Als Alex met een 4 dubbele beenbreuk op het veld ligt, moet AJAX ook gewoon doorvoetballen vind ik. :yes:
De spelers van PSV zagen het niet, die viel niets te verwijten. De scheidsrechter had natuurlijk moeten affluiten.

Maar goed nieuws voor Baseman en Harm: de kans dat ze Vetje regelmatig in het shirt van PSV zullen moeten zien, is een stuk kleiner geworden. :aai:
Onzin, die vielen van alles te verwijten. Ze grepen hun enige kans voor de goal van Ado. Ze zagen het allemaal, maar deden er vervolgens niks mee.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 25, 2006 2:54 pm

Al met is de spoeling nogal dun bij PSV voorin, met Kluivert in de lappenmand (en weinig vooruitzichten dat ie er op korte termijn uitkomt). Leuke kans voor Beerens, dat is toch een groot talent, Baseman?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 2:57 pm

Spijker schreef:Onzin, die vielen van alles te verwijten. Ze grepen hun enige kans voor de goal van Ado. Ze zagen het allemaal, maar deden er vervolgens niks mee.
Ze scoorden, heel erg fout van ze. :D

Er was niet gefloten, dus die spelers gingen door. Hoe Postma eraan toe was, wisten ze op dat moment niet.
Het is toch simpel? De scheidsrechter moet fluiten.
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma sep 25, 2006 3:09 pm

Dat sowieso. Maar afgezien daarvan, er bestaat nog zoiets als sportieve plicht. Enze wisten wel degelijk dat de keeper op de grond, uiteraard niet met wat hij had, maar dat doet er niet toe. Als een speler op d egrond ligt stop je, klaar. Blijkbaar geldt dat niet meer voor PSV, dus ik zou zeggen:Het jachtseizoen is geopend! en daarna gewoon door blijven ballen...

goodfella

Bericht door goodfella » ma sep 25, 2006 4:03 pm

Baseman schreef:
De enige twee die schuld hebben zijn Postma (met zijn domme en achteraf dus zeer ongelukkige rotschop tegen Koné) en Luinge (die had moeten fluiten).

PS: Het echte belachelijke in deze wedstrijd was de zwaar schandalige doodschop op Beerens :nooo:
Pff...

Ga je nu zelf het slachtoffer spelen? Dat zielige psv.

Misschien verdienen de psv spelers in de rest van de competitie wel een echte doodschop. :yes:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 25, 2006 4:04 pm

Vind ik echt niet. Als iemand op de grond ligt te kermen van de pijn speel je toch echt niet door?! Ook al is het van Bommel. Walgelijk vind ik het.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Arwin

Bericht door Arwin » ma sep 25, 2006 4:11 pm

joey schreef:
Spijker schreef:Onzin, die vielen van alles te verwijten. Ze grepen hun enige kans voor de goal van Ado. Ze zagen het allemaal, maar deden er vervolgens niks mee.
Ze scoorden, heel erg fout van ze. :D

Er was niet gefloten, dus die spelers gingen door. Hoe Postma eraan toe was, wisten ze op dat moment niet.
Het is toch simpel? De scheidsrechter moet fluiten.
Zoals ik op een normele manier en toon heb uitgelegd, denk ik hier anders over. Wanneer die bal van Kone er direct was in gegaan, had deze spelers niets te verwijten geweest. Nu was toch echt duidelijk dat toen de bal van de lijn werd gehaald, iedereen wel wist dat er iets serieus aan de hand was (niet dat het om een beenbreuk ging, wel dat hij zich niet aanstelde). Ik concludeer dit uit de wedstrijd zoals ik het gezien heb, als ik op TV die jongens kan horen schreeuwen, hoort PSV dat ook. Om over de gebaren nog maar te zwijgen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 25, 2006 4:29 pm

Ik vind het wel grappig dat Baseman Postma als hoofdschuldige nu aanwijst. :D

Verder stond die Bosschaart wel engiszins te gebaren, voordat Tardelli die bal er in kopte.

generaal

Bericht door generaal » ma sep 25, 2006 4:46 pm

Ik geef Koné groot gelijk wat betreft zijn lachen en gebaren na de discutabele 0-1: Zou ik ook doen als dat tuig op de tribune de hele tijd "oe oe oe" naar mij liep te schreeuwen.

goodfella

Bericht door goodfella » ma sep 25, 2006 4:50 pm

Hopelijk is Kone de volgende met een dubbele beenbreuk. Ik gun het hem van harte. :yes:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 25, 2006 5:02 pm

Nou, nou.

Wat gaat PSV woensdag doen? Ik denk niet dat ze het gaan redden zo zonder Farfan en Cocu.

generaal

Bericht door generaal » ma sep 25, 2006 5:35 pm

goodfella schreef:Hopelijk is Kone de volgende met een dubbele beenbreuk. Ik gun het hem van harte. :yes:
Je bent dan ook met afstand de meest trieste user op AT.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma sep 25, 2006 5:36 pm

Als ik het stuk uit het AD doorlees, maak ik tussen de regels door op dat Kluivert eigenlijk dus is afgeraden door de medische staf....
,,We weten namelijk precies wat er aan de hand is met de knie van Patrick,’’ zegt Van den Hoogenband. ,,Daar zeg ik verder niets over, dat gaat niemand wat aan. Maar we moeten niet elke keer schrikken als dit gebeurt. Er was een sterk verhoogd risico. Dat wisten we.’’
(...)
De dokter: ,,Goedgekeurd, afgekeurd. Dat zijn termen die in de pers worden gebruikt, maar zo redeneren wij helemaal niet. Wij brengen in kaart wat de risico’s zijn en het is vervolgens aan de clubleiding om een beslissing te nemen. Daar ga ik verder niet over. Maar ik zeg nogmaals: wat er nu gebeurt, verwondert mij niet. Dat is ook waar we voor gewaarschuwd hebben. De voorzitter heeft niet voor niets gesproken van een verhoogd risicoprofiel.’’
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

generaal

Bericht door generaal » ma sep 25, 2006 5:36 pm

Peter schreef:Nou, nou.

Wat gaat PSV woensdag doen? Ik denk niet dat ze het gaan redden zo zonder Farfan en Cocu.
Ik denk het ook niet. Al is Bordeaux ook niet bepaald top top te noemen: Ik voorspel een bloedeloze 0-0.

goodfella

Bericht door goodfella » ma sep 25, 2006 5:40 pm

generaal schreef:
goodfella schreef:Hopelijk is Kone de volgende met een dubbele beenbreuk. Ik gun het hem van harte. :yes:
Je bent dan ook met afstand de meest trieste user op AT.
Dat ben jij al DAM. Samen met je vrienden hier. :yes:

Ga het anders even goedpraten en dan notabene nog de schuld afschuiven op Postma. :pukey: :pukey:

Om over het applaudiseren voor een moordenaar en verkrachter nog maar te zwijgen. Bah, eerst iemand voor alles en nog wat uitmaken en nu applaus? Misselijkmakend publiek. Maar daar komen we nu na den haag - psv weer eens achter.

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma sep 25, 2006 6:04 pm

Goodfella maakt zichzelf onmogelijk hier! :worshippy:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma sep 25, 2006 6:07 pm

Dat vraag ik me af. Hij is immers weinig veranderd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma sep 25, 2006 6:09 pm

Hmmm. Dan maak ik mezelf onmogelijk.

goodfella

Bericht door goodfella » ma sep 25, 2006 6:10 pm

Waar blijft jullie vriend Thomas? :D

En ja, ik kots op iemand die notabene Postma als schuldige wil aanwijzen. :yes:

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma sep 25, 2006 6:12 pm

En dus wens jij Kone hetzelfde toe. Natuurlijk.

goodfella

Bericht door goodfella » ma sep 25, 2006 6:16 pm

Ossegal schreef:En dus wens jij Kone hetzelfde toe. Natuurlijk.
Klopt.

Maar goed, na die RBC supporter die om het leven kwam, voerde Baseman ook al zo'n hoogstaande discussie. Dan gun je automatisch alles wat met psv te maken heeft het slechtste toe.

jabu

Bericht door jabu » ma sep 25, 2006 6:54 pm

Ja, want Baseman staat symbool voor heel PSV. :eusa_liar:

Ik kan mij enerzijds wel voorstellen dat ze doorspeelden. Stel je eens voor dat er helemaal niets met Postma aan de hand was geweest en PSV zou de bal buiten spelen. Dat gebeurt ook vaak genoeg. Zie kunnen natuurlijk niet weten of er echt wat met Postma aan de hand is. Tuurlijk hoor je bij een blessure van een tegenstander uit sportief oogpunt de bal buiten te spelen. Helaas maken sommige spelers daar ook nogal eens misbruik van. Hoe vaak gebeurt het wel dat iemand bij een counter gaat liggen en appeleert dat de bal buiten gespeeld moet worden, waarna er later niets aan de hand blijkt te zijn.
Laatst gewijzigd door jabu op ma sep 25, 2006 6:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten