joey schreef:Maar Van Geel is wel op zoek? Of gaat het om een inventarisatie?
Nou zeg op, Steef.Steef schreef:Aanstippen van beschikbaarheid op korte termijn van een bepaalde speler.
Moderator: mods
Tanx Joey. Ik ben benieuwd of er iets uit komt.joey schreef:De topic vind je hier, Ajaciedjuh.
En over het contract, van nu.nl:2006/07 Portsmouth 5wed 4goals Premiership
Transfervrij dus.....Kanu naar Portsmouth
Uitgegeven: 17 augustus 2006 23:48
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2006 23:48
LONDEN - Nwankwo Kanu speelt het komende voetbalseizoen voor Portsmouth in de Premiership. De 31-jarige Nigeriaan komt van West Bromwich Albion, dat afgelopen seizoen degradeerde.
De Nigeriaanse oud-Ajacied tekende een contract voor één seizoen. Hij is Portsmouths vijfde aankoop deze zomer.
Op welke positie speelt die jongen?Maartoe schreef:Net bij Studio Voetbal melde Hugo Borst dat Ajax (naast AZ en PSV) geïnteresseerd is in Excelsior-talent Luigi Bruins. Vanmiddag bij Langs de Lijn werd ook al gezegd dat dezelfde Bruins de reden is dat Feyenoord de banden met Excelsior weer wat meer wil aanhalen.
Er is een keer een goede speler, dus we halen de banden weer eventjes lekker aan? Als Excelsior zijnde zou ik hier mooi voor passen. Feyenoord wilde zelf stoppen omdat het niets opleverde, dan missen ze nu dus ook dat ene talent wat er wel doorkomt.Maartoe schreef:Net bij Studio Voetbal melde Hugo Borst dat Ajax (naast AZ en PSV) geïnteresseerd is in Excelsior-talent Luigi Bruins. Vanmiddag bij Langs de Lijn werd ook al gezegd dat dezelfde Bruins de reden is dat Feyenoord de banden met Excelsior weer wat meer wil aanhalen.
Hij is wel talentvol, maar nog niet goed genoeg voor Ajax of PSV hoor. Heeft natuurlijk pas een jaartje GGD en een handjevol eredivisie wedstrijden achter zijn naam staan.Marillion schreef:Ik weet niet of het echt zo'n talent is maar in dat geval zou het wel een stunt zijn zeg. Komt er bij Excelsior een talent door en dan loopt ie zo naar Ajax, AZ of psv. Ga dat maar eens uitleggen als je Wim Jansen heet.