PSV
Jij wilde toch niks meer met pee es vee te maken hebben zolang Kluivert er speelt?Baseman schreef:Koné :cheer: :D
En Simons uit een pingel 0-2, eitje dus :whistling:
PS: Ik wist niet eens dat Talpa enkele wedstrijden uitzond...ik zapte er net toevallig langs
Wat een verschrikkelijke lafaard moet je dan wel niet zijn als je, je dan totaal NIET aan je woord houdt. :yes:
- Giacomo Puccini
Je moet wel bedenken dat Kluivert (naar eigen zeggen) pas op 85% zit he, dus als hij zijn uiterste best doet kan het nog wel 15% beter.. dat belooft wat!Steef schreef:Patje gaf zichzelf gisteravond een 6'5 tot 7.....
voor een wedstrijd tegen amateurs zonder enige noemenswaardige actie.
Die vent is maf.
Ach ik snap heel goed dat ploegen met een druk programma niet tot het uiterste gaan tegen dit soort ploegjes, terwijl dat andersom natuurlijk wel geldt. Ik hecht dan ook geen enkele waarde aan de wedstrijd van Ajax tegen Jong RKC en de wedstrijd van PSV tegen de amateurs uit Werkendam, en dat zou niemand moeten doen.
Ajax!
Misschien, maar in dit verband vind ik hem wel degelijk een punt hebben.Ossegal schreef:Ik vind Goodfella een vervelend knaapje. Wordt met de dag irritanter.
Iemand die eerst op hoge toon voortdurend zaken als deze roept:
Om vervolgens na een overwinning ongegeneerd juichend op te komen draven.Baseman schreef: En mijn persoonlijke mening: Mocht Kluivert komen dan hebben we altijd nog Helmond Sport en EVV om te supporteren !
...
Als ik iets wel verschrikkelijk zou vinden, dan is het een komst van Kluivert.
...
Ja, en heeft PSV voor mij afgedaan zolang hij er speelt...
...
En had ik een seizoenskaart gehad, dan zou ik die ook doormidden knippen bij een komst van Kluivert.
...
Tsja, zal ik het zo zeggen. Mijn hart ligt er momenteel niet meer.
Ik gun ze het beste, maar het doet me veel minder.
...
Ik heb gezegd dat zolang Kluivert PSV'er is, ik PSV niet meer supporter.
...
Tsja, zal ik het zo zeggen. Mijn hart ligt er momenteel niet meer.
Ik gun ze het beste, maar het doet me veel minder.
...
Edit: Beetje lastig uit te leggen merk ik nu, maar het is ook veel meer een gevoel.
...
.... de beleving is momenteel inderdaad echt heel anders.
Vind ook ik een zwak figuur.Baseman schreef: Koné :bis: :D
En Simons uit een pingel 0-2, eitje dus
Zeg dan gewoon gelijk dit:
En laat dat hele voorgaande hypocriete gelul over je zogenaamde veranderde gevoelens achterwege.Baseman schreef: Het blijft je club en dat gaat nooit meer weg…
:drecul2:Jim schreef:Om vervolgens na een overwinning ongegeneerd juichend op te komen draven.
Dat heet nu sarcasme...
Koné werd vlak daarvoor namelijk wat negatief beoordeeld, daarom is het natuurlijk humor als net hij de 0-1 maakt. En het spreekt voor zich dat 0-2 tegen een hoofdklasser een verre van geweldige uitslag is, vandaar mijn smilies. Al heb jij dat blijkbaar nog niet door.
PS: Sinds wanneer mag ik PSV niet meer volgen ?
Of ben je ook meteen Ajax supporter als je gisteren Jong RKC-Ajax hebt gekeken ???
En inderdaad, voetbal is emotie. En emoties hebben pieken en dalen :D
Laatst gewijzigd door Baseman op do sep 21, 2006 1:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- SylvievdVaart
Nee joh. Ik zie het ook niet zitten om met quasi leuke grappen de hele dag in het rommelhok te posten.Ossegal schreef:Heb jij hem ook gevraagd hier te komen, Joey? :hypocrite:Ossegal schreef:Ik vind Goodfella een vervelend knaapje. Wordt met de dag irritanter.
Ik confronteer Baseman enkel en alleen met eerder door hem gedane uitspraken.
Moeilijkdoenerij? Tsjah, het zou ook wat wezen als juist JIJ van mening zou zijn geweest dat Baseman hypocriet is. :hypocrite: ;)SylvievdVaart schreef:Zolang Baseman maar weet wat PSV voor hem betekent. Wat een moeilijkdoenerij, helemaal omdat emotie nou eenmaal bij voetbal vaak om de hoek komt kijken :yes:
Je brengt er toch verdacht veel tijd door. Alleen die leuke grapjes blijven achterwege. :aai:goodfella schreef:Nee joh. Ik zie het ook niet zitten om met quasi leuke grappen de hele dag in het rommelhok te posten.Ossegal schreef:Heb jij hem ook gevraagd hier te komen, Joey? :hypocrite:Ossegal schreef:Ik vind Goodfella een vervelend knaapje. Wordt met de dag irritanter.
Jij kan dan weer heel andere dingen heel goed: heel hard Ajax schreeuwen of Joden. Ieder z'n ding, GF.