Rosenberg
Moderator: mods
- Alaindebanaan
AN. :cokesmile: :drecul2: :cokesmile:Rosenberg ontvangt Ajax Netwerk Man of the Season-prijs
(Gepost door P.)
Markus Rosenberg heeft vandaag na de ochtendtraining zijn prijs voor het winnen van de Ajax Netwerk Man of the Season-cometitie in ontvangst genomen. Zoals bekend won Rosenberg die titel voor het seizoen 2005/2006. De prijs bestaat uit een fotocollage met twee actiefoto's. De Zweedse spits was erg blij met zijn prijs. De grijns op zijn gezicht toen hij zag dat Zlatan Ibrahimovic de prijs al twee keer eerder had gewonnen en hij dus zijn teamgenoot van het Zweedse nationale elftal ook daarin volgt sprak boekdelen.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Juist niet. De laatste tien wedstrijden heeft Rosenberg geen bal meer geraakt.Giacomo Puccini schreef:Ah ok, AN staat er als bronvermelding.. dan snap ik het. Tja, Rosenberg heeft het relatief goed gedaan vorig seizoen, vooral de tweede seizoenshelft en die blijft meer hangen dan de eerste.
Wat mij betreft hadden ze die verkiezing een jaartje mogen overslaan. Of KJH had de prijs moeten krijgen, want die presteerde meer in een half jaar dan de rest in een heel.
Het stinkt aan alle kanten!
- Donnie Darko
Als ik jou was zou ik heel snel even de goals van de play-offs bekijken. :redcard:joey schreef:Juist niet. De laatste tien wedstrijden heeft Rosenberg geen bal meer geraakt.Giacomo Puccini schreef:Ah ok, AN staat er als bronvermelding.. dan snap ik het. Tja, Rosenberg heeft het relatief goed gedaan vorig seizoen, vooral de tweede seizoenshelft en die blijft meer hangen dan de eerste.
Precies, maar tegen het voorjaar was de pijp leeg. Dat zou komen doordat hij een zomercompetitie gewend was.Bertje schreef:Rosenberg speelde heel aardig rond de winterstop. Zelfs ploegen uit de kelder van Eredivisie stonden rond ons doel te voetballen en een harde knal naar voren was genoeg om een snelle Rosenberg in stelling te brengen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ooookay. Ik dacht dus dat hij die prijs had gewonnen om twee mooie actiefoto's die iemand van hem had weten te maken. :hypocrite:Voetske schreef:AN. :cokesmile: :drecul2: :cokesmile:Rosenberg ontvangt Ajax Netwerk Man of the Season-prijs
(Gepost door P.)
Markus Rosenberg heeft vandaag na de ochtendtraining zijn prijs voor het winnen van de Ajax Netwerk Man of the Season-cometitie in ontvangst genomen. Zoals bekend won Rosenberg die titel voor het seizoen 2005/2006. De prijs bestaat uit een fotocollage met twee actiefoto's. De Zweedse spits was erg blij met zijn prijs. De grijns op zijn gezicht toen hij zag dat Zlatan Ibrahimovic de prijs al twee keer eerder had gewonnen en hij dus zijn teamgenoot van het Zweedse nationale elftal ook daarin volgt sprak boekdelen.