Utrecht-AJAX
Utrecht-AJAX
a.s. zondag moeten we naar de Domstad per combi! :D
Wie van de At-ers gaan mee? Ik wel!!
Ik voorspel een moeizame 1-2 overwinning
met Babel in de hoofdrol!
Wie van de At-ers gaan mee? Ik wel!!
Ik voorspel een moeizame 1-2 overwinning
met Babel in de hoofdrol!
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"
Re: Utrecht-AJAX
Je moet niks. Je mag met de combi.Andy22 schreef:a.s. zondag moeten we naar de Domstad per combi! :D
Het zal wel weer een harde wedstrijd worden, Utrecht speelt altijd al op het randje, ze hebben gezien dat een stevige aanpak kan werken tegen Ajax (zie Roda), tel daarbij op een speler als Gregoor van Dijk :redcard:, en je weet het al.
Aan de andere kant is Utrecht 2 klassen minder dan Roda, ik denk dus ook dat Ajax weer een keer gaat winnen in Utrecht.
Aan de andere kant is Utrecht 2 klassen minder dan Roda, ik denk dus ook dat Ajax weer een keer gaat winnen in Utrecht.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Aan de ene kant heb ik zoiets: zoals Utrecht tot nu toe speelt dit seizoen, moet Ajax ervan kunnen winnen. Aan de andere kant ben ik bang dat als Ajax net zo speelt als de grootste delen van de wedstrijden tegen Roda en NEC, we worden afgebluft door een feller Utrecht. Bovendien winnen we er, zoals gezegd, bijna nooit.
Een overwinning zou wel mooi uitkomen, niet omdat AZ wel wint van Ado, maar PSV speelt volgens mij uit bij Heerenveen. Beide hebben dus een moeilijke uitwedstrijd, kijken wie er beter uit dit weekend komt.
Een overwinning zou wel mooi uitkomen, niet omdat AZ wel wint van Ado, maar PSV speelt volgens mij uit bij Heerenveen. Beide hebben dus een moeilijke uitwedstrijd, kijken wie er beter uit dit weekend komt.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Er moet gewoon effe geknald worden, daarna hebben we immers een rustperiode van 2(?) weken dacht ik. 14 oktober hoeven we daarna pas aan te treden thuis tegen Groningen dus niks op halve kracht, gewoon vol erin rammen want Utreg zal dat waarschijnlijk zelf ook gaan doen.
Verder gok ik op een 1-2 overwinning, Utrecht is nu wel te pakken.
Kan er helaas niet bij zijn..
Verder gok ik op een 1-2 overwinning, Utrecht is nu wel te pakken.
Kan er helaas niet bij zijn..
Willen we kampioen worden, dan moeten wedstrijden als Roda uit (is helaas al verloren gegaan), Heerenveen uit, Groningen uit enz. een keer worden gewonnen. Utrecht uit zal de eerste moeten worden, al kan ik me niet meer herinneren dat Ajax een uitwedstrijd van een fel op de tegenstander zittende ploeg won.Jöhnk schreef:Hoe dan ook, Ajax moet deze wedstrijd winnen om in het spoor van de concurrentie te blijven.
AZ speelt thuis tegen Ado, dus die zullen op zeker drie punten pakken. Daar mag je vanuit gaan, althans.
De traditionele top 4(!) ontloopt elkaar nu iets: AZ wint uit van Roda, psv, feyenoord en Ajax verliezen een lastige uitwedstrijd. Hoog tijd voor een overwinning.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
En nog belangrijker: je zal de toppers moeten winnen (tegen AZ en PSV).Demosthenes schreef:Willen we kampioen worden, dan moeten wedstrijden als Roda uit (is helaas al verloren gegaan), Heerenveen uit, Groningen uit enz. een keer worden gewonnen.
Als er één voetbalcliché is waar ik het pertinent mee oneens ben, dan is het "kampioen word je tegen de kleintjes". Gelul. Vorig jaar verloor Ajax zo ontzettend veel (zo ongeveer van elke club uit het linkerrijtje) dat het allemaal niet meer uitmaakte, maar moet je in het gemiddelde seizoen waarin PSV kampioen werd eens uitrekenen hoe de vlag erbij had gehangen als Ajax in Eindhoven een gelijkspel had weggehaald en in Amsterdam van ze had gewonnen.
Dan ben je meteen uitgezwamd hoor. Kampioen word je niet tegen de kleintjes, maar 'gewoon' tegen je concurrenten. We moeten AZ de komende maanden bijhouden, en vervolgens in december gewoon zélf van ze winnen.
K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op ma sep 25, 2006 2:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Still alive...
Het is vervelend dat Ajax juist fysiek zware wedstrijden als tegen Roda en Utrecht daags na een UEFA-cupwedstrijd moet spelen, terwijl de tegenstander rust heeft gehad.
Het zou mooi zijn om daar weer eens te winnen, maar ik vrees het ergste. Hopelijk laat Ten Cate Roger achter in Amsterdam. :eusa_pray:
Het zou mooi zijn om daar weer eens te winnen, maar ik vrees het ergste. Hopelijk laat Ten Cate Roger achter in Amsterdam. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
IK Start thuis is ook een rustdag.joey schreef:Het is vervelend dat Ajax juist fysiek zware wedstrijden als tegen Roda en Utrecht daags na een UEFA-cupwedstrijd moet spelen, terwijl de tegenstander rust heeft gehad.
Precies, dat mag het excuus in ieder geval niet worden. Het zijn prutsers, je hebt er al 2-5 gewonnen en je kunt dus iedereen rust geven, waarvoot dit nodig geacht wordt. Ajax is namelijk gewoon al geplaatst voor die groepsfase, ook als 'mindere goden' als Grygera, De Mul, Manucharyan etc. in de basis zouden staan.ASR_AFCA schreef:IK Start thuis is ook een rustdag.joey schreef:Het is vervelend dat Ajax juist fysiek zware wedstrijden als tegen Roda en Utrecht daags na een UEFA-cupwedstrijd moet spelen, terwijl de tegenstander rust heeft gehad.
Sowieso zou ik Stam en Gabri niet laten spelen. KJH juist wel, die heeft nog wat meer vertrouwen nodig dit seizoen, daar kan hij donderdag wellicht wat aan werken.
Ze hebben Cornelisse terug na een lange blessure. Voetballend iig. niks minder dan Tiendalli en met meer voetbalintellect. Alleen kwetsbaar binnendoor.
Ze lijken eindelijk een beetje behoorlijke keeper te hebben gevonden en volgens mij is die Dickoh achterin wel een bruikbare voorstopper/mandekker, al heb ik daar nog heel weinig van gezien.
In
Kenneth PEREZ AZ
Dennis GENTENAAR Borussia Dortmund
GABRI Barcelona
ROGER García Villarreal
Jaap STAM Milan
George OGARARU Steaua Bucuresti
Michael KROHN-DEHLI RKC Waalwijk
Out
Hans VONK Ajax Cape Town
Ioannis ANASTASIOU Sparta
Tomás GALÁSEK 1.FC Nürnberg
Nourdin BOUKHARI Nantes
Steven PIENAAR Borussia Dortmund
Angelos CHARISTEAS Feyenoord
MAXWELL Scherer Inter
Hatem TRABELSI Manchester City
Rasmus LINDGREN FC Groningen
Niklas MOISANDER FC Zwolle
Daniel DE RIDDER Celta Vigo
Loans
Robbert SCHILDER Heracles Almelo
Emmanuel BOAKYE Heracles Almelo
Tom KALKHUIS Omniworld
In
Cedric VAN DER GUN Borussia Dortmund
Gregoor VAN DIJK Roda JC
Peter KOPTEFF Stoke City
Francis DICKOH FC Nordsjælland
Out
Prince RAJCOMAR KVSK United
Dwight TIENDALLI Feyenoord
Driss EL AKCHAOUI Helmond Sport
Dyron DAAL Aberdeen
Loans
Samir EL GAAOUIRI Haarlem
Joost TEROL Sparta
Adnan ALISIC FC Dordrecht
Wie is er dan qua spelersmateriaal zwakker geworden, denk ik dan...
Ze lijken eindelijk een beetje behoorlijke keeper te hebben gevonden en volgens mij is die Dickoh achterin wel een bruikbare voorstopper/mandekker, al heb ik daar nog heel weinig van gezien.
In
Kenneth PEREZ AZ
Dennis GENTENAAR Borussia Dortmund
GABRI Barcelona
ROGER García Villarreal
Jaap STAM Milan
George OGARARU Steaua Bucuresti
Michael KROHN-DEHLI RKC Waalwijk
Out
Hans VONK Ajax Cape Town
Ioannis ANASTASIOU Sparta
Tomás GALÁSEK 1.FC Nürnberg
Nourdin BOUKHARI Nantes
Steven PIENAAR Borussia Dortmund
Angelos CHARISTEAS Feyenoord
MAXWELL Scherer Inter
Hatem TRABELSI Manchester City
Rasmus LINDGREN FC Groningen
Niklas MOISANDER FC Zwolle
Daniel DE RIDDER Celta Vigo
Loans
Robbert SCHILDER Heracles Almelo
Emmanuel BOAKYE Heracles Almelo
Tom KALKHUIS Omniworld
In
Cedric VAN DER GUN Borussia Dortmund
Gregoor VAN DIJK Roda JC
Peter KOPTEFF Stoke City
Francis DICKOH FC Nordsjælland
Out
Prince RAJCOMAR KVSK United
Dwight TIENDALLI Feyenoord
Driss EL AKCHAOUI Helmond Sport
Dyron DAAL Aberdeen
Loans
Samir EL GAAOUIRI Haarlem
Joost TEROL Sparta
Adnan ALISIC FC Dordrecht
Wie is er dan qua spelersmateriaal zwakker geworden, denk ik dan...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ramzi vergeet je maar even voor het gemak? Die kerel maakte het verschil tegen Ajax. Verder had men tot November een goeie speler in Di Tomasso. Verder is Davey ook weg, maar die zie ik ook niet in jouw lijst.
Dickoh heb ik ook amper gezien, maar dat is een Scandinaviër. :D
Ik moet het nog maar zien, want vooral achterin vind ik het maar zo/zo, hoor. Ze zijn in opmars, maar op basis van wat ik heb gezien vond ik het pover.
Dickoh heb ik ook amper gezien, maar dat is een Scandinaviër. :D
Ik moet het nog maar zien, want vooral achterin vind ik het maar zo/zo, hoor. Ze zijn in opmars, maar op basis van wat ik heb gezien vond ik het pover.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pure prut. Ricky Kruys werd zo ontzettend opgehemeld, terwijl het in principe maar een erg matige speler is.
Ik vind dat Ajax met het materiaal wat men nu heeft in staat moet zijn om dit Utrecht te kloppen. Vorig jaar begonnen we met Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Vermaelen, Emanuelson, de Jong, Galásek, Sneijder, Manucharyan, Rosenberg en Babel. Op alle linies zijn we nu sterker geworden.
Ik vind dat Ajax met het materiaal wat men nu heeft in staat moet zijn om dit Utrecht te kloppen. Vorig jaar begonnen we met Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Vermaelen, Emanuelson, de Jong, Galásek, Sneijder, Manucharyan, Rosenberg en Babel. Op alle linies zijn we nu sterker geworden.