Niet bang voor kritiek
Moderator: mods
-
Totaal niet mee eens! Het winnen van de EC2 was voor Ajax en voor het hele Nederlandse voetbal een doorbraak, waarmee een einde kwam aan de defaitistische houding die clubs en supporters in de greep hield. De EC2 was niet de grootste beker die Ajax gewonnen heeft, maar wel een van de belangrijkste.Ajax Rules schreef:Bij Ajax heeft hij nauwelijks iets gepresteerd als trainer....
Het stinkt aan alle kanten!
Reageer dan niet!Mr. Ajax schreef:Moet je niet kijken hoe.
Twee keer omdat Tenerife zo lief voor Barca was om Real pootje te lichten op de slotdag. En een keer omdat Jugovic een pingel namens Deportivo miste op de slotdag.
Boeiend... :sleepey:
Zullen we het anders over de miskopen van Cruijff bij Ajax hebben? Daar lusten de honden geen brood van. En dan die keeper bij Barcelona die zogenaamd fantastisch was volgens El Salvador. :nooo:
Reageer dan niet!
Zullen we het anders over de miskopen van Cruijff bij Ajax hebben? Daar lusten de honden geen brood van. En dan die keeper bij Barcelona die zogenaamd fantastisch was volgens El Salvador.
Cruijff heeft het als trainer daar gewoon geweldig gedaan, daar kun je niet omheen. Dat ie het niet zou hebben gehaald als Djuki of wat dan ook een strafschop zou hebben gescoord... :nooo:
Zulke verhalen kan je van elke trainer en zijn titels zeggen...Als als als...4 finales en twee daarvan gewonnen is gewoon een feit, dan doe je het echt heel goed. En over de titels in de competitie heb ik het niet eens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Inderdaad, het zijn legendarische titels. Cruijff liet zijn ploeg spelen op een manier die de Catalanen aansprak. En er gebeurde altijd wat. In wezen is zoveel jaar later niet meer belangrijk of men toen drie of vier keer kampioen werd. Wel dat er nog steeds positief gepraat wordt over het 'Dreamteam' van toen.Maartoe schreef:Dat maakte hem gelijk ook heel populair in Barcelona. Wat is er nou mooier dan op de slotdag de titel pakken ten koste van de aartsrivaal.
Geloof niet dat Van Gaal de harten van de Catalanen heeft gewonnen, en dan druk ik me zacht uit. ;)Toen Van Gaal met Barcelona met een straatlengte voorsprong kampioen werd vonden vele supporters dat ook weinig aan.
Als Cruijff geen prijzen had gewonnen, sprak niemand meer over dat Dreamteam. Prijzen maken je als trainer. Als dat dan ook nog eens met mooi voetbal gebeurd ben je al snel een mythe.joey schreef:Inderdaad, het zijn legendarische titels. Cruijff liet zijn ploeg spelen op een manier die de Catalanen aansprak. En er gebeurde altijd wat. In wezen is zoveel jaar later niet meer belangrijk of men toen drie of vier keer kampioen werd. Wel dat er nog steeds positief gepraat wordt over het 'Dreamteam' van toen.Maartoe schreef:Dat maakte hem gelijk ook heel populair in Barcelona. Wat is er nou mooier dan op de slotdag de titel pakken ten koste van de aartsrivaal.
Oh, daar heb ik helemaal geen last van hoor. Ik hoop regelmatig dat Cruijff eens z'n mond houdt. Maar vier landskampioenschappen op rij is geen toeval meer. Dat team was gevormd door Cruijff en voetbalde zoals Cruijff het graag zag.goodfella schreef:Die prutser ja!Steef schreef:Busquets.
Met afstand de meest slechte keeper die ik ooit gezien heb.
Hoe mensen toch die zoete koek van Johan Cruijff blijven slikken. :nooo:
Cruijff heeft behoorlijk wat gewonnen als trainer. Daar kan je niet om heen.
VolkskrantVan Nistelrooij uit kritiek op Van Basten
ANP
MADRID - Ruud van Nistelrooij twijfelt aan de integriteit van bondscoach Marco van Basten. Volgens de nieuwe aanvalsleider van Real Madrid spelen niet alleen sportieve motieven een rol in diens selectiebeleid. De voormalige spits van PSV en Manchester United werd na het wereldkampioenschap afgelopen zomer in Duitsland niet meer voor Oranje opgeroepen.
‘Het jammere is dat de bondscoach zich niet alleen laat leiden door voetbalkwaliteiten van spelers, maar ook door andere dingen’, stelt Van Nistelrooij in de nieuwe editie van het tijdschrift Sportweek. ‘Ik noem dat het ik-mag-je-gehalte. Hij wil bepaalde persoonlijkheden gewoon niet in zijn selectie hebben. Zég dat dan. Draai er niet omheen.’
Zegt meneer, die in Oranje eigenlijk nooit wat heeft laten zien. :X
nou...om nou te zeggen dat RvN een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten bij Oranje gaat me ook iets te ver.
Noem mij eens een wedstrijd waarop hij écht zijn stempel heeft gedrukt ? (ook in de tijd van Dick Advocaat)
Wat ik jammer vind is dat zo weinig spelers zelfkritiek hebben. Nee...het is altijd de schuld van de bondscoach. Hoe durft hij mij niet meer te selecteren zeg...Ik heb toch een goede wedstrijd gespeeld tegen Ivoorkust. :pukey:
En hoe durft Ferguson mij te passeren...Pff...
Waarom niet eerlijk terugkijken en zeggen dat je misschien ook iets minder gebracht hebt. Je kunt niet blijven teren op alleen je status.
Volgens mij is de enige die recht van spreken heeft Clarence Seedorf. Hij heeft nooit een kans gekregen.
Noem mij eens een wedstrijd waarop hij écht zijn stempel heeft gedrukt ? (ook in de tijd van Dick Advocaat)
Wat ik jammer vind is dat zo weinig spelers zelfkritiek hebben. Nee...het is altijd de schuld van de bondscoach. Hoe durft hij mij niet meer te selecteren zeg...Ik heb toch een goede wedstrijd gespeeld tegen Ivoorkust. :pukey:
En hoe durft Ferguson mij te passeren...Pff...
Waarom niet eerlijk terugkijken en zeggen dat je misschien ook iets minder gebracht hebt. Je kunt niet blijven teren op alleen je status.
Volgens mij is de enige die recht van spreken heeft Clarence Seedorf. Hij heeft nooit een kans gekregen.